• johannessssss

    Ensam oskuld kille dödade 6 människor

    En oskuld kille skjöt vilt igår, skadade många och dödade 6 personer. Varför? För att han inte var snygg. Oskuld. Ingen Brad Pitt. Han postade en video där han pratar om hur han nedvärderats hela livet av tjejer, hur han hatar alla kvinnor och män och varför de är så ytliga. Precis egentligen som så många svenska killar också känner idag, bara det att de inte har modet att gå ut och döda. Ännu?

    Vad tycker vi om det? Varför är kvinnor så ytliga? Varför ger de inte en chans till män som inte ser ut som Brad Pitt?

    Har kvinnor ingen logik? En dålig tjej vill inte ha en dålig kille, vilket vore det bästa, de skulle ju passat, hon vill ha en bra kille och får det.

    JAG DÅ? vem fan ska jag leva med.

    http://www.independent.com/news/2014...ng-isla-vista/






    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-25 01:07


  • Svar på tråden Ensam oskuld kille dödade 6 människor
  • mr me
    Anonym (anonym) skrev 2014-05-28 13:39:57 följande:
    Videon är inte alls  wow utan visar på en mycket svårt psykiskt störd persons tankar, hade han skickat sitt manifest dagar innan han begick detta vansinnesdåd istället för timmen innan skulle han låsts in och en massa unga människors liv räddats.
    Den blev lite seg mot slutet, men kändes ganska välregisserad i början. Jag trodde först att det var någon inhyrd skådespelare som följde ett manus i filmen. Jag blev ganska imponerad över upplägget på det, så visst var det ett "wow" för min del. Något mer förenklad logik än Breiviks manifest, t.ex, men samtidigt mer konsekvent.
  • Anonym (Gah)
    mr me skrev 2014-05-28 14:23:23 följande:
    Den blev lite seg mot slutet, men kändes ganska välregisserad i början. Jag trodde först att det var någon inhyrd skådespelare som följde ett manus i filmen. Jag blev ganska imponerad över upplägget på det, så visst var det ett "wow" för min del. Något mer förenklad logik än Breiviks manifest, t.ex, men samtidigt mer konsekvent.

    Hans pappa är regissör så han hade väl snappat upp hur man gör.
  • mr me
    Anonym (Gah) skrev 2014-05-28 14:27:34 följande:

    Hans pappa är regissör så han hade väl snappat upp hur man gör.
    Aha. Det förklarade saken! Glad
  • lillekatt
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-05-28 11:20:13 följande:


    Det stämmer nog men jag tolkade rådet som att man skulle sträva efter att bli en alfahanne. De flesta hamnar nog som du säger någonstans mittemellan. Men alla gör inte det. Själv har jag rört mig från epsilon-Erik och närmar mig Beta-Bosse. Men tyvärr går det så långsamt.
    Men det blir ju ännu svårare om man sätter upp som mål att vilja förvandlas till alfa-hanne. 
  • Anonym (Oskuld)
    lillekatt skrev 2014-05-28 15:49:49 följande:
    Men det blir ju ännu svårare om man sätter upp som mål att vilja förvandlas till alfa-hanne. 



    Tro mig, jag är fullt nöjd om jag lyckas hamna mellan Alfa-Anders och beta-Bosse. Att bli en alfa är för mig inte bara svårt utan en omöjlighet.
  • Palestrina
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-05-28 16:21:05 följande:


    Tro mig, jag är fullt nöjd om jag lyckas hamna mellan Alfa-Anders och beta-Bosse. Att bli en alfa är för mig inte bara svårt utan en omöjlighet.
    Det finns många tjejer därute som är helt ointresserade av alfa-anders. Jag själv t ex, om det inte vore för att jag redan har min epsilon-Erik. Jag hoppas att du hittar en fin tjej som gillar dig som du är.
  • AngoStura
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-05-28 16:21:05 följande:


    Tro mig, jag är fullt nöjd om jag lyckas hamna mellan Alfa-Anders och beta-Bosse. Att bli en alfa är för mig inte bara svårt utan en omöjlighet.
    Palestrina skrev 2014-05-28 18:05:43 följande:
    Det finns många tjejer därute som är helt ointresserade av alfa-anders. Jag själv t ex, om det inte vore för att jag redan har min epsilon-Erik. smile1.gif Jag hoppas att du hittar en fin tjej som gillar dig som du är.
    Och ingen är en alfa-hanne jämt liksom. Även "alfa-hannar" är ju människor med svagheter, nojor, gaser och diverse annat. Ingen är lyckad jämt och ingen kan lyckas med allt. Så är det ju för oss alla.

  • Anonym (anonym)
    AngoStura skrev 2014-05-28 22:52:55 följande:
    Och ingen är en alfa-hanne jämt liksom. Även "alfa-hannar" är ju människor med svagheter, nojor, gaser och diverse annat. Ingen är lyckad jämt och ingen kan lyckas med allt. Så är det ju för oss alla.

    Nej, alfa-hannar är alltid alfa-hannar de är alltid fräscha och går liksom tjejer aldrig på toaletten.
  • Anonym (Oskuld)
    AngoStura skrev 2014-05-28 22:52:55 följande:
    Och ingen är en alfa-hanne jämt liksom. Även "alfa-hannar" är ju människor med svagheter, nojor, gaser och diverse annat. Ingen är lyckad jämt och ingen kan lyckas med allt. Så är det ju för oss alla.



    Ingen är lyckad jämt men det finns ju en anledning till att jag aldrig fått en tjej trots mer ön 20 års försök eller hur?
  • Simon 681
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-05-28 23:54:41 följande:


    Ingen är lyckad jämt men det finns ju en anledning till att jag aldrig fått en tjej trots mer ön 20 års försök eller hur?
    Definitivt.

    Men många av de faktorerna kan du kontrollera. Vägra vara ett offer.
    How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
Svar på tråden Ensam oskuld kille dödade 6 människor