• MuM2girls

    nyss fått missfall följas till ett plus igen?

    Har just fått missfall vill hitta andra i samma sits så vi kan kämpa ihop till ett nytt plus som förhoppningsvis går bra.

  • Svar på tråden nyss fått missfall följas till ett plus igen?
  • Elyssa81
    hsh skrev 2015-05-05 18:38:09 följande:
    Jo, samma här. Blev gravid på första besöket men efter mitt missfall så verkar kroppen inte riktigt vilja jobba åt samma håll som jag vill! :/
    Åh så tråkigt! Hoppas att det går snart.

    Jag har två barn som båda kom till på andra försöket. Senaste som blev MA gick på första. Så jag är förhoppningsfull.
  • hsh

    Haha, gillar att "försöket" blev "besöket".. Autocorrect.

    Låter bra att du är hoppfull! Jag har inga barn sen tidigare så det kanske förklarar saken.

  • Elyssa81
    hsh skrev 2015-05-05 20:30:16 följande:

    Haha, gillar att "försöket" blev "besöket".. Autocorrect.

    Låter bra att du är hoppfull! Jag har inga barn sen tidigare så det kanske förklarar saken. smile1.gif


    Hehe.

    Det är en stor skillnad om man redan har barn. Mycket svårare att få missfall om man inte har barn. Jag kan alltid krama om dem när jag känner mig ledsen över detta.

    Fick skrapas igår så nu hoppas jag att ägglossningen kommer om ca två veckor.
  • MuM2girls

    Hur går det för er? Jag ska nog testa i morgon om mina gravtester kommer i brevlådan:) spännande!

  • hsh
    MuM2girls skrev 2015-05-10 23:47:03 följande:

    Hur går det för er? Jag ska nog testa i morgon om mina gravtester kommer i brevlådan:) spännande!


    Förväntad mens imorgon. Hoppas på att den inte kommer, dock känns det som att det kommer dröja tills jag blir gravid. Vars i cykeln är du?
  • hsh

    Andra gången på fyra dagar jag mår illa efter måltid. Försöker desperat att inte börja hoppas för mycket men det är svårt! :/

  • Elyssa81
    hsh skrev 2015-05-11 12:01:58 följande:

    Hjälp!! Jag plussade precis på ett test från billigatester.se

    phpj8AdIr19477.jpg

    Osäker på om det är nåt att lita på??!


    Grattis! Jättetydligt streck
  • Knasbollen81
    MuM2girls skrev 2015-05-10 23:47:03 följande:

    Hur går det för er? Jag ska nog testa i morgon om mina gravtester kommer i brevlådan:) spännande!


    Hur har det gått?
  • hsh
    Knasbollen81 skrev 2015-05-11 18:29:45 följande:

    Grattis


    Tack!! Plussade på CB också
  • Elyssa81

    Jag hoppas och tror att jag har ÄL här i dagarna. Så håller tummarna för ett plus om ca två veckor.

  • MuM2girls

    Mens idag 30 dagar efter missfallet.

    Nu kan jag iallafall ha koll på äl bättre men fick äl 16 dagar efter missfallet.

  • Elyssa81

    Jag väntar på första mensen efter mitt MA. Hoppas på ett + men känns inte som det tyvärr . Samtidigt bra att vänta en månad till så att kroppen hinner återhämta sig!

  • MuM2girls
    Elyssa81 skrev 2015-05-25 20:27:11 följande:

    Jag väntar på första mensen efter mitt MA. Hoppas på ett + men känns inte som det tyvärr smile4.gif . Samtidigt bra att vänta en månad till så att kroppen hinner återhämta sig!


    Okie, jag var säker på att jag skulle få ett plus nu direkt efter missfallet men mensen kom:( men som du säger kanske var/är det bra att kroppen får vila en stund. Håller tummarna
  • Lizzie09

    Hej, får man hoppa in här? Blev gravid efter 7 långa försök i april, var på ultraljud idag (v. 10) men livmodern var tom.. Det är fruktansvärt tungt och nu går jag bara och väntar på att börja blöda. Har inte blödningen startat på måndag så får jag åka in till kvinnokliniken och få tabletter. Vill bara att det ska dra igång nu så vi kan försöka på nytt igen..

  • Elyssa81
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 10:28:19 följande:

    Hej, får man hoppa in här? Blev gravid efter 7 långa försök i april, var på ultraljud idag (v. 10) men livmodern var tom.. Det är fruktansvärt tungt och nu går jag bara och väntar på att börja blöda. Har inte blödningen startat på måndag så får jag åka in till kvinnokliniken och få tabletter. Vill bara att det ska dra igång nu så vi kan försöka på nytt igen..


    Beklagar verkligen. Vet hur jobbigt det är!
  • BeatriceS
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 10:28:19 följande:

    Hej, får man hoppa in här? Blev gravid efter 7 långa försök i april, var på ultraljud idag (v. 10) men livmodern var tom.. Det är fruktansvärt tungt och nu går jag bara och väntar på att börja blöda. Har inte blödningen startat på måndag så får jag åka in till kvinnokliniken och få tabletter. Vill bara att det ska dra igång nu så vi kan försöka på nytt igen..


    Beklagar sorgen! Bara att försöka igen ????
Svar på tråden nyss fått missfall följas till ett plus igen?