• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?
  • Sgtwolf
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-14 11:23:19 följande:

    Det kan inte jag svara på, eftersom jag själv tycker att det är äckligt.

    Men det där kommer ju från porren och jag tror MEST att det är en manlig fantasi. Sen vet jag inte om du har läst det, men kvinnlig upphetsning funkar också så att de blir kåta när de ser sig själv genom mannen, och mannens lust. Det kan man ju tycka vad man vill om men det har gjorts många undersökningar på det. T.ex: en man ser en sexig kvinna och tänder på hennes kropp. Kvinnor tänder givetvis på mäns kroppar också, men de njuter också av att se hur han tittar på henne t.ex, och när hon tänker på hur kåt han blir av att vara med henne så blir hon mer kåt. Ett exempel: känslan jag får när jag blir tagen bakifrån är inte så skön att jag får orgasm av bara det. Men när jag tänker på vad min man ser när han gör det och när jag hör att han är kåt så blir jag också kåt. Men män kan i princip ha sex med tjejer som inte visar så stor lust och komma iaf, just för att de sätter sin egen lust i centrum. Därför är prostitutionsmarknaden större för män än för kvinnor, just för att tjejer vanligtvis inte tänder på att ha sex med en man som inte är tända på dem. Lite svammel här men det jag vill ha sagt är att JAG tror att många tjejer tänder på idén att få sperma i ansiktet inte för att de själva tycker det är så mumsigt egentligen, men för att de ser sig själv genom mannen och hur upphetsande han tycker att det är. Då blir det jättesexigt för dem.


    Om man läser runt så verkar inte kvinnor vara i minoritet när det gäller att gilla wet.

    Sen finns det beskrivet långt innan porren om både kisslekar och analt.

    Förr var väl hygienen halvdan, så en stråle kiss kunde tom vara riktigt uppfräschande.

    Finns ju beskrivet bla att Napoleon skickade meddelande till sin dåvarande fru. "Sluta tvätta dig. Är hemma om några dagar"

    Renlighetshysterin där inget får lukta eller smaka, är däremot något nytt påfund som bara är några decennier gammalt.

    Tex kissade folk tidigare i aska för att göra garvmedel för att garva skinn till bla kläder. Dvs man bar tom kläder som var indränkt av främlingars kiss......

    Sen är det helt ok att äcklas av kiss idag och gillar man det inte så ska man inte ägna sig den sortens lekar.

    Men att skambelägga andras lustar bara för man själv inte gillar det, är fel och tom lite narcissistisk att tro man själv är normen och andra som tycker annat är äckliga.
  • Sgtwolf
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-14 11:23:19 följande:

    Det kan inte jag svara på, eftersom jag själv tycker att det är äckligt.

    Men det där kommer ju från porren och jag tror MEST att det är en manlig fantasi. Sen vet jag inte om du har läst det, men kvinnlig upphetsning funkar också så att de blir kåta när de ser sig själv genom mannen, och mannens lust. Det kan man ju tycka vad man vill om men det har gjorts många undersökningar på det. T.ex: en man ser en sexig kvinna och tänder på hennes kropp. Kvinnor tänder givetvis på mäns kroppar också, men de njuter också av att se hur han tittar på henne t.ex, och när hon tänker på hur kåt han blir av att vara med henne så blir hon mer kåt. Ett exempel: känslan jag får när jag blir tagen bakifrån är inte så skön att jag får orgasm av bara det. Men när jag tänker på vad min man ser när han gör det och när jag hör att han är kåt så blir jag också kåt. Men män kan i princip ha sex med tjejer som inte visar så stor lust och komma iaf, just för att de sätter sin egen lust i centrum. Därför är prostitutionsmarknaden större för män än för kvinnor, just för att tjejer vanligtvis inte tänder på att ha sex med en man som inte är tända på dem. Lite svammel här men det jag vill ha sagt är att JAG tror att många tjejer tänder på idén att få sperma i ansiktet inte för att de själva tycker det är så mumsigt egentligen, men för att de ser sig själv genom mannen och hur upphetsande han tycker att det är. Då blir det jättesexigt för dem.


    Sen kan jag bara svara för mig själv. Jag skulle inte kunna genomföra ett samlag med prostituerade. Mer än halva upphetsningen är att kvinnan är kåt på mig och vill ha sex med mig. Betalflickor skiter i mig, det är bara pengen dom vill ha. Då blir det inte upphetsande.
  • Anonym (Varför?)

    När jag talade om porren pratade jag om att bli sprutad på i ansiktet, inget annat.

    Tycker inte att kiss är äckligt i sig alls. Har två barn och hela vår värld är kiss och bajs. Kom också nu ihåg ett avsnitt av Vänner, då Phoebe (tror jag) blivit bränd av en manet och Joey (tror jag) kissar på hennes fot för att det ska sluta svida. Sen skäms de jättemycket för det som har hänt och vågar inte berätta för de andra. Jag har alltid tyckt att det avsnittet är överdrivet, så skämmigt är det ju inte. De beter sig typ som femåringar.

    Däremot, så kan jag inte alls se något upphetsande och sexigt i kiss. Det har ju inget med sex att göra tycker jag.

  • Anonym (A 2)
    riboflavin skrev 2019-06-14 11:38:16 följande:
    Jag hade kunnat ställa upp på det på villkoret att det sker i duschen (jag har ingen lust att städa och tvätta extra för att han har en fetish). Det är inget som skulle äckla mig eller innebära att jag upplever obehag eller tar skada så därmed tycker jag absolut att man kan "ställa upp" för sin partner.

    Men jag har ju också råkat ut för jeppen som när vi duschade ihop plötsligt kissar på MIG utan förvarning. Då blev jag rejält jävla arg.
    Förstår att du blev arg, det hade jag också blivit.
  • Anonym (vul)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 11:51:25 följande:
    Fast om killarna redan är varnade så kvittar det att du tvättat dig. Ingen vill ju dit iaf.... För dom blivit varnade.

    Sen kan det ju vara hur du doftar och känns när du blivit upphetsad som är det som stör. Du lär inte kunna springa och tvättade dig genom hela akten.

    Sen är kinks, mentala lustar kanske tom svårare att tvätta bort. En fitta kan ju opereras men vad man tänder på är en djupare del av sig själv.

    Är det inte ärligare att låta folk upptäcka själva och tacka nej eller uppskatta. Det kanske finns en kille som uppskattar hur du doftar och känns om han får utforska dig, själv. Istället för att fått uppmålade äckelbilder av någon som alls inte uppskattar dig. Där killen inte ens vill se för sig själv hur du är utan väljer en av dina väninnor istället, just för att du var så äcklig.....
    Eh, deras förlust i så fall. Som sagt jag varnar mina vänner, sen om de vill gå till sängs, dricka hans piss eller vad som så är det deras val, jag kommer inte stoppa dem. Men jag kommer göra dem medvetna om denna väldigt specifika situation skulle uppstå, vilket ju mer jag tänker på det känns väldigt otroligt.

    Jag hade inte tänkt att detta skulle bli något jättediskussion, jag svara på TS att jag hade dumpat en sådan kille direkt då urin är äckligt för mig, jag hade sagt till mina vänner som jag är rätt säker delar denna avsmak för piss om de av någon anledning hade berättat att de skulle gå till sängs med denna specifika personen. Mer än så hade jag inte gjort, jag har varken vilja, makt eller ork att gå ut och förbjuda andra för att kissa, bajsa, spy eller vad nu de vill göra på varandra, vill folk göra detta, fine, men jag vill personligen hållas långt borta från detta jag kan och jag har all rätt i världen att tycka sådant är äckligt.
  • Anonym (Ingen fara)

    När jag och min pojkvän nyss blivit ihop (vi hade känt varandra några veckor) berättade han om sina fantasier om att bli kissad på. Ingen annan hade gjort det på honom tidigare. Jag är öppensinnad när det gäller sex, och blev inte äcklad av tanken. Urin är ju ändå sterilt.

    Så ja, jag har kissat på honom vid ett flertal tillfällen. Vi brukar stå i duschen eller badkaret så man kan skölja av sig efteråt. Jag själv tänder dock inte på det, mer än vetskapen om att min pojkvän blir extremt kåt av det.

  • Anonym (T)

    Fråga kan man alltid , så länge man inte tjatar och accepterar ett nej.

  • Anonym (T)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 15:05:18 följande:

    Tror jag inte. Många har wet, kanske 15 %, och du hade dragit fr honom bara för att han frågat?Hade han åkt ut om ni vore sammanboende för denna sak?

    Låt oss säga att han hade velat ha analsex, hur hade det varit?


    Det är ganska svinigt att vänta tills man flyttar ihop innan man kommer med dessa krav , om det gäller krav/måste i ett förhållande.

    Är det helt okej att få ett nej är det en annan sak såklart.

    Men vill personen inte ha ett förhållande utan wet , anal bör man vara ärlig med detta så fort som möjligt.
  • Anonym (Varför?)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 12:08:57 följande:

    Sen kan jag bara svara för mig själv. Jag skulle inte kunna genomföra ett samlag med prostituerade. Mer än halva upphetsningen är att kvinnan är kåt på mig och vill ha sex med mig. Betalflickor skiter i mig, det är bara pengen dom vill ha. Då blir det inte upphetsande.


    Det är jättebra att du är en så reko kille, men om du tittar på hur världen ser ut så ser du ju att många män inte är som du. Om alla män var som du skulle det inte finnas några prostituerade. Så jag tycker inte att jag behöver försvara mitt argument här, titta bara på allt elände i världen
  • Anonym (Hm)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 10:18:05 följande:
    Jag skulle också kunna testa. Iaf en eller två gånger.

    Faktiskt lite nyfiken.

    Men för mig är det förbjudna som lockar, som att slicka mus eller låta tungan leka i rumpan. Också lite förbjudet och smakar lite mer än att slicka på en nytvättad arm.

    Tycker det är upphetsande med en riktigt våt mus, både just att den är våt men också smaken. Rent tekniskt så innehåller safterna från musen betydligt fler "äckel" ämnen och bakterier. Kiss är i princip bara vatten med salter. Ung som svett eller tårar.

    Men jag skulle inte välja koncentrerat brungult morgonkiss. Utan om någon ska kissa på mig så ska hon ha vätskat upp och kissa tämligen blankt eller svagt ljusgult.

    Då gissar jag på att det både i smak och doft är mer som ljummet vatten. Kanske går det att förnimma en svag doft och smak av kiss. En svag smak och doft av kiss när man slickar mus, kan ibland vara en del av upphetsningen med att slicka. En mus smakar bäst och är som mest upphetsande när den smakar lite mus och inte bara tvål och vatten.

    Så för mig skulle det inte handla om förnedring.

    Utan det som lockar är känslan av det varma våta som till smak och doft som påminner om en våt mus utan det "slemmiga".

    Kan gissa att det är lite som att en del tjejer tycker om att ge oralsex och tar emot och sväljer satsen. Också förbjudet, lär inte heller smaka som vatten eller choklad. Själv tycker jag att sperma är lite äckligt och inget jag vill slicka i mig. Doftar ju också lite speciellt. Men älskar att bli avsugen och om hon sväljer så är det i sig upphetsande och ger en känsla av att vara "mottagen".
    På vilket sätt är det förbjudet att slicka mus? Eller rumpa för den delen. Så olika man kan vara.

    Du likställer urin och sperma? Inte samma på något vis alls enligt mig. Det ena är en produkt av njutning, det andra är en slaggprodukt från kroppen som inte luktar gott. I många tider och säkerligen även nu så är att kissa på någon det slutgiltiga beviset för förakt. Typ efter en våldtäkt. Läs på hur sånt brukar gå till om du är okunnig innan du uttalar dig.
Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?