• Anonym (??)

    Min dotter och bonusen hade nyss sex?!

    Jag och min sambo flyttade ihop förra sommaren och har barn sedan innan.

    Min dotter har rum intill gästrummet (där ingen brukar vara). Gick för en timme sedan dit och hämtade en kudde. Stod intill min dotters rum med endast en vägg emellan och hörde att något rörde sig (sängen slog sakta mot väggen). Stannade och lyssnade, var helt övertygade att de två hade sex eftersom ingen utanför familjen befann sig i huset. Droppen var när jag hörde bonus sonen säga "jag slaknar".

    Har inte vågat prata med min sambo om detta. Känns skamligt och väldigt olämpligt..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-26 18:13
    Har hittat P-piller i min dotters rum.

  • Svar på tråden Min dotter och bonusen hade nyss sex?!
  • BengtH

    Är dom över 15 år och inte syskon, så är det väl inte opassande ? bara dom är diskreta.

  • Anonym (girasol)

    Men de kanske är kära i varandra. Som bonussyskon är de ju inte släkt. Så vad gör det? Förstår att det kan kännas konstigt. Men i min värld är det inte konstigare än att folk kan bli kära och bli tillsammans med en kompis osv. Bekymret uppstår väl om det skulle ta slut och de då tvingas bo under samma tak.....

  • Anonym (T)
    Anonym (??) skrev 2015-05-25 22:39:41 följande:

    Jag och min sambo flyttade ihop förra sommaren och har barn sedan innan.

    Min dotter har rum intill gästrummet (där ingen brukar vara). Gick för en timme sedan dit och hämtade en kudde. Stod intill min dotters rum med endast en vägg emellan och hörde att något rörde sig (sängen slog sakta mot väggen). Stannade och lyssnade, var helt övertygade att de två hade sex eftersom ingen utanför familjen befann sig i huset. Droppen var när jag hörde bonus sonen säga "jag slaknar".

    Har inte vågat prata med min sambo om detta. Känns skamligt och väldigt olämpligt..


    Du förlitar dig alltså enbart blint på det du "hör"?


  • Anonym (??)
    Anonym (girasol) skrev 2015-05-25 22:43:49 följande:

    Men de kanske är kära i varandra. Som bonussyskon är de ju inte släkt. Så vad gör det? Förstår att det kan kännas konstigt. Men i min värld är det inte konstigare än att folk kan bli kära och bli tillsammans med en kompis osv. Bekymret uppstår väl om det skulle ta slut och de då tvingas bo under samma tak.....


    Känns ändå olämpligt. Med tanke på att det bör finnas någon slags syskon relation (även om den inte är biologisk) enligt mig.
  • Anonym (okej)

    Låt de hålla på, de var ju respektfulla nog att hålla en låg profil och inte ha högljutt sex...
    Men jag undrar... vilken tonåring slaknar? Jag har aldrig varit med om att nån under 30 får de problemen...

  • Ego Lovers
    Anonym (??) skrev 2015-05-25 22:46:32 följande:
    Känns ändå olämpligt. Med tanke på att det bör finnas någon slags syskon relation (även om den inte är biologisk) enligt mig.
    De är över femton och du har varit ihop med din kille i nått år och varit sambo i ett år och förväntar dig att din dotter och hans son ska känna sig som syskon. Vilka krav du har på andra människor.

    Hade min mamma haft krav på att hennes sambos döttrar skulle promt bli mina systrar och vi skulle känna oss som systrar hade jag kört morsan till psykakuten. Hon har absolut ingen rätt att bestämma hur jag ska känna inför en annan person.
  • Anonym (Eh nej!)
    Anonym (??) skrev 2015-05-25 22:46:32 följande:
    Känns ändå olämpligt. Med tanke på att det bör finnas någon slags syskon relation (även om den inte är biologisk) enligt mig.
    Eh nej man har inte en syskonrelation med någon man känt så kort tid och som inte är ens syskon. Är dom över 15 år båda två har du inte ett skit med det att göra ts.
  • Anonym (??)
    Anonym (Eh nej!) skrev 2015-05-25 22:56:30 följande:

    Eh nej man har inte en syskonrelation med någon man känt så kort tid och som inte är ens syskon. Är dom över 15 år båda två har du inte ett skit med det att göra ts.


    Så jag ska inte ens reagera? för mig känns det fel och opassande att min dotter och sambons son pippar.
  • Anonym (Eh nej!)
    Anonym (??) skrev 2015-05-25 22:59:37 följande:
    Så jag ska inte ens reagera? för mig känns det fel och opassande att min dotter och sambons son pippar.
    Du pippar väl med sambon? Antar det. Varför är inte det opassande då? Dom är INTE SYSKON kommer aldrig bli syskon kommer aldrig känna sig som syskon vara för att det ät vad DU önskar. Fatta liksom,
Svar på tråden Min dotter och bonusen hade nyss sex?!