• Anonym (Som Samir?)

    Vill alla tjejer ligga med Samir?

    Är det som han jag bör vara för att få napp och bli populär?
    Muskler, tatueringar, kändis och lite rik?
    Ha en fet bil och vara lite kaxig.

    Är han drömkillen?

  • Svar på tråden Vill alla tjejer ligga med Samir?
  • Anonym (Tjej)

    Nä. Jag tyckte att Eric Saade var attraktiv när han var yngre och han är ju rätt lik Samir men inte längre. Bägge har utseenden som är söta i 18-20årsåldern men sen slutar de vara det.

  • Anonym (äkta)

    Haha! Han är nog den sista man skulle vilja ligga med! Föredrar mogna och äkta män. 

  • Anonym (man)
    Anonym (Ha ha) skrev 2018-03-12 09:35:00 följande:
    Ja alla tjejer vill ligga med honom. Men när de blivit mogna kvinnor över sisådär 14 år så betackar de sig såna killar. Tycker muskler och tatueringar snarare är äckligt.
    I princip är det kanske så, men hur är det i verkligheten? Jag tycker jag ser ganska många snubbar över 20,30 eller tom 40 som är jättetatuerade och muskulösa?

    Att en muskulös blivit ideal eller nästan norm för män i alla åldrar går nog inte att förneka. Jämför vilken rulle som helst från 2010 och framåt med 70-90 talet. Hur ser de manliga kropparna ut?Då var det bara ett fåtal skådisar som hade såna kroppar, nu är så gott som alla vältränade.

    Ang tatueringar. Såg du Robin Bengtsons armar? Han verkar ju ändå vara någon som får det att pirra till i trosan på kvinnor i alla åldrar i Sverige och har en mer typisk medelsvensson utstrålning än ghettoblatte utstålining, men hans armar såg ändå ut som en anslagstavla?
  • Anonym (äkta)

    Jag lägger ingen direkt värdering i muskler och tatueringar. Eller jo, det är klart att det är sexigt med muskler, men det måste inte vara det. Men, det viktiga är ju personlighet och vad mannen utstrålar. Och då går snorvalpar bort ;)

  • Anonym (ppp)
    Anonym (man) skrev 2018-03-12 16:04:40 följande:
    I princip är det kanske så, men hur är det i verkligheten? Jag tycker jag ser ganska många snubbar över 20,30 eller tom 40 som är jättetatuerade och muskulösa?

    Att en muskulös blivit ideal eller nästan norm för män i alla åldrar går nog inte att förneka. Jämför vilken rulle som helst från 2010 och framåt med 70-90 talet. Hur ser de manliga kropparna ut?Då var det bara ett fåtal skådisar som hade såna kroppar, nu är så gott som alla vältränade.

    Ang tatueringar. Såg du Robin Bengtsons armar? Han verkar ju ändå vara någon som får det att pirra till i trosan på kvinnor i alla åldrar i Sverige och har en mer typisk medelsvensson utstrålning än ghettoblatte utstålining, men hans armar såg ändå ut som en anslagstavla?
    Det är väl inom vissa grupper det är poppis med den typen av män. Jag personligen har aldrig tittat åt män som ser ut så. 

    Robin Bengtsson är en fjant. 
  • Anonym (Handen för pannan)

    Men varför startade du den här tråden???? Det säger sig vill självt att inte ALLA tjejer vill det?

    Vill ALLA killar knulla "random känd artist"?" Nej där också.

  • Anonym (Som Samir?)
    Anonym (Handen för pannan) skrev 2018-03-12 17:56:20 följande:

    Men varför startade du den här tråden???? Det säger sig vill självt att inte ALLA tjejer vill det?

    Nn

    Vill ALLA killar knulla "random känd artist"?" Nej där också.


    Amen, kolla bilder på nätet, massor av snygga tjejer som vill ha honom,
  • Aylae

    Hahahaha Samir? Blä! Han är så sliskig och verkar som en bimbo. Skulle inte ens ta i honom om jag så fick betalt! Han är allt man INTE blir attraherad av om du frågar mig!

    Hahahaha!

Svar på tråden Vill alla tjejer ligga med Samir?