• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Ok1020

    Var tvungen att flytta min BIM eftersom jag hade tidig ägglossning!

    BIM - lista;

    1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli

    3/4 höstmamma, nervösanonym

    5/4 sommartjejen888

    6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984

    7/4 Minmakaron

    8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020

    9/4 z19

    10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet

    11/4 Tessi1,

    13/4 Mela88, Tirin

    14/4 Joni, llindizz

    17/4 Trettiotvå

    22/4 Leosmamma88, fannylinnea

    24/4 Nicciz , Mammamiao

    Pluslista;

    26/3 Seseli -6

  • Gävlebo

    Hoppar in här jag också! BIM 14/4, 6e eller 7e försöket nu. Mars var jobbig för trodde verkligen att det kanske var något på G då. Men nu tar vi nya tag! :)

  • Skrollan94

    Tänkte hållamig borta från FL, då detta bara är första försöket. Men tydligen finns det något som kallas att prata ihjäl sin sambo så då hamnade jag här ändå.. Tror jag hade ÄL den 19 mars men har inte tagit äl-test och Flo-appen säger 20 mars och alla andra sidor 21 mars. Men hade äl-flytningar 18-19 sen var det snustorrt den 20, vilken skulle indikera att äl skedde den 19 enligt billings metoden. 


    (la öven till dig Gävlebo)


    BIM - lista; 

    1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli

    3/4 höstmamma, nervösanonym


    4/4 Skrollan94

    5/4 sommartjejen888

    6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984 

    7/4 Minmakaron

    8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020

    9/4 z19

    10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet

    11/4 Tessi1, 

    13/4 Mela88, Tirin

    14/4 Joni, llindizz, Gävlebo

    17/4 Trettiotvå

    22/4 Leosmamma88, fannylinnea

    24/4 Nicciz , Mammamiao

    Pluslista; 

    26/3 Seseli -6

  • Ellie08

    Hej alla!

    Ungefär hur många dagar innan mensen får ni PMS symptom och hur länge varar er PMS?

    Jag har idag haft ont i nedre delen av magen, lite kramper och sen har jag känt mig varm igår natt och helt plötsligt nu på kvällen. Jag tror jag håller på och blir sjuk men när jag kollade trosskyddet i eftermiddags så fanns det pyttesmå röda ?prickar? i flytningen - det syntes knappt så var tvungen att kolla ordentligt. Det såg som typ rester och inte flytande om ni förstår vad jag menar - svårt att förklara. Är det någon som haft liknande? Har inte sett det igen.

  • Skrollan94
    Ellie08 skrev 2019-03-26 21:46:25 följande:

    Hej alla!

    Ungefär hur många dagar innan mensen får ni PMS symptom och hur länge varar er PMS?

    Jag har idag haft ont i nedre delen av magen, lite kramper och sen har jag känt mig varm igår natt och helt plötsligt nu på kvällen. Jag tror jag håller på och blir sjuk men när jag kollade trosskyddet i eftermiddags så fanns det pyttesmå röda ?prickar? i flytningen - det syntes knappt så var tvungen att kolla ordentligt. Det såg som typ rester och inte flytande om ni förstår vad jag menar - svårt att förklara. Är det någon som haft liknande? Har inte sett det igen.


    Låter som du skulle kunna ha haft ägglossning nu såfall. Är ganska vanligt att få en liten blödning vid ägglossning. Samt att tempen går upp efter ägglossning. Men du kanske har tagit äl-test?
  • Ellie08
    Skrollan94 skrev 2019-03-26 22:00:19 följande:

    Låter som du skulle kunna ha haft ägglossning nu såfall. Är ganska vanligt att få en liten blödning vid ägglossning. Samt att tempen går upp efter ägglossning. Men du kanske har tagit äl-test?


    Jag hade ägglossning i fredags (fast gubbe på CB Adv digital på kvällen). Jag tog ÄL-test idag bara för säkerhetsskull och den visade ju zero, ingen ÄL. Ibland kan det ju vara så att man har ÄL två ggr .. har jag läst här ngnstans haha. Men så var inte fallet med mig enligt CB.
  • Lyra78
    Seseli skrev 2019-03-26 09:53:33 följande:
    BIM -6 idag och blev så nyfiken så tog ett sånt där Clearblue early som man kan ta från 6 dagar före mens och visst är det ett streck???
    Grattis!!
  • Lyra78
    z19 skrev 2019-03-26 14:50:54 följande:

    Bim 9 april

    Äl just nu

    Plussade förra månaden. Men fick mensen oxå. Dvs en kemisk graviditet. Vilket jag tror jag råkat ut för flertalet ggr. Testar nu med Epa glandin och e-vitamin.


    Jag hade samma förra månaden Rynkar på näsan. Funderar på att försöka hålla mig från att testa innan BIM härefter.
    Vad ska epa glandin och e-vitamin hjälpa till med?
  • Tessi1
    Seseli skrev 2019-03-26 14:07:11 följande:

    Glömde svara på självaste frågan. Testade enbart nu pga nyfikenhet då jag hade ett sånt early test kvar från förra månaden.


    Okej ja ibland kan man inte hålla sig. när blir bf? :)
Svar på tråden BIM April