• äntligen36

    Vi som plussade i juli-12!

    Hej, tänkte att här kan alla vi som plussat i juli samlas för att prata om allt som man vill prata om. Ja, självklart är även andra välkomna i tråden!

    För mig är det första barnet, men vore trevligt om alla oavsett hur många barn man har är med och delar med sig av sina funderingar, erfarenheter, tankar mm.

  • Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!
  • jonie

    Det är väl ganska vanligt att man är uppsvälld, förstoppad, gasig och ser mer gravid ut än man är Det ska visst ge sig efter ett tag och sen kommer riktiga gravidmagen. Längtar till dess

  • linasld

    Idag går jag in i vecka 6 (5+0)! Fy vad spännande och galet skoj detta är!! Är trött och har ont i brösten, molvärken kommer och går men mkt mindre än för en vecka sen när jag plussade. Har hört att v6 är en kritisk vecka så håller tummarna lite extra denna veckan :) ska på första samtalet hos bm om en vecka!

    Hoppas ni andra mår bra!

  • LurvensFrö

    Idag går jag in i v 6+0 betyder det då att jag är förbi en kritisk vecka? :) Jag har hälsosamtal på onsdag. För varje dagt som går så blir jag snäppet lugnare. :)


  • Charin84

    Jag har varit på hälsosamtal nu, fick bara tid för inskrivning o så ska jag ta lite blodprov o urinprov till nästa gång. Dom har tydligen börjat med KUB test i min stad, började dom med i våras, funderar faktiskt på att göra det. Jag ska läsa lite om det först o sen prata om det med min bm nästa gång. Fick tid för inskrivning den 14 september, känns riktigt långt dit nu.


    Melvin 11-09-20 <3
  • Charin84
    LurvensFrö skrev 2012-07-27 09:57:16 följande:
    Det känns kanske långt men det kommer gå fort Charin84! :) Vips sä är vi där! :)
    Ja jag hoppas att det går fort dit nu, vill ju bara att v 12 ska va över oxå. Vilken vecka är du i?
    Melvin 11-09-20 <3
  • annakoh1209

    får man hoppa in? fick svagt plus i förrgår o även idag 

  • LiLoLaLa
    annakoh1209 skrev 2012-07-27 10:16:29 följande:
    får man hoppa in? fick svagt plus i förrgår o även idag 
    Klart du får! Grattis till plusset. Skrattande
Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!