• mullemeck

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • darkisen
    lussebullen skrev 2014-07-07 04:54:57 följande:

    Hej. Hoppar in här om det är okej? Bf 27 feb men skulle inte förvåna mig om det blir ett marsbarn ;)

    Min dotter är född nov 2011 och min son augusti 2013 så när bebis kommer har vi tre barn under 3,5 år :) Lär bli svettigt men jag tror och hoppas det kommer löna sig sen när de är så tätt. Dels att de kommer kunna leka tillsammans och så, och så för att vi föräldrar ska få småbarnsåren "överstökade". Skulle aldrig orka börja om igen när de första barnen blivit så pass stora :p


    Välkommen

    jag har också en 2011 å en 2013 som du säger tror jag det kommer bli väldans intensivt det första åren/åren men sen kanske man har igen det om de leker bra ihop.
  • MariaW01

    Hej!! Hoppar gärna in i tråden efter att ha följt er ett tag nu. Är gravid med trean som väntas komma 29 januari, så jag är i vecka 10+4 nu. Har haft svårt att tro att det är något där inne, även fast vi sett ett tickande hjärta i vecka 7 och för att inte tala om illamåendet! Har ätit lergigan comp sedan vecka 8 och kämpat mig fram nu till semestern som började denna vecka. Har två döttrar som är födda 2009 och 2010 så dom kommer vara nästan 6 och 4,5 år när lillasyster/bror kommer. Mellan tjejerna är det 15 månader så känns som om denna blir en liten sladdis :) Vi har inte berättat att dom ska få ett syskon än och kommer nog vänta tills efter kub den 22 juli, då är jag i vecka 13.

  • Edvina

    novin 10: Spännande Välkomna ni nya!! Någon som vet: går det att göra radbyte när man skriver på mobilen? Isåfall hur? Så irriterande att det blir så kompakt text. Datorn har kraschat så jag har bara mobilen för tillfället..

  • Edvina

    Igår var jag på inskrivning, det gick bra Känns som om man varit med förr.. Alla värden var iaf. bra och vi fick tid för rul 4/9. Hon skickade även en remiss till kub så får vi se när det blir. Men det blir väl ganska snart, under kommande veckor. Jag är i vecka 11 nu, snart 12. Det rullar på!!

  • novin10
    Edvina skrev 2014-07-09 11:20:29 följande:

    Igår var jag på inskrivning, det gick bra smile1.gif Känns som om man varit med förr.. Alla värden var iaf. bra och vi fick tid för rul 4/9. Hon skickade även en remiss till kub så får vi se när det blir. Men det blir väl ganska snart, under kommande veckor. Jag är i vecka 11 nu, snart 12. Det rullar på!!


    Va kul att bli inskrivning. Jag själv har tid imon för att inskriva mig. Ja vet inte vilka ja e nu. Få veta imon:
  • Numberthree

    När tusan slutar man vara däckad av trötthet, jag är helt orkeslös och så himlans trött så jag vet inge vart jag ska bli av.

  • Edvina

    Jag är också trött och matt!! Tror det är värmen som bidrar. Här är det tredje dagen med 30grader och sol. Jag klagar inte, men oj så matt jag blir. Orkar inte ens gå ut när det är som varmast.. Igår var jag på stranden, ensam med mina tre. Kan säga att jag var som död hela em sen

  • Numberthree
    Edvina skrev 2014-07-09 19:08:18 följande:

    Jag är också trött och matt!! Tror det är värmen som bidrar. Här är det tredje dagen med 30grader och sol. Jag klagar inte, men oj så matt jag blir. Orkar inte ens gå ut när det är som varmast.. Igår var jag på stranden, ensam med mina tre. Kan säga att jag var som död hela em sen smile5.gif


    Har varit sån här sen dagarna innan jag plussade ... Pust!
  • Laura79

    Jag är på semester med familjen inkl. min mamma och pappa. Jag vill inte berätta ännu så jag försöker dölja. Är rätt jobbigt. Magen är uppsvälld och det ser ut som om jag är i typ v 20 (är i v 7) speciellt på kvällen, tröttheten tar död på mig, illamåendet likaså och jag har slut på ursäkter vad gäller avsaknaden av vin till middagen. Jag vill inte berätta dels för att jag knappt tror på det här själv, dels för att jag inte tror att de kommer bli särskilt glada. Jag vill helst inte berätta alls. De kan få upptäcka det när barnet är född. Tror dock att det finns viss risk att graviditeten syns innan dess ????

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!