• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • elenoresara

    3 dagar försent och inte endaste tecken på mens.

    Kommer dock vänta ett tag till innan jag tar test till isf torsdag.. Vill inte bli besviken som jag blivit många gånger. Lycka till alla

  • hallonsaft24

    Ingen mens ännu, är på BIM+1

    Kan man fortfarande plussa?

    Tidigare graviditeter så har jag plussat tydligt på BIM-2. Kan det skilja så mycket på hormonnivåerna gång från gång?

  • Sofiiakarin

    Hej alla fantastiska!

    Här är det första försöket på ett syskon! Har eventuellt ägglossning på lördag. Tog ägglossningtest igår och visade negativt. Vi hade sex igår och ska försöka få till det varje dag nu! Iallafall ett par gånger till! Hihi. Lycka till alla!

    BIM- Lista

    1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

    2/6 Maya 889

    3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

    4/6 Evi82, Mandistoss

    5/6 Kaffeeliten

    7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

    8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

    9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

    10/6 Nervösanonym

    11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

    12/6 CaRH, LBP91

    15/6 Lillamiia

    16/6 MaryCherry, Enniie

    18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

    19/6 SofiaKarin90

    20/6 ViktoriaBerggren

    21/6 Halindizor, Fendi1987

    22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

    23/6 Mathilda999 , Luktärtan

  • Sofiiakarin
    hallonsaft24 skrev 2019-06-04 06:28:29 följande:

    Ingen mens ännu, är på BIM+1

    Kan man fortfarande plussa?

    Tidigare graviditeter så har jag plussat tydligt på BIM-2. Kan det skilja så mycket på hormonnivåerna gång från gång?


    Ja klart du kan plussa! Ta ett test! Lycka till!
  • Sofiiakarin
    Butembobaby skrev 2019-06-03 21:29:35 följande:

    Idag är känslorna all over the place.

    Det är min födelsedag, samtidigt som det även är BF för vår graviditet i höstas som tyvärr stannade i v.9. Till råga på allt har jag ÄL idag.

    Hade känts så fint om det skulle ta sig den här gången. Liksom som att vårt MF inte var i onödan


    Kramar till dig
  • tillyra
    Saaraa90 skrev 2019-06-03 19:00:20 följande:

    Hej! Precis hittat hit :) Jag och sambon har bestämt oss för att försöka på riktigt! Jag slutade med p-piller i april 2018 och det dröjde ca ett halvår innan min mens kom tillbaka och var relativt regelbunden. Vi har haft oskyddat sex sen i oktober och har väl sen i april i år försökt extra runt ÄL. Inget än tyvärr! Är på ÄL+4, BIM är 11/6. Så går och hoppas massor, men vill inte stressa upp mig för mycket. Skönt att läsa era historier! :)


    Välkommen!
  • tillyra
    Sofiiakarin skrev 2019-06-04 07:45:27 följande:

    Hej alla fantastiska!

    Här är det första försöket på ett syskon! Har eventuellt ägglossning på lördag. Tog ägglossningtest igår och visade negativt. Vi hade sex igår och ska försöka få till det varje dag nu! Iallafall ett par gånger till! Hihi. Lycka till alla!


    Håller tummarna extra hårt för dig!
  • tillyra

    Idag är det bim-4 för mig (typ). Jag har inte kollat hur cykeln ser ut mer än ett par månader, och då har den varit 26 dagar. Vet att den innan jag fick barn har legat runt 28-30 dagar så det kan nog variera lite. Har som så många andra molvärk i livmodertrakten, men det har jag haft föregående två månader också (och säkert jämnt annars också fast jag inte brytt mig om det).

    Det är ju vårt första försök till syskon detta, så nu är det spännande tider. Jag tror att vi missade ÄL tyvärr pga sjukdom och massa jobb. Testade i morse för skoj skull. Spökstreck förmodligen. Är något svagt svagt där, men säkert mest i mitt huvud.

    Jag tycker att det är väldigt kul och spännande att testa och gör det gärna innan bim (är nog rätt knäppt egentligen). Jaja, nytt test i morgon, är ju långt till bim än.

    Hur är det med er andra med bim runt den 8:e? Någon som testknarkar liksom jag?

  • NervösAnonym

    Skulle precis skriva att jag fortfarande inte känner något, inte ens mensens symtom och är på BIM - 2-5. Brukar få lite små symtom så som smärta i äggledarna, illamående, minimala känningar i brösten. Men nu när jag sitter och skriver känner jag hur det smått hugger i äggledarna. Fan också... :(( då är det förmodligen kört för mig denna månaden med. Beräknad att få mens mellan torsdag-söndag. Får se vad som händer under veckan.

Svar på tråden BIM Juni