• Ina Scot

    Nya vänner i Nacka, Tyresö, Haninge.

    Är en 36- årig tje som letar efter någon ny vän att hitta på saker med, som ex promenader, fika, bio, m.m. Är inflyttad sen några år tillbaka men har inte riktigt hittat en nära vän. Det vore kul att hitta någon som bron i närheten då det är lättare att ses. Jag bor med min sambo och vår 3-åriga dotter i Älta.

  • Svar på tråden Nya vänner i Nacka, Tyresö, Haninge.
  • miss freckles 77

    Hej, Jag hänger gärna på här. Jag är 36 år och relativt nyinflyttad till Tyresö Strand. Jag har en dotter som är 2 år. Vore kul att lära känna lite fler här i närheten :)

  • LindaLoue

    Hallå där! Mysigt med en liten dotter jag väntar min första dotter och första barn :) hon är beräknad om 18 dagar och det börjar bli pirrigt nu !!! :) både resfeber och glädjen för att snart få träffa henne och sen lite magont och nervöst med alla tankar kring föddandet ...

  • miss freckles 77

    Hej! Vad spännande, inte långt kvar då. Hoppas du slipper gå över tiden. Själv gick jag 10 dgr över, så det var lite drygt :) Vet du hur länge du ska vara ledig?

  • LindaLoue

    Jag ska vara ledig ett år minst , Max 15 månader.

    Igår var jag hos BM och lillskruttan i magen är fixerad nu iallafall ! ???? Undra om det är ett tecken på att hon kommer snart eller om hon ändå kan vilja vänta ...

    Hade två förverkar när jag låg och sov på sidan, sov middag då. Men sen har inget mer hänt..

    Vill inte behöva bli igångsatt ???? vill få det här med födseln avklarat ! Börjar bli nervöst och pirrigt nu!

  • Iya Akintunde

    Hej alla, vad kul att det blivit en liten grupp här
    Jag träffas gärna, jobbar deltid men är ofta ledig nån dag mitt i veckan. Med eller utan barn spelar ingen roll.. Vore bara kul att få träffa lite folk

     

  • Mille130113

    Hej!

    Är 33 år och har en 10-månaders tjej. Relativt nyinflyttad (Älta) och träffar gärna nytt folk i området. :)

    Hittade denna tråd först nu, men hoppas det är aktuellt än?!
     

     

  • Hjalmarsmamma

    Hej! Jag är 33 år och flyttar tillsammans med min familj till Älta vid jul. Min man och jag har två barn, en pojke på 2,5 år och en flicka på snart 11 månader. Jag känner inte heller någon i området och skulle gärna vilja träffa nya vänner som bor nära. Vår son kommer att börja på förskola i januari och gå där 25 Tim/v och jag kommer att vara föräldraledig med vår dotter under våren (hon ska börja på förskolan först i augusti). Under våren ses jag gärna, går promenader, besöker öppna förskolan tillsammans, ses och leker hemma m.m. Är det något som har koll på förskolorna i Älta? Vi har precis fått plats för Hjalmar på Almdungens förskola, något som hört något om den? Ris/ros?

  • LindaLoue

    Hur har flytten gått? Jag har inte hört något om den förskolan , finns massa förskolor runt om här :) skulle vara kul att ses , ta en promenad eller så vi som skrivits här

Svar på tråden Nya vänner i Nacka, Tyresö, Haninge.