Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Tillbaka efter att ha kollat på den nya svenska Birro serien. Så bra, tyckte jag!
Salmiak- jag vet inte riktigt hur ni har tänkta att använda rummen, men eftersom det ligger lite avskilt så skulle det var härligt med skjutdörrar mellan rummen. Men det kanske inte skulle vara så praktiskt! Jag skulle definitivt ta in en arkitekt, de ser saker som man inte tänker på!
Lasseliten- jag röstar för vitt standardkakel, det skulle jag ta!
Min mans jobbarkompis ska köpa det!
Han ska ha det till vilket pris!
Jag har lite nytt i bloggen från helgens spisbyggarkurs (något jag kan rekommendera!).
smultronochglass.blogg.se
Ja, Birro var bra ..
Är helt slut efter en dags målande med barnen hemma. Surt nog kommer jag att behöva måla panelen en gång till.. *Muttrar* Maken ligger i skrivande stund på knä och lägger golvet i kläkammaren, det blir som en riktig walkincloset .
Ni skriver och visar lika mycket och fint som vanligt! *ingen nämn och ingen glömd*
Salmiak6: Jättefint hus, men jag är så petig att jag stör mig på att de hade så många olika träslag i sin inredning.
Lite roligt är det allt att även vi vitahemmare faller för trender som svart i inrdningen.. Jag har precis målat två väggar svarta, hade någon sagt det för ett par månader sen hade jag sagt - Aldrig!
Så här ser det ut i sovrummet just nu (bortsett från att blixten förstör) : www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/gallery/phpshyl4g.jpg
VS- så himla fint! Jag vill också ha liggande panel i sovrummet nu, efter din och gemellis fina bilder!
Men jag måste stå fast vid min plan... tror inte att det skulle vara så poppis att ändra sig nu *fniss*!