• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Linnis92

    Vi som tyckt det varit mycket drama i BSF.

    HÄR kommer det bli drama!

    Har svårt för hon Linnea, storvinsten, men det kanske lättar. Hon Maria som också är tatuerad kommer nog bli min favorit! Killarna såg man ju inte så mycket av, men han som var storbonde (Alex?) han verkar väldigt självgod.

    Är det en timme varje kväll eller hur är det upplagt?

  • Linnis92
    Linnis92 skrev 2017-01-09 09:13:06 följande:

    Vi som tyckt det varit mycket drama i BSF.

    HÄR kommer det bli drama!

    Har svårt för hon Linnea, storvinsten, men det kanske lättar. Hon Maria som också är tatuerad kommer nog bli min favorit! Killarna såg man ju inte så mycket av, men han som var storbonde (Alex?) han verkar väldigt självgod.

    Är det en timme varje kväll eller hur är det upplagt?


    Storbonden*
  • Deceree1

    Kommer ni ihåg den där tjejen som va så gapig i förra säsongen? Jag minns inte va hon heter men hon gick i bananbyxor nästan hela tiden. Först så bara gapade jag när jag såg o hörde henne o avskydde henne i ungefär tre avsnitt men sen va hon nog den jag gillade mest alltså. En stark personlighet. Precis som Maria i den nya säsongen.

  • Deceree1

    O det där regnskydden Hahaha :))) vilket gäng :) jag tror att vi kommer att få många roliga stunder med farmen i år :)

  • Rymdmoln
    Deceree1 skrev 2017-01-09 10:52:49 följande:

    Kommer ni ihåg den där tjejen som va så gapig i förra säsongen? Jag minns inte va hon heter men hon gick i bananbyxor nästan hela tiden. Först så bara gapade jag när jag såg o hörde henne o avskydde henne i ungefär tre avsnitt men sen va hon nog den jag gillade mest alltså. En stark personlighet. Precis som Maria i den nya säsongen.


    Ja jag gillar henne redan :)
  • Deceree1
    Linnis92 skrev 2017-01-08 19:50:46 följande:

    Jag ger farmen en chans i år för er skull! ;)


    Det är bra!:) - ju fler vi är tillsammans tillsammans tillsammans :))

    Ju gladare vi blir :)
  • Johannus

    Håller med dig att Botox och smink inte hör till lantliv, men kanske innan programmet är slut så har svulnaden lagt sig och lösögonfransarna lossnat :)

Svar på tråden Farmen