• Cale

    Har du en fetish? Tänder du extra på något?

    Tjena!

    Skriv gärna anonymt ifall du inte vill använda ditt riktiga nick!

    Alla har väl någonting man tycker om extra mycket? Vare sig det är något så enkelt som att partnern har städat eller att binda någon med läderremmar :D

    Är bara nyfiken på vad andra tycker är upphetsande, så:
    1. Vad tänder du på?
    2. Har du/kommer du att testa detta med någon?

    Vad tänder jag på:
    Det jag tänder på är hudkontakt (i studens hetta), alltså att känna sval/varm hud mot min.
    Detta har jag av någon anledning aldrig sagt till någon, jag vet inte om jag tycker att det är pinsamt (vilket det inte är) men jag tycker det är rät tläckert mer uniformer (inte vad som helst, men liksom auktoritäruniformer). Ser jag exempel på film och ser en man i ex. militär-/combatuniform så knäpper det till för mig. Även polis-/brandmansuniform är för mig rätt snyggt.
    Har jag/kommer jag att testa detta med någon:
    Absolut att jag kommer att testa med någon i framtiden, har ju rätt harmlösa saker jag tycker om :) Dock måste det vara med rätt person!

    Nyfiken!
    Nu ska vi inte döma varandra! 
  • Svar på tråden Har du en fetish? Tänder du extra på något?
  • Anonymprimrose

    Hejsan allihopa jag kom in hit för att lite kort redogöra för min fetish och det är : tjänsteflickor!.

    Jag vet inte varför men jag har alltid varit svag för dem. Jag brukade vilja att de skulle vara oskulder men det tycker jag inte länre men de får gärna låtsas vara oskulder och klä sig blygsamt speciellt i 1600-tals kläder så man inte ser håret. I guess what i am saying is, att jag vill ha sex med en tjänsteflicka eller åtminstone en kvinna utklädd som en tjänstekvinna.

    Sorry om jag är creepy men det är jag.

    Ta det lugnt

    God jul

    Anonym

  • Anonym (DL)

    Det finns ganska mycket som är spännande. Undergivna tjejer, som pigor eller liknande, till välklädda dominanta tjejer, som styr och ställer. Undergivna tjejer får gärna vara små, korta och smala för det är något visst med det.

    Det finns mycket annat också som är spännande..

     

  • Livsnjutaren38

    Vet inte om jag kan kalla det en fetish !

    Men går verkligen igång på att få älska och spruta i en oskyddad tjej/kvinna .

  • Anonym (U2)

    Tänder inte alla på hudkontakt menar du?


    Cale skrev 2012-07-13 01:59:13 följande:
    Vad tänder jag på:
    Det jag tänder på är hudkontakt (i studens hetta), alltså att känna sval/varm hud mot min.
  • Anonym (Wet)

    1 Något som de senaste åren tänder mig enormt är kvinnor som kissar i andras mun. Min onanifantasi är två kvinnliga kollegor som jag har trekant med och de kissar i min och varandras mun ett otal gånger

    2 Har inte testat det med någon annan och kommer antagligen inte göra det heller.

  • lupus solitarius

    Jag letar efter en kvinna som kan utmana mig på alla nivåer. Både på IQ och EQ nivå. Min dröm är att träffa en kvinna som är sexuell fri. Som vet vad hon vill och inte skäms för det. Om jag träffar henne så kan jag lätt lämna över mitt liv till henne..
    Förstå mig rätt, detta är min yttersta fetisch, att lämna mig över till någon annan.

  • Anonym (Stora bröst)

    Jag är man mellan 40-50. Mina fetisher är definitivt stora, tunga bröst, helst naturliga. En annan fetish är sex med flera, har haft en del trekanter, några ffm, en mmf. Och min fetish för stora bröst har jag definitivt bejakat genom åren, det finns inget sexigare än ha en storbystad tjej ridandes så att man kan njuta av brösten samtidigt...

  • Rosebud

    Nja, en hal och svullen hona ovanpå mig är lockande. Vågar hon dessutom ta initiativet blir hon skyhögt mera värd. Det är så jävla förbjudet för en kvinna att kladda och tafsa att man blir både överraskad och eggad när det händer.

Svar på tråden Har du en fetish? Tänder du extra på något?