• Wuuaau

    Vi som vill plussa i september

    En tråd för oss som vill plussa i september!

    Nu blir det sjunde försöket för vår del. Det är hjärtskärande varje gång mensen kommer men det är väl bara att hoppa på bebis-fabriks-tåget igen. Hur många är med mig? När har ni äl alt. BIM?

    Äl 5/9

    BIM 19/9

  • Svar på tråden Vi som vill plussa i september
  • Queva
    Njcm skrev 2017-09-20 09:25:46 följande:

    Åh knasigt men jag ser svagt på cb. När har du bim

    ?


    Bim 21 eller 22..
  • Queva
    Ninidja skrev 2017-09-20 10:29:47 följande:

    BIM på söndag, inga symptom - frånsett att det värker/molar lite långt ner på höger sida?

    Räknar inte med att det ska ha tagit sig denna månaden, blir så besviken om jag vågar hoppas! Men vi får se - blir mer och mer nervös ju närmare BIM jag kommer! :o


    Har du testat något?
  • Annisens81

    Hej, hoppar in här om det går bra:)! Vad tycker ni om mitt PE early? Äl+7 eller 8.

    Ej morgon urin dock!

    Har 4 barn, 5 MF i bagagen och ett sent, v.22. Miste vår son förra månaden. Skulle vänta en mens. Men... bm och läkare sade att vi kunde prova vid första äl.

  • FruganD
    Queva skrev 2017-09-20 10:33:08 följande:

    Känner helt igen mig!! Har två barn och två aborter bakom mig.. nu planerar man.. och det går inte!?! Jag tror jag fått ärrbildning på livmodertappen.. har du nån koll om det kan påverka?

    Förstår din frustration..


    Dom säger att det inte ska ha ngn inverkan! Jag har en kompis som gjort typ 20 aborter (helt sjukt många, men det är annan diskussion) och blir fortfarande lika lätt gravid.

    Jag har ju en bebis som är född i maj, kanske bara är så att kroppen inte är redo för en ny graviditet ännu. BIM på lördag och tänker inte testa ngt mer förrens just på lördag...
  • Queva
    Annisens81 skrev 2017-09-20 10:36:40 följande:

    Hej, hoppar in här om det går bra:)! Vad tycker ni om mitt PE early? Äl+7 eller 8.

    Ej morgon urin dock!

    Har 4 barn, 5 MF i bagagen och ett sent, v.22. Miste vår son förra månaden. Skulle vänta en mens. Men... bm och läkare sade att vi kunde prova vid första äl.


    Beklagar. :(

    Ser något svagt.. har du gjort något minus test innan? Tänkte om hormonerna var kvar. Annars ser jag något. Grattis. :)
  • XAHHA92

    Och däääär började mina spottings. Fy fan vad jag hatar detta. Känner mig fruktansvärt värdelös som inte ens kan bli gravid med första barnet.
    Nästa blir försök 18.
    Tänk er 18 månader, det är 1 1/2 år av ständig sorg och frustration att det aldrig tar sig.

  • Queva
    FruganD skrev 2017-09-20 10:51:30 följande:

    Dom säger att det inte ska ha ngn inverkan! Jag har en kompis som gjort typ 20 aborter (helt sjukt många, men det är annan diskussion) och blir fortfarande lika lätt gravid.

    Jag har ju en bebis som är född i maj, kanske bara är så att kroppen inte är redo för en ny graviditet ännu. BIM på lördag och tänker inte testa ngt mer förrens just på lördag...


    Ja dom säger de...

    jag skapade en annan tråd här på FL.. om tappen.. vet min e känslig.. hade sex nu i morse.. kom lite blod..

    Hopps du får plus! Har du haft nån mens i mellan? Har ÄL kommit igång ordentligt? Det kan väll ta ett tag? Kan amning göra det svårare? Jag fick mens sex veckor eftee mina två barn.. fast jag hel amma.. snacka om jag var besviken då.. trodde den skulle hålla sig borta. Men det är helt OT.

    Hur gammal är du?

    Jag är 30.
  • Queva
    HannaPanna92 skrev 2017-09-20 10:59:33 följande:

    Och däääär började mina spottings. Fy fan vad jag hatar detta. Känner mig fruktansvärt värdelös som inte ens kan bli gravid med första barnet.

    Nästa blir försök 18.

    Tänk er 18 månader, det är 1 1/2 år av ständig sorg och frustration att det aldrig tar sig.


    Beklagar. :( har ni gjort nån utredning?
  • Annisens81
    Queva skrev 2017-09-20 10:58:19 följande:

    Beklagar. :(

    Ser något svagt.. har du gjort något minus test innan? Tänkte om hormonerna var kvar. Annars ser jag något. Grattis. :)


    Ja, negativa sen 2 v. Tillbaka :).

    Bara att avvakta och testa igen
  • XAHHA92
    Queva skrev 2017-09-20 11:02:43 följande:
    Beklagar. :( har ni gjort nån utredning?
    Har precis påbörjat en. Fick vänta 18 veckor för att komma på första mötet och ska nu vänta 10 veckor till på nästa möte. Då kommer vi bara få reda på svar från blodprov och spermaprov. Har inte ens fått göra ett vul eller spolning av äggledarna. Så vi har precis påbörjat en extremt lång process.
Svar på tråden Vi som vill plussa i september