• äntligen36

    Vi som plussade i juli-12!

    Hej, tänkte att här kan alla vi som plussat i juli samlas för att prata om allt som man vill prata om. Ja, självklart är även andra välkomna i tråden!

    För mig är det första barnet, men vore trevligt om alla oavsett hur många barn man har är med och delar med sig av sina funderingar, erfarenheter, tankar mm.

  • Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!
  • MS87

    Åh härligt att få gå på ett tidigt ul. Ska ringa mvc imon och hoppas med på att få göra ett tidigt sådant!

  • Thesss

    Min dotter heter Mia och jag är verkligen helt nollställd när det gäller namn till nr 2...
    Jag vill ha korta namn, max 5 bokstäver också ska det vara på M!
    Hjälp mig gärna!   

  • Thesss
    Whoeix skrev 2012-07-23 21:47:00 följande:
    Skaraborg!

    Lite nasty fråga: är det fler som har gulaktiga flytningar?
    Ja om jag har vita trosor så ser det ut som gula flytningar, men annars ser de ut som vanliga vita ;)
  • Hoomlan
    MS87 skrev 2012-07-23 20:54:32 följande:
    Åh härligt att få gå på ett tidigt ul. Ska ringa mvc imon och hoppas med på att få göra ett tidigt sådant!
    Ja jag ljög och (eller jag ljög inte helt då jag har glömt när jag hade sista mensen) men sa att jag inte alls kommer ihåg, så testa det ;) andra eller tredje gången jag kör på det knepet ;) 
    A0508 skrev 2012-07-23 20:56:18 följande:
    Var du bor ni alla gravida?

    Jag bor i Värmland =) 
    jag bor i Varberg :) 
     
  • Jijii

    Tjoho! Hoppar in! Bf omkring 21 mars, första barnet. 26 år, hinner fylla 27 innan bf. Har inte så mycket symtom. Mina bröst har varit superömma i några veckor och jag Känner svag känsla av halsbränna. I övrigt mår jag bra! Känns bara konstigt och overkligt:) känns som evigheter tills UL ju, v18! Hur får man den tiden att gå??

  • Vilvarin

    Idag är min första milstolpe. V 5+5 fick jag missfall i juni. Som "tur" är mår jag helt galet illa idag och brösten känns som blåmärken. :)

Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!