• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Nandez
    andermajambrella skrev 2017-02-28 13:54:55 följande:
    Hoppas verkligen linnea kommer tillbaka så det händer ngt spännande. Vill inte ha besserwisser bettan eller en gammal farmen deltagare som redan haft sin chans tillbaka.
    Vill inte att Linnea kommer tillbaka, hon blev ju utslagen men grinade sig kvar.
  • Johannus

    Hade det varit någon som jag velat skulle komma tillbaka så var det Stina, men man får inte alltid som man vill :)

    Kan inte med Bettan, inte heller med Kalle eller Alexander och Syliane.

  • Johannus
    lövet2 skrev 2017-02-28 23:08:12 följande:
    Jag gillar Bettan, så jag är nöjd! smile1.gif
    Bettan var trevlig i början av programmet, men ändrades innan hon åkte ut. Hon blev som Hasse när han blev gårdskarl lite bestämmande och självgoda.

    Sist Hasse var storbonde så vart han bättre eller inte lika självgod.

  • Linnis92
    Nandez skrev 2017-03-01 09:45:53 följande:

    Vet inte varför men jag börjar lessna på Farmen.


    Jag kände så i början, det hände liksom inget. Men nu börjar det åtminstånde lida mot sitt slut... om dom kan sluta ta in nya deltagare hela tiden - vilket de antagligen inte kommer göra mer efter detta
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-03-01 09:57:40 följande:
    Jag kände så i början, det hände liksom inget. Men nu börjar det åtminstånde lida mot sitt slut... om dom kan sluta ta in nya deltagare hela tiden - vilket de antagligen inte kommer göra mer efter detta
    Hoppas verkligen inte att det kommer fler nya deltagare men precis som du så tror jag inte det.
  • Johannus

    Jag tror att det blir nu så att det blir två utslagningar på söndagar. Det som inte  har någon medalj får tävla mot varann eller nåt sånt.