• Emhy89

    BF Februari 2019

    Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

    Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

    Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Februari 2019
  • Linaslus

    Hej hej hoppar gärna in här!

    Väntar nr 4 med bf 1 Feb om allt går som det ska!

    Lägg gärna till mig i gb gruppen selsborg@hotmail.com

    Fick MA i Februari i år i v.20 så känns somatt denna grav kommer bli full av oro tyvärr.

    Ska försöka slappna av och glädjas.

    Grattis till allas + och hoppas att alla små vill stanna i våra magar!


  • Philiothe81
    Linaslus skrev 2018-06-05 23:05:26 följande:

    Hej hej hoppar gärna in här!

    Väntar nr 4 med bf 1 Feb om allt går som det ska!

    Lägg gärna till mig i gb gruppen selsborg@hotmail.com

    Fick MA i Februari i år i v.20 så känns somatt denna grav kommer bli full av oro tyvärr.

    Ska försöka slappna av och glädjas.

    Grattis till allas + och hoppas att alla små vill stanna i våra magar!


    Vilken grupp på fb? Usch vad hemskt i v 20?! ????????????????
  • Anonym (Trean)

    Hej! Jag hänger också gärna på här. Plussade för några dagar sen och det blir tredje barnet om allt går som det ska. Våra barn är 9 och 11 år så det blir en sladdis. Känns spännande när det var så länge sen man var gravid!

  • Milian03

    Alltså min barnmorska är så himla bäst :) Pga min oro och avsaknad av symtom och att förra graviditeten slutade i missfall så var hon så snäll och bokade in ett vul på fredag :D meeen... Jag är bara i slutet av vecka 5 då. 4+5 eller 4+6 tror jag. Efter lite googlande så ser jag att många inte sett nåt alls i denna v. Men varför bokar hon in ett vul om chanserna är små att se nåt?


    BF 190209
  • Ahlm98
    Sommarkänslor skrev 2018-06-05 19:02:32 följande:

    Jag har inga! Trött är väl de enda men de är jag i vanliga fall också. Ska till bm på måndag så hoppas verkligen de inte blivit något fel. Känns så konstigt när alla pratar om ömma bröst, har inte haft de alla :/


    Har exakt samma orostankar! Känner ingenting. Lite ont i ena bröstet om jag känner efter noga...

    ska till bm imorgon och försöka få till ett VUL om ett par veckor! Vill inte vänta på något som kanske inte finns... är i v. 6 (5+3)

    Men sen måste vi komma ihåg att man intebehlver känna något pch det ska man bara vara tacksam över. Men det är SÅ svårt :(
  • Ahlm98
    Sommarkänslor skrev 2018-06-05 19:02:32 följande:

    Jag har inga! Trött är väl de enda men de är jag i vanliga fall också. Ska till bm på måndag så hoppas verkligen de inte blivit något fel. Känns så konstigt när alla pratar om ömma bröst, har inte haft de alla :/


    Har exakt samma orostankar! Känner ingenting. Lite ont i ena bröstet om jag känner efter noga...

    ska till bm imorgon och försöka få till ett VUL om ett par veckor! Vill inte vänta på något som kanske inte finns... är i v. 6 (5+3)

    Men sen måste vi komma ihåg att man intebehlver känna något pch det ska man bara vara tacksam över. Men det är SÅ svårt :(
  • babydreams

    Hejsan! Väntar nummer två nu, plussade igår! Vi är så oerhört taggade. Den blivande storebrorsan är född i juli förra året, så blir ganska precis 18 månader mellan dem! Räknas de som psuedotvillingar då eller inte? Någon som kan?

    BF enligt appen är 9/2, men enligt mina uträkningar är det den 14/2 då min menscykel är väldigt lång. En liten hjärtebebis <3 magkänslan säger att det är en lillebror! Får se om det stämmer :D

  • Milian03
    babydreams skrev 2018-06-06 21:52:59 följande:

    Hejsan! Väntar nummer två nu, plussade igår! Vi är så oerhört taggade. Den blivande storebrorsan är född i juli förra året, så blir ganska precis 18 månader mellan dem! Räknas de som psuedotvillingar då eller inte? Någon som kan?

    BF enligt appen är 9/2, men enligt mina uträkningar är det den 14/2 då min menscykel är väldigt lång. En liten hjärtebebis <3 magkänslan säger att det är en lillebror! Får se om det stämmer :D


    Grattis! :)
    BF 190209
Svar på tråden BF Februari 2019