Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Nytt i min blogg...
http://minlillavitavra.blogg.se/
Smajla - åhhh...den med tvål hade jag också verkligen velat ha, men den har jag inte sett någonstans. Har du sett den i butik nyligen?
M HOW
Nytt i min blogg...
minlillavitavra.blogg.se/
Åh såå fint
Typiskt, jag hade skrivit ett långt inlägg med en massa svar, och så strulade FL och allt försvann
Det enda jag kommer ihåg (minnet är bra men kort uppenbarligen) är:
Juliah: Jag fick en alldeles ny symaskin då jag konfirmerades. Det var det enda jag önskade mig, och den fick jag av mina föräldrar. Jag var så himla glad! Jag har med andra ord också alltid pysslat och fixat (innan dess använde jag mammas symaskin, men sen flyttade jag till pappa och han var inte direkt intresserad av sömnad så därför ville jag ha en egen).
Inox: Vilket mysigt sovrum! Och superfint kök (jag har sett bilderna tidigare, men jag tror jag glömt kommentera...)
Smajla, lite OT men har du sett de två senaste avsnitten av G G? Jag har missat dem, vad har hänt i stora drag, du får gärna skriva i min gb
Lasseliten - funderar också mer och mer på standardkakel och jag tror att det är det som maken och jag ska köra på
å, tack
Det är väl bara två avsnitt kvar?