• Tom Araya

    Familjeliv - alla bilder försvinner

    Är det någon mer här som upplever problemet nu under senaste månaden att alla bilder som folk lägger upp i diverse trådar och grupper försvinner, utan att någon säger sig ha tagit bort sina bilder?

  • Svar på tråden Familjeliv - alla bilder försvinner
  • Aniiee

    Yupp, och alla avatar-bilder också. Det är helt och hållet på familjelivs håll, ingen tar bort (eller ens kan ta bort) några vilder (utom avatar-bilderna, de kan man byta eller ta bort som man vill)


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • InaLo

    Ju, jag har bilder här i från 2004 och fram åt och 2/3 är borta. Alla magbilder som jag tog vecka för vecka förra graviditeten. Inte så kul.

  • Hanky Panky
    Aniiee skrev 2017-12-05 17:43:35 följande:
    Yupp, och alla avatar-bilder också. Det är helt och hållet på familjelivs håll, ingen tar bort (eller ens kan ta bort) några vilder (utom avatar-bilderna, de kan man byta eller ta bort som man vill)
    Surfar man via gamla sidan kan man väl fortfarande ta bort sina bilder?
  • Aniiee
    Hanky Panky skrev 2017-12-05 21:08:54 följande:
    Surfar man via gamla sidan kan man väl fortfarande ta bort sina bilder?
    Ja, det kanske man kan.....Minns inte, kommer inte in på gamla.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (B)
    InaLo skrev 2017-12-05 19:25:22 följande:

    Ju, jag har bilder här i från 2004 och fram åt och 2/3 är borta. Alla magbilder som jag tog vecka för vecka förra graviditeten. Inte så kul.


    Inte så smart att inte spara såna bilder själv dock...
  • Tom Araya
    kalmarpiraten skrev 2017-12-05 22:50:36 följande:

    Någon som vet eller har någon förklaring till varför inte avatarerna och övriga bilder visas?


    Jag mejlade FL's support igår med frågan, har inte fått något svar än, men jag återkommer så fort något dyker upp.
  • Forumvärd
    InaLo skrev 2017-12-05 19:25:22 följande:
    Ju, jag har bilder här i från 2004 och fram åt och 2/3 är borta. Alla magbilder som jag tog vecka för vecka förra graviditeten. Inte så kul.
    Hej hej!

    Prova att logga in via: gamla.familjeliv.se
    Kolla om det ligger kvar där
Svar på tråden Familjeliv - alla bilder försvinner