• Chazz Michael Michaels

    Gjorde bort mig på fyllan i natt

    Helvete. Jag gjorde det klassiska fyllemisstaget, det som man bara hör talas om men man aldrig tror ska hända en själv. I något sorts anfall av hybris skickade jag bilder på min penis till alla i min adressbok.

    Det var inte bara pinsamt, det kostade mig dessutom en förmögenhet i frimärken.

    Trösta mig Gråter


    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • Svar på tråden Gjorde bort mig på fyllan i natt
  • Chazz Michael Michaels
    knisse skrev 2011-10-05 11:34:17 följande:
    du mms ade din petterniklas i all hans prakt?
    Nej, postade. Därav frimärkesutgifterna.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • Madida
    knisse skrev 2011-10-05 11:27:18 följande:
    sitter pa fingrarna för att inte skriva nagot som jag tycker är hysteriskt roligt....
    om storlekj och vikt och frimärken....
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • knisse
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-10-05 11:39:52 följande:
    Nej, postade. Därav frimärkesutgifterna.
    stackars sate! ingen kommer lata dig glömma det nagonsin!
  • 071001

    Fast, om du postade i natt undrar jag verkligen hur de har hunnit delas ut med dagens post?

  • Chazz Michael Michaels
    071001 skrev 2011-10-05 12:00:18 följande:
    Fast, om du postade i natt undrar jag verkligen hur de har hunnit delas ut med dagens post?
    Nej, gissar att det sker med morgondagens runda. Gör inte saken bättre dock.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • 071001

    Har kommer det då sig att dina vänner redan nu sms:ar och tackar för kortet?

  • Chazz Michael Michaels
    071001 skrev 2011-10-05 12:15:22 följande:
    Har kommer det då sig att dina vänner redan nu sms:ar och tackar för kortet?
    De tackar inte för kortet, de var med igår när jag postade bilderna. Däremot antar jag att de kommer att få varsitt exemplar eftersom de finns med i adressboken.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
Svar på tråden Gjorde bort mig på fyllan i natt