• Anonym (Xxx)

    Kukstorlek

    Hej

    Har en kille sen ett tag tillbaka och tycker hans kuk är lite liten. Han brukar runka bredvid i slutet på sexakten och vill hålla i den när han runkar men går typ inte för min hand får ute plats när han runkar, men det kanske är vanligt? Brukar ni tjejer runka era killar och hur?

    Tar i hans pung ibland men den får inte plats i hela min hand så att säga hehe.

    Vet inte exakt hur stor den är, kanske 14 Cm typ. Kanske är normalt och helt ok iofs men undrar ändå.

    Hur gör ni på era killar?

  • Svar på tråden Kukstorlek
  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-12 23:42:04 följande:
    Nja men det brukar väl alltid komma nån ny så småningom. Finns det ens folk som håller ihop livet ut idag
    Tja du några gör väl det, hur länge har ni varit tillsammans? 
  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2019-03-12 23:44:22 följande:

    Tja du några gör väl det, hur länge har ni varit tillsammans? 


    Det är nog snart fyra månader .. hmm. Jag e dålig på sånt. E dålig på o va romantisk haha.
  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-12 23:48:08 följande:
    Det är nog snart fyra månader .. hmm. Jag e dålig på sånt. E dålig på o va romantisk haha.
    Jaha ni har typ nyss träffats, ni är lite yngre båda två då?
  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2019-03-12 23:49:55 följande:

    Jaha ni har typ nyss träffats, ni är lite yngre båda två då?


    Nyss o nyss. Det e ändå 4 månader. Det e ju inte igår vi blev tillsammans om man säger så. Han e i 20 års åldern o jag med. Så inte så unga heller
  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-12 23:54:54 följande:
    Nyss o nyss. Det e ändå 4 månader. Det e ju inte igår vi blev tillsammans om man säger så. Han e i 20 års åldern o jag med. Så inte så unga heller
    Allt är väl relativt antar jag, både ålder på personer och relationer. 
    Men ni har inte lyckats ha vaginalt sex då under er tid tillsammans?
  • Anonym (Snart 37)
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-12 23:54:54 följande:

    Nyss o nyss. Det e ändå 4 månader. Det e ju inte igår vi blev tillsammans om man säger så. Han e i 20 års åldern o jag med. Så inte så unga heller


    Jag skulle nog säga att man är ganska ung om man är runt 20. Jag är ju gammal jämfört med er om jag blir 37.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Snart 37) skrev 2019-03-12 23:57:33 följande:

    Jag skulle nog säga att man är ganska ung om man är runt 20. Jag är ju gammal jämfört med er om jag blir 37.


    Tja vuxna iaf. Det är inte som att han är MIN första kille iaf
  • Anonym (Haha)
    Man 78 skrev 2019-03-12 23:57:22 följande:

    Allt är väl relativt antar jag, både ålder på personer och relationer. 

    Men ni har inte lyckats ha vaginalt sex då under er tid tillsammans?


    Nä. Vi har väl testat och det har väl börjat gå lite men det e fortfarande tvärstopp när skaftet ska In. Det är en riktigt obehaglig känsla faktiskt.
  • Man 78
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-13 00:08:08 följande:
    Nä. Vi har väl testat och det har väl börjat gå lite men det e fortfarande tvärstopp när skaftet ska In. Det är en riktigt obehaglig känsla faktiskt.
    Låter jobbigt, stor kuk är inte alltid något att stå efter alltså.
    Men du tänder på själva storleken ändå?
    Hur har ni sex då, han kommer genom runk?
    Oralt på dig?
  • Anonym (Statistikern)

    Om den är 27 cm är den högst sannolikt största kuken i landet. Ja i Skandinavien, antagligen. Kanske Europa. 
    På gott och ont. Mest ont tror jag.

Svar på tråden Kukstorlek