• fruktskalet

    Tror ni att jag är gravid?

    Min mens är 3 dagar sen, brukar få mensvärk ungefär 1 dag innan och nu har jag haft molvärk i ca 1 vecka. Jag har vanligtvis mellanblödningar någon vecka innan mens fram till mens och nu ingenting däremot mer flytningar. Mår alltid illa och så även nu. Vad tror ni, är jag möjligtvis gravid? Vill ej testa än för att jag brukar inte ens hinna hem från apoteket så är tant röd här.

  • Svar på tråden Tror ni att jag är gravid?
  • fruktskalet

    Ja finns så himla mycket fint till de små!

    Jag har sagt båda gångerna att jag ska till läkaren, det är ju sant.. ;) fast tandläkaren är bra att säga för då är chansen väldigt liten att man får följdfrågor.

    Drömde att jag fick se bebisen i natt, fanns ett ultraljud i en lekpark haha.. :D

  • joh93

    Ja tandläkaren känns som det säkraste kortet än så länge:) haha jag drömde oxå fast om förlossningen. I receptionen fick jag någon droppe i handflatan som spred sig över handen och det skulle vara rött på en specifik plats i handen för att bm skulle veta att man var redo för att läggas in.. Sen var nästan hela sambons släkt där o svärmor hade lagt ner en dräkt till babyn men alla retades med henne och sa att det var hennes pyjamas. Så jävla udda, hahaha!

  • joh93

    Haha ja ibland får man till de:p fy vad ont jag har i bena såhär efter jobbet... Aldrig vart med om något liknande.. Måste vara något med graviditeten..

  • joh93

    Jag säger bara- njuuuuut av ensamheten. Går o nojar mig över att någon ska börja undra, iofs har jag flyttats till nytt ställe så ingen ser att jag blivit lite rund om magen och som sagt när chefen kommer ut så får jag dra in den allt vad jag har, haha :)

  • fruktskalet

    Ja jag ska det! Tur att man kan skylla på semestern om man ser lite rund ut ????

    Ska du berätta till bossen efter ultraljudet?

  • joh93

    Hihi precis, blev mycket glass nu när det var varmt :p japp, blir nog så fort vi ses efter det. Lika bra så man slipper hålla på det och ger henne mer tid att hitta en ersättare och sådär. Dudå?

Svar på tråden Tror ni att jag är gravid?