• Anonym (Förbannad)

    Den jäveln runkade!

    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

  • Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:46:41 följande:
    Jag har mycket lätt att få orgasm, men det ger mig ingenting. Att folk jagar orgasmer högt och lågt upplever jag som otroligt lågt. Man sätter sina liv och förhållanden på spel för att få orgasm, hårddraget. (ex vid otrohetsaffärer eöler porrmissbruk) Folk beter sig enfaldigt och ovärdigt, ljuger smusslar och bedrar för att få sex. Man lurar sin partner, gömmer porr osv. Ovärdigt, trist och löjligt. 
    Var din pappa otrogen mot din mamma och hela familjen rasade samman?
    Eller var din första sexuella kille otrogen för att du är urusel i sängen?
    För det faktum att du påstår att alla som älskar att få orgasmer riskerar sina förhållanden för att få dessa, ja det låter inte som en frisk tankebana.
    Någonting lär ha hänt dig, någonting som orsakade detta synsätt du har. 
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:46:41 följande:
    Jag har mycket lätt att få orgasm, men det ger mig ingenting. Att folk jagar orgasmer högt och lågt upplever jag som otroligt lågt. Man sätter sina liv och förhållanden på spel för att få orgasm, hårddraget. (ex vid otrohetsaffärer eöler porrmissbruk) Folk beter sig enfaldigt och ovärdigt, ljuger smusslar och bedrar för att få sex. Man lurar sin partner, gömmer porr osv. Ovärdigt, trist och löjligt. 
    lätt för dig att dömma. men nu utgår ju du ifrån dig själv. De flesta har ju en stark sexdrift, du vet ju uppenbarligen inte hur det är?
  • Caramella
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:46:41 följande:
    Jag har mycket lätt att få orgasm, men det ger mig ingenting. Att folk jagar orgasmer högt och lågt upplever jag som otroligt lågt. Man sätter sina liv och förhållanden på spel för att få orgasm, hårddraget. (ex vid otrohetsaffärer eöler porrmissbruk) Folk beter sig enfaldigt och ovärdigt, ljuger smusslar och bedrar för att få sex. Man lurar sin partner, gömmer porr osv. Ovärdigt, trist och löjligt. 
    men nu tar du väl i? Låter ju inte sunt..o det säger jag av välmening. Jag hade förstått dig om du skrivit att sex utan orgasm inte ger dig nått, men självklart vill man väl uppnå orgasm när man har sex..?? Du måste ju blivit rejält bränd av en partner i tidigare förhållande som har en sån hemsk syn på nått som e så lätt o kul..sex, det mest okomplicerade i världen... Det du pratar om e ju en sjukdom, ett missbruk...I ett friskt förhållande e det ju inte så det fungerar.
  • Caramella
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 14:50:09 följande:
    Var din pappa otrogen mot din mamma och hela familjen rasade samman?
    Eller var din första sexuella kille otrogen för att du är urusel i sängen?
    För det faktum att du påstår att alla som älskar att få orgasmer riskerar sina förhållanden för att få dessa, ja det låter inte som en frisk tankebana.
    Någonting lär ha hänt dig, någonting som orsakade detta synsätt du har. 
    Håller med!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 14:50:09 följande:
    Var din pappa otrogen mot din mamma och hela familjen rasade samman?
    Eller var din första sexuella kille otrogen för att du är urusel i sängen?
    För det faktum att du påstår att alla som älskar att få orgasmer riskerar sina förhållanden för att få dessa, ja det låter inte som en frisk tankebana.
    Någonting lär ha hänt dig, någonting som orsakade detta synsätt du har. 
    Tyvärr, det finns inga sådana händelser att skylla på. Sen behöver du inte tro att jag ansetts som urusel i sängen för att jag inte gillar sex tvärtom; jag vet exakt vad man kan göra och har gjort det också. Men jag tycker inte att det är roligt eller spännande eller värt besväret.
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:38:46 följande:
    Men nu frågade jag någon annan, eftersom maninte alltid ska utgå från sig själv. Om en man blir kär i en kvinna, är onanin så viktig att han måste fortsätta i samma grad?
    Precis som det omvända gäller för dig skulle jag nog inte kunna leva med en kvinna som äcklas av min onani. Då tycker hon ju liksom att jag är äcklig. Jag skulle inte vilja vara med någon som tycker att jag är äcklig.

    (Nog är det praktiskt möjligt att avstå onani om det finns särskilda skäl, men ett sådant är definitivt inte att min kvinna tycker jag är äcklig)
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:51:13 följande:
    lätt för dig att dömma. men nu utgår ju du ifrån dig själv. De flesta har ju en stark sexdrift, du vet ju uppenbarligen inte hur det är?

    Åter måste man gilla sex?
    Caramella skrev 2012-02-06 14:51:55 följande:
    men nu tar du väl i? Låter ju inte sunt..o det säger jag av välmening. Jag hade förstått dig om du skrivit att sex utan orgasm inte ger dig nått, men självklart vill man väl uppnå orgasm när man har sex..?? Du måste ju blivit rejält bränd av en partner i tidigare förhållande som har en sån hemsk syn på nått som e så lätt o kul..sex, det mest okomplicerade i världen... Det du pratar om e ju en sjukdom, ett missbruk...I ett friskt förhållande e det ju inte så det fungerar.

    Varför är det inte sunt att inte gilla sex?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:53:31 följande:
    Precis som det omvända gäller för dig skulle jag nog inte kunna leva med en kvinna som äcklas av min onani. Då tycker hon ju liksom att jag är äcklig. Jag skulle inte vilja vara med någon som tycker att jag är äcklig.

    (Nog är det praktiskt möjligt att avstå onani om det finns särskilda skäl, men ett sådant är definitivt inte att min kvinna tycker jag är äcklig)

    Så en handling du utför är det viktigaste? Du avstår från någon du älskar?  
  • Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:54:13 följande:
    Åter måste man gilla sex?

    Varför är det inte sunt att inte gilla sex?
    Nej, kära du. Man måste inte gilla sex. Jag klagar på att du dömmer dem som gör det.
Svar på tråden Den jäveln runkade!