• FunnyClownGuy

    Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!

    Så jag gillar tjejfötter en del, och... det ställer till det i dejtinglivet då många inte gillar att man typ slickar deras fötter.
    Jag skulle vilja höra hur kvinnor här reagearar på det, både från folk som gillar det eller ogillar det, samt varför.

  • Svar på tråden Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!
  • Anonym (Xx)

    Min man gillar fötter med nylon på, tickling och höga klackar. Han vet att jag vet, har försökt introducera det mer men det är svårt. Kanske skäms han, eller, det jag tycker känns jobbigast, att han inte vill göra det med mig...

  • FunnyClownGuy
    Anonym (Xx) skrev 2019-07-17 22:14:55 följande:

    Min man gillar fötter med nylon på, tickling och höga klackar. Han vet att jag vet, har försökt introducera det mer men det är svårt. Kanske skäms han, eller, det jag tycker känns jobbigast, att han inte vill göra det med mig...


    Jaha varför inte? Hur ser dina fötter ut då om jag får fråga?
  • Robert 832

    Du kanske inte ska leda med din fetish? Berätta om dig själv i övrigt de första 2-3 dejterna och spara fetishen till efter att du känner dig gillad. Det kanske är en dealbreaker men då har ingen förlorat särskilt mycket och det är oftare en dealbreaker om personen inte känner dig.

  • Anonym (Tjej)

    Fått veta att min pv gillar halvfula fötter mest, haha. Sådan tur för mig!

  • Abolfazl1020
    Jag gillar att slicka fötter, men jag vågar inte berätta för någon, men faktiskt gillar jag att slicka tjejers fötter, speciellt om de har små klackar.
    Tjejer
  • Anonym (Fm)

    det är väl bara att du berättar senare i dejtingen o introducerar med hintar om vad du tycker om innan.


    för mig har det ställt till det att jag vill att hon ska ha fina så som jag tycker om och har hon inte det så har jag inte varit lika villig att dejta vidare 

  • Anonym (Fotfetisch)

    Ett par år äldre tråd och ändå fascinerande. 

  • Anonym (Fötter)

    Jag skulle bli förvånad om nån kille tänder på mina fötter för dom är otroligt fula 

  • Anonym (En man)

    Min sambo känner till min böjelse för nylonklädda fötter
    och stilettklackar, även i sängen.
    Hon vet att jag gillar det.Så när hon är sexsugen så vet
    hon att det blir en åktur.

  • Anonym (?)

    Har provat med ett antal kvinnor och verkligen INGEN har nappat. Antar att fötter liksom anal är mest en manlig grej. Inget kvinnor går upp i brygga på.

  • Anonym (Fotfetisch)

    Själv har jag märkt när killar spanar in mina fötter. På en sommarkurs gick vi barfota när vi skulle meditera. En manlig kursare hängde ständigt nära intill mig och sneglade på mina med ett gulligt förstulet leende på läpparna. Kontaktade mig sedan privat efter kursen. Utgår ifrån att hans fetischism sådan. Mina brukar jag ta hand om och målar tånaglar när jag gör pedikyr samtidigt som jag gör min manikyr. Sedan vill jag ha dem helt naturella och omålade i perioder omväxlande så naglarna mår bra. Har aldrig varit tillsammans med någon med fäbless för fötter. Kunde vara roligt? 

  • Pussan
    Anonym (?) skrev 2023-07-12 21:33:23 följande:

    Har provat med ett antal kvinnor och verkligen INGEN har nappat. Antar att fötter liksom anal är mest en manlig grej. Inget kvinnor går upp i brygga på.


    Jodå
    Tråden är rätt gammal så jag fick kolla vad jag hade skrivit tidigare och för fyra år sedan skrev jag så här; 
    Mmmmm håller med föregående absolut, det är bland det mysigaste som finns när han slickar mina fotsulor, suger på tårna osv. Då känner man sig som en gudinna
    Det gäller oförändrat, så visst finns vi. Du har bara haft otur
  • Anonym (Miss Ellie)

    Vill killen spruta eller kissa på mina fötter så ok, men inget viktigt för mig.

Svar på tråden Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!