• Anonym (nyfiken)

    Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst

    Vad föredrar ni på en kvinna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 13:35
    Lägg gärna in bilder på vad ni tycker är snyggast!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst
  • Pentra

    Varför får bara heterosexuella män och homosexuella kvinnor rösta?

  • CygnusX1
    Pentra skrev 2012-06-16 14:24:41 följande:
    Varför får bara heterosexuella män och homosexuella kvinnor rösta?
    Bra fråga. För övrigt bryr jag mig nog inte om hur rumpan och tuttarna ser ut.
  • The Riddler

    Kvinnor från mellanöstern brukar oftast ha huuuge boobies samt röv, mums ;)
     

  • wiwi

    Jag är från mellanöstern å tjejer där oftas har stora bröst å normalt röv.

  • skitsnyggkille

    Tjejen ska vara tokblåst först och främst, mycket viktigt! Lika barn leka bäst som min mamma Kurt brukar säga. Nu blir det här iof tvetydigt men anser nog generellt att tjejen skall vara ganska trimmad med normala bröst o rumpa, vad det nu innebär om jag skall beskriva med ord men vilken snubbe säger nej till en Megan Fox tjej med personlighet som passar just dig!?

    Kan säga att mina x har varit varierande som satan.
    Anser nog att en tjej med större röv och små bröst ser mer feminim ut bakifrån så röstar för det.

  • Anonym (nyfiken)
    Pentra skrev 2012-06-16 14:24:41 följande:
    Varför får bara heterosexuella män och homosexuella kvinnor rösta?
    Vill veta från ett sex/förhållande perspektiv. Jag menar, man frågar väl inte en vegetarian vilket kött han/hon föredrar på grillen i sommar...
  • Anonym (MAN)
    Anonym (Ex-Hunk) skrev 2012-06-07 12:37:42 följande:
    Jag tror att killar som gillar tjejer med små rumpor är  semi-homosexuella.  Tacka vet jag stor härliga vackra kvinnostjärtar för en riktig heterokarl!

    tyvärr leder big-tits-laget omröstningen f n. 
    Trodde det var just homosexuella män som brydde sig om rövar.....själv bryr jag mig om bröst. Det räcker att jag ser min tjejs bröst så går jag igång..
  • Anonym (MAN)
    CygnusX1 skrev 2012-06-16 14:40:48 följande:
    Bra fråga. För övrigt bryr jag mig nog inte om hur rumpan och tuttarna ser ut.
    Kan vara skönt med något endast för oss hetrosexualla också i vårt politiskt korrekta land!

    Gay gala, Gay parader, årets Pride låt osv när kommer det gala för oss hetrosexuella bara där vi hyllar de män om gillar kvinnor, de kvinnor som gillar män och varför inte årets hetro song?
Svar på tråden Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst