• AnonymKL

    BERÄKNAD FÖRLOSSNING JULI 2018

    Bf juli månad 2018 (-_-)

    Hej alla glada

    Jag har precis plussat och är super super glad vi har kämpat i ett år och en månad och ÄNTLIGEN så händer det!!! har 2 barn och 2 MF i bagaget så jag är nu glad nervös och orolig för missfall men hoppas att det går vägen den gången jag försöker vara positiv iaf.

    Nu kollar man överallt och läser om graviditets veckor och allt som har med graviditet att göra :) :) SPÄNNANDE*) (*_*)

    Det kanske finns fler där ute som precis ha plussat och vill följas åt under graviditeten. Hoppa in i tråden så har vi varandra att peppa och bolla med :) *) *)

  • Svar på tråden BERÄKNAD FÖRLOSSNING JULI 2018
  • AnonymKL

    Hej 4an Och Grattis till plusset:! :) låter fint att det ökar i styrka nu håller vi tummarna för oss som vill behålla det lilla livet vi har i magen jag är nervös men det känns bra att få komma in här och prata av sig

  • Ciccig

    AnonymKL

    Jag kommer nog ta fler test då jag är lite nojjig för jag fick missfall med tvillingar i början på maj. Så iallafall minst 1 till innan inskrivningen kommer jag ta. :)

  • Anonym (4an)
    AnonymKL skrev 2017-10-25 21:50:40 följande:

    Hej 4an Och Grattis till plusset:! :) låter fint att det ökar i styrka nu håller vi tummarna för oss som vill behålla det lilla livet vi har i magen jag är nervös men det känns bra att få komma in här och prata av sig


    Tack snälla. Grattis till med :) jag vill inget hellre än att berätta för min närmsta vän men känns som man vill vänta till efter Bim åtminstone.

    Någon som har symtom? Jag känner av lite spänningar i livmodern men inget mer. Förra månaden var jag säker på att det tagit sig...då hade jag ömma och svullna bröst illamående och var galet trött. Konstigt hur kroppen kan blåsa en
  • AnonymKL

    Men så ska det se ut :) jag har haft alla möjliga symtom förrutom illamående, brukar inte må illa. efter Äl börja brösten ömma och det bara fortsätter, Bim - 4 började magen och ryggen göra jäättte nåt som påminde om tidigare graviditeter. ryggvärken e borta men fortfarande ont i magen och bröst.. symtomen får gärna stanna kvar hihi

  • Malni
    AnonymKL skrev 2017-10-24 23:31:48 följande:

    Bf juli månad 2018 (-_-)

    Hej alla glada

    Jag har precis plussat och är super super glad vi har kämpat i ett år och en månad och ÄNTLIGEN så händer det!!! har 2 barn och 2 MF i bagaget så jag är nu glad nervös och orolig för missfall men hoppas att det går vägen den gången jag försöker vara positiv iaf.

    Nu kollar man överallt och läser om graviditets veckor och allt som har med graviditet att göra :) :) SPÄNNANDE*) (*_*)

    Det kanske finns fler där ute som precis ha plussat och vill följas åt under graviditeten. Hoppa in i tråden så har vi varandra att peppa och bolla med :) *) *)


    Grattis!! <3

    Jag vill vara med! :)

    Plussade i förrgår :)

    Har också försökt länge och läkarna har sagt till mig att jag inte kan bli gravid, så vet hur jobbigt det kan vara.. men man är ju extra tacksam nu!! <3

    Har bim idag och testade imorse också och nu var det nästan lika starkt som teststräcket :)

    Har värk bak i ryggen som jag brukar få innan mens, har endometrios också så känns lite läskigt!!

    Jag hoppas på att få gå på tidigt ultraljud..

    Kram <3
  • AnonymKL

    Hej Malni vad roligt och höra Stort Grattis! du får ta hand om dig lite extra var försiktig och vila mkt:)

  • Malni
    AnonymKL skrev 2017-10-26 11:55:29 följande:

    Hej Malni vad roligt och höra Stort Grattis! du får ta hand om dig lite extra var försiktig och vila mkt:)


    Tack! <3

    Ja absolut, så gott det går! Står och går på ett hårt golv hela dagarna och har så ont i ryggen, kommer ju inte bli bättre om man blir tyngre sen.. ska till min osteopat imorgon.. tror du man behöver säga att man är gravid när det är så tidigt??

    Hur mår du? :)
  • Mamamatilda

    Grattis till er!

    Jag är gärna med. Plussade i måndags kväll, bf 3 juli enligt appen. Andra barnet, tredje graviditeten (missfall v. 9 första graviditeten) så har nog inte riktigt vågat känna den där stora glädjen än, fortfarande lite oro.

    Har ni ringt och skrivit in er på mvc ännu? Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde sist (fast sonen bara är 14 månader), haha!

    Får alla tidiga ul?

Svar på tråden BERÄKNAD FÖRLOSSNING JULI 2018