Anonym (orka) skrev 2018-03-20 10:42:26 följande:
Du får förklara hur mycket du vill att de inte är hatiska.
Jag har följt diskussioner, bloggar och kommentarsfält och har en helt annan uppfattning, baserat på det jag har sett.
Jag bestämde mig för att sluta följa skiten, eftersom det var lika sakligt och upplyftande som att följa debatter med tillhörande kommentarer på Nya Tider eller liknande.
Det går säkert att hitta mer sansade diskussioner. Men ärligt talat tyckte jag inte att det var värt sökandet. Så intresserad är jag inte av hatisk extremism.
Du har gjort det men du verkar vara helt ointresserad av feministen som gjort en dokumentär om dem, du har väl inte ens sett klippen.
The Red Pill (2016)
The Red Pill shifts from Jaye's investigation of what she initially believed to be a hate movement to more sympathetic coverage of the movement.
The shift is shown in the film through Jaye's questions about her own views on gender, power, and privilege. The Red Pill also discusses issues facing men and boys such as male suicide rates, workplace fatalities and high-risk jobs, military conscription, lack of services for male victims of domestic violence and rape, higher rates of violent victimization, issues concerning divorce and child custody, disparity in criminal sentencing, disproportionate funding and research on men's health issues, educational inequality, societal tolerance of misandry, circumcision and men's lack of reproductive rights.
It includes interviews with men's rights activists and those supportive of the movement, such as Paul Elam, founder of A Voice for Men; Harry Crouch, president of the National Coalition for Men; Warren Farrell, author of The Myth of Male Power; and Erin Pizzey, who started the first domestic violence shelter in the modern world.
It also includes interviews with feminists critical of the movement, such as Ms. magazine executive editor Katherine Spillar, and sociologist Michael Kimmel. It also contains excerpts from Jaye's video diary.
en.wikipedia.org/wiki/The_Red_PillNär det handlar om MRA så lägger du fokus på
diskussioner, bloggar och kommentarsfält (som du inte har länkat till) som argument för att de är hatiska men när det handlar om hatiska feminister så existerar de bara på
diskussioner, bloggar och kommentarsfält.
Du är inte konsekvent när du använder bloggar som argument.