• Freya18

    BIM 20-31 Mars!

    Startar en tråd för oss med BIM i slutet av mars! :D

    Här kan vi stötta och peppa varandra, få svar på våra frågor och funderingar, inspireras av andras motivation och inte minst glädjas åt eventuella graviditeter!

    Välkomna!

  • Svar på tråden BIM 20-31 Mars!
  • oONinniOo
    Jsv17 skrev 2017-03-21 22:30:57 följande:
    Jag minns den där självklara känslan, men jag tycker det är så svårt nu när man försökt några ggr, jag pendlar mellan att känna "klart jag är gravid" till att inte känna det, då jag börjar analysera symptom och vissa symptom "saknas" jag tror att jag mentalt ställer in mig på mens varje månad för att jag inte orkar bli besviken...
    Det där känner jag igen. Just det med att ställa in sig på mens för att inte bli besviken. Gjorde likadant med sonen efter att ha kommit upp i över 6 månaders försök. Den oron finns väl lite i bakhuvudet nu, att det kan ta lika lång tid eller mer att få till ett syskon, som det gjorde med sonen.
  • oONinniOo

    Självklart kunde jag inte hålla mig från att ta ett test imorse på ÄL+10, i hopp om att plussa på samma dag som med sonen. Toknegativt. Cool Ändå kan jag inte låta bli att vrida och vända på det i hopp om att se något. Knäpp man är ibland!

  • meela

    Hej! Har läst lite i tråden i några dagar utan att skriva något. Jag och min man planerar syskon till vår son född -14. Denna månad är första riktiga försöket, tog ut min kopparspiral i december.

    Jag har inte använt mig av några ägglossningstest eller så, går efter min app samt att jag känner igen min ägglossning med en viss smärta jag får samt ägglossningsflytningar. Så under denna period hade vi sex varannan dag, ägglossning borde varit 17/3 och BIM 31/3. Hoppas att det tar sig annars är det bara att försöka igen! Hoppas ni som väntar får fina plus och grattis till er som redan plussat :)

  • Linnéa Alexandra
    Estor skrev 2017-03-22 07:50:36 följande:

    Vad? ;)


    Konstigt, bilden kom inte med!! Nu då? :)
  • Estor
    Linnéa Alexandra skrev 2017-03-22 07:58:12 följande:

    Konstigt, bilden kom inte med!! Nu då? :)


    Ingen bild.. :/
  • Linnéa Alexandra
    Estor skrev 2017-03-22 08:07:10 följande:

    Ingen bild.. :/


  • Isathe
    Linnéa Alexandra skrev 2017-03-22 08:20:46 följande:
    Vad är de för test? Ska det vara clearblue early? Ser ut som ett clearblue plus och ser då negativt ut? Tyvärr
Svar på tråden BIM 20-31 Mars!