• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • DrömlivetiHD

    ÄL stickor från tisdag, onsdag, torsdag och idag, fredag. Tror ni onsdagsstickan är positiv eller borde jag fortsätta testa varje dag nu? Fick molvärk på onsdagen och hållt i sig sen dess. Vi har myst måndag, torsdag och fredag i alla fall :) Hoppas det räcker :) Är lite rädd att stickan inte är positiv och att den riktiga ÄL kommer om några dagar och vi kommer missa den. 

  • Snickesnack

    Pjuh, nu jädrans.

    Positiva ÄL-tester 2/1. ÄL-symtom förmiddag 3/1 (tydligt ökad molvärk framför allt på ena sidan, i kombination med plötslig matthet, detta pågick i någon timme varefter allt blev normalt igen).

    Sex 30/12, 2/1, 3/1, 4/1 (SMEP).

    Nu känns det som att vi gjort allt vi kan, och det som återstår är att räkna ner sekunderna till BIM ;)

  • DrömlivetiHD
    Snickesnack skrev 2019-01-05 00:19:10 följande:

    Pjuh, nu jädrans.

    Positiva ÄL-tester 2/1. ÄL-symtom förmiddag 3/1 (tydligt ökad molvärk framför allt på ena sidan, i kombination med plötslig matthet, detta pågick i någon timme varefter allt blev normalt igen).

    Sex 30/12, 2/1, 3/1, 4/1 (SMEP).

    Nu känns det som att vi gjort allt vi kan, och det som återstår är att räkna ner sekunderna till BIM ;)


    Låter precis som vår situation. (Förhoppningsvis) Positivt ÄL samma dag ju :)
  • Snickesnack
    DrömlivetiHD skrev 2019-01-05 00:33:50 följande:

    Låter precis som vår situation. (Förhoppningsvis) Positivt ÄL samma dag ju :)


    Vad kul! Då måste vi ju ha närliggande BIM också :) (ser inte listan nu)

    Om jag utgår från bilden du la upp så skulle jag i alla fall tolka det starka som positivt ifall det var mina test!
  • Snickesnack
    DrömlivetiHD skrev 2019-01-05 00:33:50 följande:

    Låter precis som vår situation. (Förhoppningsvis) Positivt ÄL samma dag ju :)


    Här är min stegring tis-fre :)

  • pixpoxy

    Hade extrem molande värk i onsdags i ena sidan av äggledaren. Alltså det högg typ. Hade sex 29/12, 31/12, 1/1 och idag 4/1. Tror ni att jag kanske prickade rätt. Använder appen Ovia och den prickade in 1/1 som min äl dag. Men kände av symptomen dagen efter, har jag missat min chans?

  • Liiiten30


    Åh nu tog jag ett test imorse bim-3 (äl+10el11) och jag tycker jag mig se två streck!? Starkare än den skugga jag såg igår också! Behöver inte vinkla eller något och tycker nog den är rosa! Ser ni något?

    Ska köpa ett digitalt till imorgon och hopppas! Mannen spelar sm-tävlingar i helgen så vågar inte säga något innan imorgon em oavsett resultat ;)
  • Liiiten30
    Anonym (Eboem) skrev 2019-01-04 20:40:36 följande:

    Hej tjejer! Jag tänkte bara slänga mig in här be om råd då jag känner mig lost. Vet inte om jag överanalyserar eller inte. Tog ett test idag och vet inte om jag ser ett streck eller inte???


    Tycker mig se ett svagt streck, tycker dock de där testen är svåra, de gav så kluriga streck när jag använt dem dock känns ditt rätt tydligt även på bild! Hoppas du snart får ett starkare plus <3
  • Emmissss

    Hej tjejor! Har BIM nu på fredag & igår fick jag väldigt mycket trådiga flytningar. Fick panik.. vet inte om det kan vara sen ägglossning??? Slutade med p-piller i september, men ännu inte fått in någon rutin för att kolla ÄL känner bara av att jag får väldigt ont, denna månad har dock varit lindrigare än tidigare.

    Någon mer som känner igen sig med detta?? *Hoppas på många svar*

  • MammaMu89
    Liiiten30 skrev 2019-01-05 07:21:29 följande:

    Åh nu tog jag ett test imorse bim-3 (äl+10el11) och jag tycker jag mig se två streck!? Starkare än den skugga jag såg igår också! Behöver inte vinkla eller något och tycker nog den är rosa! Ser ni något?

    Ska köpa ett digitalt till imorgon och hopppas! Mannen spelar sm-tävlingar i helgen så vågar inte säga något innan imorgon em oavsett resultat ;)


    Jag ser två streck, väldigt svagt men de va mitt med på bim-4 å ändå fram till bim. Men vart starkar. Så hållet tummarna för dig :)
Svar på tråden Nya BIM januari 2019