• Anonym (Virgin)

    Oskuld på nytt?

    Jag har inte haft sex på nästan två år och nu undrar jag ifall man kan bli ospräckt /oskuld på nytt där nere ifall man inte haft sex på så lång tid?

  • Svar på tråden Oskuld på nytt?
  • absalon
    Queennr1 skrev 2017-06-23 16:20:01 följande:
    Om man är oskuld eller inte handlar om ifall man ufört handlingen "haft sex" eller inte. Förstår inte vad en kirurg kan göra åt det?
    Avgörande är inte vad man faktiskt gjort i sänghalmen - utan vad omgivningen tror att man haft för sig därstädes. Du förstår säkert distinktionen.
     En skicklig kirurg kan med ett litet ingrepp få omgivningen att tro att sk mödomshinna föreligger, varvid flickan åter betraktas som oskuld. Nog så viktigt i vissa kulturer.
  • Anonym (Ej läkare)
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 13:45:03 följande:

    Jag har inte haft sex på nästan två år och nu undrar jag ifall man kan bli ospräckt /oskuld på nytt där nere ifall man inte haft sex på så lång tid?


    Nej det kan man inte, men vad är det du vill? Vill du blöda vid nästa samlag eller vill du inte det?

    De flesta blöder inte vid första samlaget.

    I vissa kulturer vill kvinnorna blöda vid första samlaget med en man eftersom det anses som ett "bevis" på oskuld. Det finns något kirurgiskt ingrepp som gör att det blöder vid nästa samlag. Det finns inget som säger att det ska blöda när en kvinna har sex första gången, så förmodligen görs det kirurgiska ingreppet även på kvinnor som är oskuld.

  • Anonym (Dafuq)

    Kör du knipövningar och muffen har så starka muskler att du inte kan trycka in ditt finger så, ja man kan låssas.

    Har kört knipövningar i snart tio års tid och jag kan klämma så min man inte kommer in, sitter fast eller trycka ut hela hans kuk.

  • Anonym (Virgin)
    Anonym (Igelkott) skrev 2017-06-23 15:36:20 följande:

    Jag förstår inte hur du tänker? Om du vet att du har haft sex nån gång så vet du ju att du inte är oskuld? VILL du va det inför någon annan? Ljug då. Jag fattar inte hur du tänker eller varför.

    (Jag var förresten större innan jag hade sex/när jag just börjat ha sex, jag var alltså helt otränad där nere. Men det är nog olika.)


    Vill bli tajtare och att det ska kännas som jag är oskuld för andra
  • Queennr1
    absalon skrev 2017-06-23 16:57:27 följande:

    Avgörande är inte vad man faktiskt gjort i sänghalmen - utan vad omgivningen tror att man haft för sig därstädes. Du förstår säkert distinktionen.

     En skicklig kirurg kan med ett litet ingrepp få omgivningen att tro att sk mödomshinna föreligger, varvid flickan åter betraktas som oskuld. Nog så viktigt i vissa kulturer.


    Fast då handlar det inte om nån slags rekonstruktion utan om att skap nåt helt nytt som aldrig funnits där tidigare.
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 14:38:26 följande:
    Nej det har jag inte tycker inte om sånt
    Svar på din fråga, nej du kan inte bli oskuld igen är det lite trångt så töjs det ut som vanligt, bara å köra på.
  • absalon
    Queennr1 skrev 2017-06-23 18:25:27 följande:
    Fast då handlar det inte om nån slags rekonstruktion utan om att skap nåt helt nytt som aldrig funnits där tidigare.
    Javisst, men om nu omgivningen fast och fixt tror att något finns där på flickorna från början, måste måhända kirurgen anlitas för en liten fejkad "rekonstruktion".
    Moralen är rent fördärvligt hög i somliga kulturer. Lyckligtvis inte längre hos oss.
  • Anonym (Virgin)
    absalon skrev 2017-06-23 18:54:51 följande:

    Javisst, men om nu omgivningen fast och fixt tror att något finns där på flickorna från början, måste måhända kirurgen anlitas för en liten fejkad "rekonstruktion".

    Moralen är rent fördärvligt hög i somliga kulturer. Lyckligtvis inte längre hos oss.


    Syr dom?
  • Anonym (Igelkott)
    Anonym (Ej läkare) skrev 2017-06-23 17:14:37 följande:

    Nej det kan man inte, men vad är det du vill? Vill du blöda vid nästa samlag eller vill du inte det?

    De flesta blöder inte vid första samlaget.

    I vissa kulturer vill kvinnorna blöda vid första samlaget med en man eftersom det anses som ett "bevis" på oskuld. Det finns något kirurgiskt ingrepp som gör att det blöder vid nästa samlag. Det finns inget som säger att det ska blöda när en kvinna har sex första gången, så förmodligen görs det kirurgiska ingreppet även på kvinnor som är oskuld.


    Finns de som kör med enklare knep och rispar sig lite med flit för att få fram lite blod. Så sjukt hela grejen i alla aspekter.
  • absalon
    Anonym (Virgin) skrev 2017-06-23 19:16:05 följande:
    Syr dom?
    Sannolikt syr man lite. Sjukt men tyvärr nödvändigt i sjuka kulturer, där äldre, kvinnliga släktingar ska inspektera blivande brudar.
Svar på tråden Oskuld på nytt?