• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • authentic
    LillaAw skrev 2018-09-16 15:27:38 följande:

    Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)


    Åhh grattis, det där är absolut ett plus ???? vad roligt!!!
  • Mjbo
    Inalina skrev 2018-09-16 18:02:53 följande:

    meeeen åh jag visste det!!!!!  underbart ju!!! stort grattis!!! vad glad jag blir!!


    Taack! :) :) Så glad! Men samma sekund man blir glad kommer rädslan.... Så läskigt. Inte testdag förens om 7 dagar. Har sån mensvärk idag så ja är så rädd att mensen kommer, men nu har jag plussat iallafall, 1 steg närmare :)
  • Wonderfluff
    Mjbo skrev 2018-09-16 17:43:20 följande:

    Kan knappt tro mina ögon!!

    Ruvardag 6 idag med en 5dagars. Skulle testat imorgon bitti eftersom de är så tidigt men kunde inte hålla mig så tog ett test ändå.. :D


    Grattis!! :D
  • Jooosen

    Hur påverkas erat sociala liv under ivf? Jag kommer börja snart o jag känner att denna barnlängtan har gjort så att jag inte orkar träffa vänner som har barn. Jag könner mig som världens sämsta. Undviker alla sådana situationer. Hur känner ni kring detta? Min pojkväns syster är höggravid o jag klarar inte av att umgås :(


    Ofrivilligt barnlös. Väntar på kallelse för första ivf-försöket
  • LillaAw
    Mjbo skrev 2018-09-16 17:43:20 följande:

    Kan knappt tro mina ögon!!

    Ruvardag 6 idag med en 5dagars. Skulle testat imorgon bitti eftersom de är så tidigt men kunde inte hålla mig så tog ett test ändå.. :D


    Stort grattis! :D härligt med lite roliga besked i tråden! Jag har också mensvärk men hört många som plussat som har det.
    Påbörjat IVF 2018 nouw.com/nar2blir3
  • Mjbo
    Wonderfluff skrev 2018-09-16 19:06:22 följande:

    Dags att dra ner på kaffet mm nu då ;)


    Ja, det gör jag så gärna så, bara lillräkan väljer att stanna 9 månader :)
  • Mjbo
    LillaAw skrev 2018-09-16 19:18:43 följande:

    Stort grattis! :D härligt med lite roliga besked i tråden! Jag har också mensvärk men hört många som plussat som har det.


    Grattis till dig med!! :) Vilken dag är du på efter äl? Ja är på äl+12. Så de är ju tidigt än.. och läskigt med tanke på mensvärken... känns precis som dagarna innan mens annars, det gör mig extra rädd. Men men, jag hoppas och ber till alla gudar som finns att lillen vill stanna, hos oss båda <3
  • Akira Öken

    Grattis alla ni som plussat! Håller tummarna för er, alla ruvare och alla andra som är på gång med att påbörja behandling!

    Har tyvärr inga glada nyheter att komma med gällande min behandling. Vi har varit väldigt ledsen över mensen och att det inte blev något till frysen. Det var vårt sista landstingsfinansierade försök och vi har ännu inte pratat om hur vi ska gå vidare. Men vi är överens om att vi inte är redo att ge upp än.


Svar på tråden IVF sommar/höst 2018