• Anonym (Boobies)

    Vems tuttar får stöd av DEN bh:n?!

    Alltså, den här Pierre Robert reklamen på familjeliv i veckan, deras nya sport-bh. Man måste verkligen ha minimala boobs för att kunna ha den som sport-bh. Jag har bara C-kupa men bara tanken på att jogga eller hoppa omkring i den där, särskilt med de där smala banden,får det att gör ont i brösten. Vad var det för mupp som designade den?!

  • Svar på tråden Vems tuttar får stöd av DEN bh:n?!
  • Kereza

    Jag misstänker att den är till för att vara sexig på gym-selfies snarare än faktiskt användbar tbh.

  • MyDestiny

    C kupa är inte så "bara" :)

    Det finns många som har a och b som kan ha den, som inte behöver så mycket stöd.

    Sen olika sorters träning tex lågintensiv funkar den säkert

  • SpanskaFlugan
    viseversa skrev 2015-04-19 09:59:33 följande:

    Vilken reklam? Nu vill jag se juh.


    Haha, jag måste hålla med TS, jag har tänkt samma sak själv!

    Reklamen dyker upp i bannern högst upp då och då, finns kanske på Pierre Riberts hemsida också. Ska kolla.
  • Mrs D

    Kanske är tight och stödjande på sidorna och över själva brösten så banden inte påverkar, som en axelbandslös bh?

    Eller helt enkelt som andra säger gjord för snygga selfies

  • Tonårsmamman1

    Ser mer ut som en topp än BH.

    Men jag ser inte problemet, sport kan väl vara mer än jogging? Många vill se sportiga ut fast de bara cyklar till stranden t ex.

  • riboflavin

    Stödjer bättre än man tror, jag skulle inte jogga i den men till styrketräning och annat funkar den bra, trots att jag har G-kupa. Den är ganska hög i halsen vilket jag ofta saknar på sporttoppar, så slipper man visa urringning hela tiden.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • MyDestiny

    Deras trosor i sportkollektionen är jättesköna och grym kvalitet så tror säkert denna är bra.. Får nog bli ett köp

  • Fjärilslarv

    Ja den var ju gullig, men med min J- kupa så njae!!

  • K grrl

    Jag kan träna bh-lös i ett stadigt linne (styrketränar), så absolut skulle det kunna fungera för mig.

  • JPT

    Jag har inte en exakt sån men en liknande från annat märke. Har väl medelstora bröst och för lågintensiv träning fungerar den utmärkt. Passar sig inte så bra till "hopp och skutt"-gympa, men träning kan vara mer än så. 

Svar på tråden Vems tuttar får stöd av DEN bh:n?!