• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • BDN

    Hej alla! Behöver lite input. Det sjukaste hände mig just. Igår morse på Bim gjorde jag ett cb digital med veckoindikator, visade inte gravid. Strax därefter kom en liten blödning och sen bruna flytningar resten av dagen. Idag går min temp ner något men jag testar igen då jag inte fått några mer blödningar och eftersom hoppet är det sista som lämnar människan. :) då får jag ett positivt test, gravid 1-2 veckor. Wtf? Någon som varit med om samma? Gravid eller inte? Gjorde oändligt antal gravtest under min MA-period (snart 3 månader sen) som såklart visade positivt eftersom hormoner fanns kvar i kroppen, så jag känner mig smått skeptisk till positiva test. Vad tror ni?

  • Gabriela11

    Jag ser! Grattis<3


    Tingeliiiing skrev 2019-09-11 07:20:22 följande:

    Morgonens test, nu ser man inte i syne väl i alla fall!?!...


  • Lillen 84
    Tingeliiiing skrev 2019-09-11 07:20:22 följande:

    Morgonens test, nu ser man inte i syne väl i alla fall!?!...


    Nej då de syns :)
  • Lillen 84
    BDN skrev 2019-09-11 06:52:40 följande:

    Hej alla! Behöver lite input. Det sjukaste hände mig just. Igår morse på Bim gjorde jag ett cb digital med veckoindikator, visade inte gravid. Strax därefter kom en liten blödning och sen bruna flytningar resten av dagen. Idag går min temp ner något men jag testar igen då jag inte fått några mer blödningar och eftersom hoppet är det sista som lämnar människan. :) då får jag ett positivt test, gravid 1-2 veckor. Wtf? Någon som varit med om samma? Gravid eller inte? Gjorde oändligt antal gravtest under min MA-period (snart 3 månader sen) som såklart visade positivt eftersom hormoner fanns kvar i kroppen, så jag känner mig smått skeptisk till positiva test. Vad tror ni?


    Ja svårt. Kan ju vara att de var ett tidigt missfall. Alt att de va tidigt att testa. Du får vänta några dagar och se om de kommer mens eller inte
  • Soul12

    ÄL idag enligt app och har fått till det igår, i söndags och i fredags. Hoppas på ikväll också och att det tar sig denna gång, men har inte så mycket förhoppningar då jag har åldern mot mig. Jobbigt att vänta 2 veckor nu! Man får försöka koppla bort och tänka på annat. Kul att höra att det är många som plussat i alla fall!

  • yasmir

    Okej så dag 6 med blinkande gubbe nu. Var är min fasta gubbe? :(

    Börjar bli riktigt stressad av det här och allt känns bara så hopplöst. Kommee jag ens bli med barn igen? (Har ju haft missfall). Blir galen. Sen är det inte säkert att man ägglossar varje månad heller, tänk om jag inte får någon ägglossning denna månad? :(

    Sorry för negativt inlägg behövde bara skriva av mig.

  • awi

    Alltså vad är oddsen?????? Jag fick smiley på ÄL testet i söndags, hade sex den dagen. Dagen efter hade jag också smiley men då får sambon 40 graders feber och orkar såklart inte ha sex den dagen. Igår fick jag ÄL-flytning men vi hade inte sex då heller eftersom han är sjuk. Alltså tror ni det skulle kunna bli nåt ändå? Vet ju att det skulle kunna bli nåt men det känns som att vi ska ha massa tur då eller? Uh denna eviga väntan gör en galen alltså. Köpte tio gravtest igår hahahah kan inte hjälpa att jag känner mig lite knäpp..

    ÄL +1 idag då

  • awi
    yasmir skrev 2019-09-11 08:18:13 följande:

    Okej så dag 6 med blinkande gubbe nu. Var är min fasta gubbe? :(

    Börjar bli riktigt stressad av det här och allt känns bara så hopplöst. Kommee jag ens bli med barn igen? (Har ju haft missfall). Blir galen. Sen är det inte säkert att man ägglossar varje månad heller, tänk om jag inte får någon ägglossning denna månad? :(

    Sorry för negativt inlägg behövde bara skriva av mig.


    Det är en tuff period att gå igenom det här. Den när plusset kommer så kommer det kännas värt det. Men det är ju frustrerande som f*n. Håller tummarna för dig att fasta gubben kommer!
  • yasmir
    awi skrev 2019-09-11 08:32:20 följande:

    Det är en tuff period att gå igenom det här. Den när plusset kommer så kommer det kännas värt det. Men det är ju frustrerande som f*n. Håller tummarna för dig att fasta gubben kommer!


    Tack för orden :) jag vet att det inte bara är jag som är frustrerad och har såna tankar, men man känner sig just där och då som ensammast i världen. Tar äl test typ 3 ggr om dagen nu!!! På morgonen mitt på dagen och kvällen. Vet att LH stiger mer mot eftermiddagen. Börjar bli craycray!

    Som svar på din fråga, så ja självklart kan de ha tagit sig ändå! Trots att ni inte varit med varandra på just äl dagen, jag håller tummarna för att det blivit precis så!
Svar på tråden BIM september 2019