• Anonym (??)

    Tips på hur jag kan slicka min flickvän till orgasm!

    Som tråden heter. vill gärna uppdatera min teknik för att överraska henne. gärna många tips som vi alla kan ta del av.
    Från tjejjer hur ni vill ha det och från killar hur ni gör...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-28 23:35:34:
    Tack för alla svar men någon mer??

  • Svar på tråden Tips på hur jag kan slicka min flickvän till orgasm!
  • Anonym (he he)

    Jag träffade en kille. Han sa att de ska lukta fitta... han vill gärna att de ska lukta fitta på fingarna, för då vet att han att fått något ha ha... Tyvär ses vi inte längre

  • Anonym (känslig)

    Låt bli är mitt bästa tips.

    För jag är så känslig så jag sitter bokstavligen i taket av smärta om någon rör direkt vid klitoris, jag kan inte göra det själv heller för det gör bara ont.

    Massage genom hudvecken räcker bra och hellre en finger in och stimulans av g-punkten i så fall, för min klitoris sköter jag helst själv.

    Jag är avslappnad och har lätt att få orgasm om jag vill, har fått det bara genom smek/kyssar på brösten också.

  • Anonym (känslig)

    anonym (vill): Och hur många av dom luktar själva hallon då?

    Jag skulle tro att det där varierar för alla, och luktar man hemskt illa med en kille så beror det nog till 90% på att han är en snuskis, eftersom det mest är killarna som skyfflar upp bakterier i könet på oss hela tiden.

    Kvinnor som inte är sexuellt aktiva har sällan problem.

  • Anonym (vill)

    Anonym (känslig) skrev 2007-12-23 11:45:20 följande:


    anonym (vill): Och hur många av dom luktar själva hallon då?Jag skulle tro att det där varierar för alla, och luktar man hemskt illa med en kille så beror det nog till 90% på att han är en snuskis, eftersom det mest är killarna som skyfflar upp bakterier i könet på oss hela tiden.Kvinnor som inte är sexuellt aktiva har sällan problem.
    Sant =)
  • Anonym (lycklig)

    HAr pecis mött en kille som vet vad han gör. Kan tyvärr inte berätta exact hur förutom att han har fingrar överallt men viktigast av allt är att han kan använda sin tunga perfect. När han börjar tappar jag på engång kontrollen...!Hans tunga börjar mjukt och han suger lagom hårt inte bara på clittan men även runt om typ "kysser" mig där nere först. Sen kan jag inte säga mer . Förlorar kontrollen helt! Han växlar dock hej vilt mellan hårt och mjukt.
    Helt otroligt!! Har aldrig kommit när en kille slickar mig tidigare!! Och han lyckades senast få mig at komma tre gnger på raken!!!
    Hoppas det blir fler möten och kanske något mer med honom..............

  • Madde Persson

    Ett riktigt bar tips.... Gör så här:

    Du smeker din tjej runt halsen och går ner åt samtidigt som du kysser henne. Du stannar till vi hennes bröst med handen. Sen försätter du ner och smeker henne längst med trosskanten... Sedan går många killar innan för trosserna och smeker men gör inte det utan du smeker och retas med kliteris utan på trossoran... Du börjar kyssa henne ner åt och stannar lite längre vid brösten... Sen låter du tungan leka lite på hennes mage och vid kanten... Sen tag du av henne underklaääderna och kysser henne... Du särar på hennes ben och retas lite med kliteris med din tunga... Sen kan du börja slicka mer och mer men när hon visar tecken på att det kitlas då kysser du bara utan att använda tungan

    Lycka till

  • Anonym

    Jag skulle aldrig kunna komma om min kille hade fingrar överallt :S Sjukt obehagligt ju.

    Nä, slicka på clittan bara så går det.
    Från sidan till sidan, inte upp & ner.

  • Anonym (snipplover)

    Anonym (vill) skrev 2007-12-22 22:00:47 följande:


    Snyft, ja önskar att ja skulle våga släppa till min kille å slicka mig,,,men de känns bara obekvämt,,är såå rädd å lukta dåligt.. =( är nån spärr där som sitter.. Ja tro ja har för mkt killkompisar å man hör hur dom prata om sina ex å sina tjejer hur illa dom lukta å så =((
    jag kan inte hålla med om att det luktar dåligt när man slickar en tjej - alla tjejer jag haft oralsex med har luktat så gott så gott - för att inte prata om hur gott ni smakar... Självklart är det trevligt om man är hygienisk på ett alldeles normalt sätt - det rekommenderas men det behöver inte gå till överdrivt.

    Tips - låt henne sitta på ansiktet så kan hon själv styra "hårdheten" och kan kliva av när hon inte vill. En hederlig 69:a är aldrig fel. jag själv föredrar att bli avrunkad samtidigt som jag slickar min fru - kysser, smeker, har fingrar överallt - knådar brösten, stjärten, magen.... slicka och sug.... Älskar att slicka en våt fitta....
  • Anonym
    Svar på #6
    Anonym (*rodnar*) skrev 2007-11-28 22:44:49 följande:
    Dels tycker jag det är väääldigt skönt om man liksom slickar med HELA tungan, inte bara spetsen, och med BRED tunga, och längs med HELA underlivet, inte bara klitoris. Och sen så småningom är det väääldigt skönt när man slickar väldigt snabbt och intensivt på och kring klitoris. Det är väl de mest "handfasta" tipsen som jag kan komma med...
    Ja-jäklar-i-min-låda! Så ska det gå till!! MMmm! ;)
  • Anonym (Ovillig)

    Min sambo sen flera år tycker inte om att slicka, fast jag alltid är ren och fräsch. Men jag har iofs alltid blivit mer tänd på att ge än att få oralsex, och har lätt för att få orgasm, så det spelar inte så stor roll för mej. Men visst - när man läser här så blir man ju lite sugen iaf - om inte annat såp för variationens skull...

Svar på tråden Tips på hur jag kan slicka min flickvän till orgasm!