• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Johannus

    Ohoj jaja Linnea, Alex och Stina fick förhöra deltagarna.....Jaha nu undrar man verkligen vem dem kommer och ge förtur att gå direkt till final. Hoppas att alla bestämmer Niklas, men dom pratade om att Kalle var värdigare eftersom han har varit så många gånger på tinget.

    Kalle av alla NEJ han ska ut.

  • lövet2

    Så oerhört irriterande människor, de där som kom dit och skulle vara VIP:are. Synd att det inte kom dit gäster som kunde tillföra något och se mer opartiskt på de tävlande.

  • Johannus
    lövet2 skrev 2017-03-14 22:38:49 följande:
    Så oerhört irriterande människor, de där som kom dit och skulle vara VIP:are. Synd att det inte kom dit gäster som kunde tillföra något och se mer opartiskt på de tävlande.
    Ja det var lite väl elakt att farmarna skulle göra så fint inne på storbonde stugan....


  • Linnis92

    Jag hade på känn att det var dom tre som skulle komma tillbaka när man såg Marias reaktion dagen innan. Helt stört. De la alldeles för mycket fokus på sig själva "varför åkte jag ut" "varför passade inte jag i gruppen" "kan du hålla med om att du är en mobbare". "Kan du snacka lite skit om de andra"

    Hade det varit som förra året att det kom in tre helt andra gamla farmare så hade det blivit en bedömning på kunskap och vad man tillfört till farmen.

  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-03-15 07:13:49 följande:
    Jag hade på känn att det var dom tre som skulle komma tillbaka när man såg Marias reaktion dagen innan. Helt stört. De la alldeles för mycket fokus på sig själva "varför åkte jag ut" "varför passade inte jag i gruppen" "kan du hålla med om att du är en mobbare". "Kan du snacka lite skit om de andra"
    Hade det varit som förra året att det kom in tre helt andra gamla farmare så hade det blivit en bedömning på kunskap och vad man tillfört till farmen.
    Ja, de fokuserade helt fel men vad kunde man vänta sig från dom. Hoppas verkligen att Niklas får direktplatsen i finalen.
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-03-15 07:13:49 följande:
    Jag hade på känn att det var dom tre som skulle komma tillbaka när man såg Marias reaktion dagen innan. Helt stört. De la alldeles för mycket fokus på sig själva "varför åkte jag ut" "varför passade inte jag i gruppen" "kan du hålla med om att du är en mobbare". "Kan du snacka lite skit om de andra"
    Hade det varit som förra året att det kom in tre helt andra gamla farmare så hade det blivit en bedömning på kunskap och vad man tillfört till farmen.
    Håller med dig att dem hade frågat om vilka som aktivt jobbat och lärt sig kunskapen om farmen. Nu var det gamla farmarna bara ute efter sitt eget bedömmande och gnäll varför dem röstats ut.

    Undrar om det blir kamp innan söndagen för farmarna har massor att plocka bort fortfarande.
  • Johannus

    Nu får man verkligen hoppas att Niklas vinner och han borde ha gått framför Kalle och visat "nu har jag fler amuletter än du gam hals" du har skrutit att du har så många amuletter så du fått gam hals. Men helt klart så är Niklas snäll och gör inte sånt.

    Jag hoppas att ställningen blir

    Niklas 1
    Maria 2
    Hasse 3
    Jerry 4