• Anonym (Frustrerad)

    Min flickvän vill aldrig.

    Hej jag och min flickvän är runt 30. Hon är en underbar tjej på många sätt. Hon är väldigt kärleksfull där hon gillar närhet mycket precis som jag gör. 
    Hon tar ofta initiativ till kyssar, kramar osv och sexlivet är väldigt bra. Vi har varit tillsammans i snart tre år och hon har aldrig velat suga av mig. I början tänkte jag att det kommer senare men det gör det inte.
    Jag går alltid ner på henne för älskar henne och vill se henne njuta men jag vill så gärna själv få tillbaka. 
    Längtar verkligen. Mina ex hade inga problem att ge oralsex men min nuvarande vill aldrig!

    Jag är emot otrohet jättemycket men på senare tid har jag gått och funderat på det men samtidigt älskar jag min flickvän och det är just bara den här biten som är problem i förhållandet!
    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.
  • Ascendere

    Gör aldrig nåt med din partner som du inte tycker är kul.

    Om du inte gillar teater, gå inte på teater.

    Om din tjej inte gillar att ge oralsex [till dig] så kan du inte övertala henne.

    Hon har inga förpliktelser på att ge dig oralsex, du har inga förpliktelser på att stanna med henne.

    Du fokuserar för mycket på henne och för lite på dig själv.

    Är du en person som gillar att få oralsex? Var tydlig med det i så fall, och skaffa en partner som gillar att ge det. Att pressa din flickvän kommer inte att hjälpa, vill hon inte så vill hon inte.

  • DeathByPickles
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-07 21:11:08 följande:
    Jaha okej, ställer de in på vissa tjejer för den beskrivningen går ju inte ihop med det du skrev tidigare att du njöt av att suga av en kille. Oren som nyduschad så du kan inte känna dig osexig eller förnedrad av att ge en kille oralsex. Du älskar det.
    Jo jag har nu insett att det finns tjejer som inte gillar ge oralsex, av mina tidigare erfarenheter var det något jag aldrig trott. Jag har alltid fått oralsex, tidigare ex och ragg på krogen.
    Hon är i sin bubbla nu, vi har inte setts på två veckor.
    Jag vet att det enklaste är att prata med henne om det här men vi bägge tycker det är jobbigt. Vi har en bra kommunikation bortsett från sexbiten.

    (Min fetning) Nu hittar du bara på, och på ett osmakligt vis dessutom. Jag har aldrig skrivit det du påstår. 
    Det jag skrev var att det kan vara trevligt med kontroll. 
    Det betyder inte att såväl jag som andra människor inte kan tycka att det är både otäckt och förnedrande med en kuk i munnen. Tvärtom är det rätt vanligt. 


    Du fortsä'tter dra upp "dina tidigare krogragg", men vad du måste förstå är att ingen människa fungerar precis som någon annan. Det finns snubbar som gillar att bli påsatta med strap-on...för att dra upp den gamla visan igen.
    Skulle du tycka det var okej om din tjej drog upp det gång på gång när n hade sex, hur mycket hennes ex gillade det och OJ vad hon skulle vilja göra det med dig! Hon blir ju SÅ tänd och har aldrig kommit så skönt, det kan du väl ställa upp på? Hon har ju analsex med dig ändå, så du får väl ge tillbaka lite!  

    Du fortsätter säga att ni har svårt att prata om det, och du fortsätter klaga online. Kanske dags att lägga ned både tråden och tjatet tills ni faktiskt snackat då. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Märkligt)
    DeathByPickles skrev 2018-02-07 22:49:55 följande:

    (Min fetning) Nu hittar du bara på, och på ett osmakligt vis dessutom. Jag har aldrig skrivit det du påstår. 
    Det jag skrev var att det kan vara trevligt med kontroll. 
    Det betyder inte att såväl jag som andra människor inte kan tycka att det är både otäckt och förnedrande med en kuk i munnen. Tvärtom är det rätt vanligt. 


    Du fortsä'tter dra upp "dina tidigare krogragg", men vad du måste förstå är att ingen människa fungerar precis som någon annan. Det finns snubbar som gillar att bli påsatta med strap-on...för att dra upp den gamla visan igen.
    Skulle du tycka det var okej om din tjej drog upp det gång på gång när n hade sex, hur mycket hennes ex gillade det och OJ vad hon skulle vilja göra det med dig! Hon blir ju SÅ tänd och har aldrig kommit så skönt, det kan du väl ställa upp på? Hon har ju analsex med dig ändå, så du får väl ge tillbaka lite!  

    Du fortsätter säga att ni har svårt att prata om det, och du fortsätter klaga online. Kanske dags att lägga ned både tråden och tjatet tills ni faktiskt snackat då. 


    Tror det är trögaste TS nånsin.
  • molly50
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-07 19:50:15 följande:
    Ja absolut det har du rätt i. Det gör hon. Men vill ändå poängtera att jag slickar henne många gånger fler i månaden än hon ställer upp på analsex. Vi har mest vaginalt.Men visst hon kunde ju vägra analsex så jag är jättetacksam för det.
    Jo,men det är kanske för att hon egentligen inte gillar analsex,men ger dig det ändå för att hon vet att du gillar det?
    Precis samma sak som när du ger henne oralsex.
    Carpe Diem
  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-07 19:50:15 följande:
    Ja absolut det har du rätt i. Det gör hon. Men vill ändå poängtera att jag slickar henne många gånger fler i månaden än hon ställer upp på analsex. Vi har mest vaginalt.Men visst hon kunde ju vägra analsex så jag är jättetacksam för det.
    Tror du missade kursen i relationer, empati och respekt. Kolla om du kan ta den kursen igen kanske?
  • Anonym (Frustrerad)
    DeathByPickles skrev 2018-02-07 22:49:55 följande:

    (Min fetning) Nu hittar du bara på, och på ett osmakligt vis dessutom. Jag har aldrig skrivit det du påstår. 
    Det jag skrev var att det kan vara trevligt med kontroll. 
    Det betyder inte att såväl jag som andra människor inte kan tycka att det är både otäckt och förnedrande med en kuk i munnen. Tvärtom är det rätt vanligt. 


    Du fortsä'tter dra upp "dina tidigare krogragg", men vad du måste förstå är att ingen människa fungerar precis som någon annan. Det finns snubbar som gillar att bli påsatta med strap-on...för att dra upp den gamla visan igen.
    Skulle du tycka det var okej om din tjej drog upp det gång på gång när n hade sex, hur mycket hennes ex gillade det och OJ vad hon skulle vilja göra det med dig! Hon blir ju SÅ tänd och har aldrig kommit så skönt, det kan du väl ställa upp på? Hon har ju analsex med dig ändå, så du får väl ge tillbaka lite!  

    Du fortsätter säga att ni har svårt att prata om det, och du fortsätter klaga online. Kanske dags att lägga ned både tråden och tjatet tills ni faktiskt snackat då. 


    Du skrev till Adam09 tror jag det var att du hade sugit av orena och tvättade penisar, om det nu är är så osexigt och förnedrande så tycker iallafall jag att det är konstigt att du genomförde akten istället för att när du märkte att han inte duschat be honom göra det innan du fortsätter. Därför drog jag slutsatsen att du tänder på att ge oralsex och inte alls känner det obehag som du försöker framställa att tjejer tycker.
  • Anonym (Frustrerad)
    molly50 skrev 2018-02-08 17:02:04 följande:
    Jo,men det är kanske för att hon egentligen inte gillar analsex,men ger dig det ändå för att hon vet att du gillar det?
    Precis samma sak som när du ger henne oralsex.
    Jo så kan det nog vara. Jo hon vet att jag gillar det!
  • DeathByPickles
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-09 22:18:48 följande:
    Du skrev till Adam09 tror jag det var att du hade sugit av orena och tvättade penisar, om det nu är är så osexigt och förnedrande så tycker iallafall jag att det är konstigt att du genomförde akten istället för att när du märkte att han inte duschat be honom göra det innan du fortsätter. Därför drog jag slutsatsen att du tänder på att ge oralsex och inte alls känner det obehag som du försöker framställa att tjejer tycker.

    Alltså, nej. Om du lyckas hitta ett inlägg där jag skriver att jag för det första sugit otvättade kukar och dessutom gillat det får du gärna länka. 


    Jag har aldrig skrivit att jag tänder på att ha kuk i munnen heller, men att själva akten i vissa fall kan ge en känsla av kontroll som kan vara spännande. 
    Det finns också tillfällen och partners som gör att det känns som ett övergrepp och är ett stort no-no. 
    Jag tror att du ska sluta dra slutsater om mig helt enkelt, och om andra kvinnor du inte känner. 
    Samt om din flickvän. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • molly50
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-02-09 22:20:17 följande:
    Jo så kan det nog vara. Jo hon vet att jag gillar det!
    Då kanske du ska vara nöjd med att hon i alla fall ger dig det?
    Carpe Diem
Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.