• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Enmsik
    Jordgubbarmeglass skrev 2019-04-17 17:53:44 följande:

    Vi får hoppas :)

    Förlorade en son i vecka 23 för 2,5 år sedan och har försökt sen dess.

    Grattis till dig också :)


    Åh.... jag beklagar så mycket :( hoppas detta går vägen då! <3
  • Leos Mamma 88
    Minmakaron skrev 2019-04-17 11:21:31 följande:

    Jag ser något där! Spännande! :)


    Ja verkligen

    Ska ta ett nytt test imorgon bitti och se så att det blir starkare. Då tror jag att det är något där inne som växer
  • Anonym (Planerar)

    Jag har aldrig varit någon låghormonare, och plussat så tidigt som bim -5, men idag tog jag test (bim -2) och det var toknegativt.

    Testade mest för att jag tänkte ta ett glas vin i helgen.

    Det verkar jag kunna göra.

    Jag blev så besviken. Tänkte väl någonstans att då minsta är under året så kanske jag lättare blev gravid. (Tog visserligen bara 3 mån med minsta) Men det verkar inte så.

  • mangon

    SÅÅÅ lycklig.

    Har bim idag.

    Var 99% säker på att mensen skulle komma, mensvärl som vanligt innan men. Inga symptom alls.

    Städa badrummet igår och hitta 2 test. Glömde ta igår så vid 12 idag tog jag ett test. Glömde bort det, åkte iväg och handla. Kom hem och hitta det. Såg 2 sträck?!

    PIRRIG men testet hade legat i 4 timmar så trodde inte på det. Nästa kiss tog jag cb digitalt och vad står det... GRAVID!!!!!!!

    Jag är alltså gravid!!!!

    9e försöket. Jag är i chock.

    Under tiden vi ha ska trodde jag mensen kom och så till mannen att vi måste åka hem för jag trodde mensen hade kommit. Men icke.....

    Det roliga är att bf enligt sista mensen är EXAKT samma datum som dottern.

    Så spännande!

  • Pennie22
    mangon skrev 2019-04-17 21:24:55 följande:

    SÅÅÅ lycklig.

    Har bim idag.

    Var 99% säker på att mensen skulle komma, mensvärl som vanligt innan men. Inga symptom alls.

    Städa badrummet igår och hitta 2 test. Glömde ta igår så vid 12 idag tog jag ett test. Glömde bort det, åkte iväg och handla. Kom hem och hitta det. Såg 2 sträck?!

    PIRRIG men testet hade legat i 4 timmar så trodde inte på det. Nästa kiss tog jag cb digitalt och vad står det... GRAVID!!!!!!!

    Jag är alltså gravid!!!!

    9e försöket. Jag är i chock.

    Under tiden vi ha ska trodde jag mensen kom och så till mannen att vi måste åka hem för jag trodde mensen hade kommit. Men icke.....

    Det roliga är att bf enligt sista mensen är EXAKT samma datum som dottern.

    Så spännande!


    Grattis!! Förstår att du ärglad !
  • mangon

    Ni som inte har några symptom alls. Ha hopp.

    Vi har försökt sen juni/juli förra sommaren. Varje månad har jag östs över av symptom straxt innan bim, även direkt efter äl mer eller mindre.

    Just denna månad, när jag plussa. Har jag verkligen inte känt någonting! Så sjukt. Fick lätt molvärk bim-3 som snabbt gick över. Dagen innan bim kom lätt mensvärk precis som innan mens. Så att jag var gravid var helt borträknat. Och så plussar jag!

    Ända är väl att jag är sjukt lätt irriterad och tänder till på 1 sekund!

  • lindsey80

    Fattar inget fortfarande och vill bara veta om jag är eller inte är gravid och om den lilla 2-dagars blödningen för snart 1.5 v sen var en nidblödning, ma eller mellanblödning. Skulle haft mens ti 16 apr, så inne på Bim +2 om jag räknat rätt. Plustecknen lyser med sin frånvaro på gravtesten. Känns olustigt att inte veta och min menscykel har varit helt regelbunden. Ska jag lita på gravtesten, att jag inte är gravid? Hur vet jag om det var ma-blödning eller inte? Kan jag vara låghormonare å ändå gravid, trots neg?

  • Linneaalice14
    Enmsik skrev 2019-04-17 09:20:53 följande:
    Stort grattis! så härligt!! finns en bf december drupp :) välkommen dit!
    Då kommer jag dit:)
    Nicole
Svar på tråden BIM April