• Anonym (Nicke nyfiken)

    Någon som prövat "sperm-terapi"? [semen therapy]

    Intro (på engelska):  Semen Therapy is swallowing semen from a healthy man, three times a week or more, for the benefits to your body, mind and spirit. 

    Semen is a natural source of: protein, vitamins, minerals; Vitamin B12, Vitamin C, Calcium, Fructose, Selenium, Magnesium, Phosphorus, Potassium, Zinc. 
    Human Specific Elements: Blood-Group Antigens like: TGFbeta, Prostaglandins, Spermidine, Testosterone, Glycoproteins including: Zinc-Alpha-2-Glycoprotein.

    Nej, denna tråd är inget skämt.   Oberoende forskning visar att inta sperma 3 ggr/ veckan kan öka livslängden med upp till 35% (?), välbefinnande, sexlust m.m.    Källa:  www.sementherapy.com

    "Male sperm contains vital chemicals that slow down the aging process and increases life expectancy by up to 35%."

    Jag är nyfiken på om någon av er kvinnor prövat detta eller om ni kan tänka er göra det med respektive man (läs gärna rapporten).  
    Forskningen ger ju en helt ny tvist på frågan "spit or swallow"

    mvh Nicke nyfiken (man) 
  • Svar på tråden Någon som prövat "sperm-terapi"? [semen therapy]
  • Truth
    Tom Araya skrev 2012-08-04 02:20:02 följande:
    ...men var kom 14,5 år ifrån?
    29 vunna år som du nämnde delat på två. Om du och tjejen delar satsen. Jag var lite väl otydlig och långsökt där får jag erkänna.

    En mans kvinna
  • Tom Araya
    Truth skrev 2012-08-04 07:38:39 följande:
    29 vunna år som du nämnde delat på två. Om du och tjejen delar satsen. Jag var lite väl otydlig och långsökt där får jag erkänna.
    Aha...nä, generös som jag är ger jag hela till henne medan jag dör för tidigt i strupcancer orsakat av dagligt lapande av hennes kön.Skrattande
  • CygnusX1
    LillaVanilla skrev 2012-08-04 03:58:35 följande:
    Lille Birger: grunden till att det skulle gälla främst kvinnor är mycket enkel, män blir snyggare och snyggare med åldern och har därför bara att vinna på att bli äldre. Kvinnor däremot har sin höjdpunkt vid 20-25 års ålder och därifrån går det bara utför.

    Tror jag inte. Kvinnor är som bra viner - de blir bara bättre med åldern.
    Grovhånglade med en kvinna på 76 år för ett par veckor sedan. Hon var helt underbar.Flört 
  • skoladan
    Tom Araya skrev 2012-08-03 20:16:19 följande:
    Varför krångla med en mugg, det är ju bara för henne att gapa stort. Skrattande
    Om sperma är nyttigt så är det nyttigt för män också. Det är väl lite svårt för en man att få in sperman i sin mun. Då kan det väl bekvämt med en lite medicinmugg, eller..?
  • skoladan
    Tom Araya skrev 2012-08-04 08:51:04 följande:
    Aha...nä, generös som jag är ger jag hela till henne medan jag dör för tidigt i strupcancer orsakat av dagligt lapande av hennes kön.Skrattande
    Så man lever längre av att svälja sperma, men man får strupcancer av att lapa kvinlligt kön??!! Där ser man....
  • CygnusX1
    skoladan skrev 2012-08-04 09:08:03 följande:
    Om sperma är nyttigt så är det nyttigt för män också. Det är väl lite svårt för en man att få in sperman i sin mun. Då kan det väl bekvämt med en lite medicinmugg, eller..?
    Man kan väl få det på samma sätt som kvinnor får det?Flört
  • Anton Chigurh
    skoladan skrev 2012-08-04 09:08:03 följande:
    Om sperma är nyttigt så är det nyttigt för män också. Det är väl lite svårt för en man att få in sperman i sin mun. Då kan det väl bekvämt med en lite medicinmugg, eller..?
    Det funkar inte så, begriper du väl, det vore som att tappa sig själv på 2 liter blod och strax därefter ge sig själv en blodtransfusion ( eftersom du just nu lider av blodbrist ) med det nyss uttappade blodet då.

    Ungefär !!!

    Fatta'ru ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kattdamen

    Logiskt sett borde det vara männen som utför denna terapi, då de lever kortare tid än kvinnor.


    En kopp te, tack.
  • CygnusX1
    Kattdamen skrev 2012-08-04 09:54:29 följande:
    Logiskt sett borde det vara männen som utför denna terapi, då de lever kortare tid än kvinnor.

    Helt riktigt. Solig
  • Kattdamen
    CygnusX1 skrev 2012-08-04 10:24:06 följande:
    Helt riktigt. Solig
    Jag tror att din fru vill att du ska hitta en man och svälja sperma, så du lever längre.
    En kopp te, tack.
Svar på tråden Någon som prövat "sperm-terapi"? [semen therapy]