• Haj7

    BDSM Vad tycker tjejer om det?

    Jag har fått för mig att det är väldigt få tjejer som gillar bdsm stämmer det?
    Om du inte tänder på det är det pga okunskap var gränsen för bdsm är?
    Lightversionen börjar ju redan med handbojorna i leksaksbutiken. Och har man nått dit då anser jag att då har man kommit steget mot att hitta hur mycket ömhet och skönt sex som helst.
    Vad tycker just DU om?

  • Svar på tråden BDSM Vad tycker tjejer om det?
  • kaji

    tja, jag tycker väl om bdsm, har levt som slavinna 24/7 de senaste 15 åren men sånt får man inte skriva om här för såna trådar är tydligen usch

  • Haj7

    Men i denna tråd är du varmt välkommen Saan78.
    Hur är det att leva 24/7 i ett förhållande med barn.
    Jag älskar ju själv bdsm men det blir liksom när barnen somnat som lekar kan ta vid.
    Före det så....vet jag inte vad som skulle kunna vara.
    Kanske inte 24/7 är min grej..eller vad gör ni som lever i det.

  • kaji

    Haj7

    jo jag tackar, har funnits flera trådar här som jag skrivit en hel del om detta i men som plockats bort. alla måste tydligen leva likadant eller om de inte gör det åtminstone hålla tyst om sin livsstil.

    24/7 när man har barn är rätt svårt att praktisera, det gäller att hitta de vägar som fungerar. leka när barnen somnat...tja, det skulle det väl gå göra om man ville leka och alla ungar någonsin sov samtidigt...

    det är klart allvarligare bestraffningar eller utdragna sexsessioner får sparas tills man lyckas skaffa barnvakt och kan smita ifrån. men det vardagliga, det som alltid finns mellan mig och Maken, att Han alltid är Master och jag alltid slavinna, det som inte är någon lek alls utan ens personlighet och känslor det får man försöka hitta uttryck för som inte syns för utomstående eller barnen.

  • Sarah81

    Jag föredrar också light versionen inte ren smärta, men bondage och lite smisk är aldrig fel

    Men om att leva 24/7 i det är inte min grej, men så länge det är självvalt så tycker jag det är fritt fram


    A life lived in fear is a life half lived
  • Demi
    saan78 skrev 2007-12-12 07:34:08 följande:
    Haj7jo jag tackar, har funnits flera trådar här som jag skrivit en hel del om detta i men som plockats bort. alla måste tydligen leva likadant eller om de inte gör det åtminstone hålla tyst om sin livsstil.24/7 när man har barn är rätt svårt att praktisera, det gäller att hitta de vägar som fungerar. leka när barnen somnat...tja, det skulle det väl gå göra om man ville leka och alla ungar någonsin sov samtidigt...det är klart allvarligare bestraffningar eller utdragna sexsessioner får sparas tills man lyckas skaffa barnvakt och kan smita ifrån. men det vardagliga, det som alltid finns mellan mig och Maken, att Han alltid är Master och jag alltid slavinna, det som inte är någon lek alls utan ens personlighet och känslor det får man försöka hitta uttryck för som inte syns för utomstående eller barnen.
    Åh det låter så härligt, även om jag nu måste få vara den som bestämmer mellan varven så låter det så kul att ni skapat er chansen att leva så här.
    Många skyller ju på att de har barn för att slippa sex till och med känns det som och jag brukar alltid tycka att det är bedrövligt.
    Man finner ju tid om man behöver det i ett förhållande och ALLA behöver ju fysisk närhet.
    Jag fick en riktigt kul kväll igår eftersom jag hade varit duktig och lagt barnen bra
    är det fler tjejer här som får "belönings-smisk" med om de gör något riktigt fint?
  • Haj7
    saan78 skrev 2007-12-12 07:34:08 följande:
    Haj7jo jag tackar, har funnits flera trådar här som jag skrivit en hel del om detta i men som plockats bort. alla måste tydligen leva likadant eller om de inte gör det åtminstone hålla tyst om sin livsstil.24/7 när man har barn är rätt svårt att praktisera, det gäller att hitta de vägar som fungerar. leka när barnen somnat...tja, det skulle det väl gå göra om man ville leka och alla ungar någonsin sov samtidigt...det är klart allvarligare bestraffningar eller utdragna sexsessioner får sparas tills man lyckas skaffa barnvakt och kan smita ifrån. men det vardagliga, det som alltid finns mellan mig och Maken, att Han alltid är Master och jag alltid slavinna, det som inte är någon lek alls utan ens personlighet och känslor det får man försöka hitta uttryck för som inte syns för utomstående eller barnen.
    Jo Det kan ju onekligen bli svårt med piskan i rummet intill där barnen sover. Som tur är så bor jag i hus med en våning till...
    Ibland har jag haft funderingar på att ljudisolera=)
    Ljudisolering och munkavel...ja det hjälper ju till lite iaf.
  • kaji

    Haj7

    Tja, vi har två våningar men vad tusan hjälper det när man har sex ungar som kommer och går, de små vaknar tidigt och de stora är vakna sent på kvällarna.

    Gag jo, det funkar väl sådär halvbra men de flesta piskor låter en del vid användning. Det finns andra metoder men inget som funkar lika bra för oss.

    Vi har faktiskt skaffat en liten lägenhet i närheten för att kunna få vara ensamma någon gång utan att riskera bli avbrutna av barn.

  • Haj7

    En liten lägenhet!
    Läckert!
    Du jag känner på mig att jag ska skaffa en liten stuga på landet isådana fall=) Ensamt läge*
    Du väckte en tanke som inte fanns.
    Jag visste att detta forum skulle bjuda på någon idé=)
    Har ändå lekt med tanken på att binda i naturen på sommaren=)


    saan78 skrev 2007-12-13 07:56:36 följande:
    Haj7Tja, vi har två våningar men vad tusan hjälper det när man har sex ungar som kommer och går, de små vaknar tidigt och de stora är vakna sent på kvällarna.Gag jo, det funkar väl sådär halvbra men de flesta piskor låter en del vid användning. Det finns andra metoder men inget som funkar lika bra för oss.Vi har faktiskt skaffat en liten lägenhet i närheten för att kunna få vara ensamma någon gång utan att riskera bli avbrutna av barn.
  • kaji

    Haj7

    För oss var det viktigt med något som låg på bekvämt avstånd så att man kan gå dit på 5 min på kvällen när ungarna somnat och hem lika fort om de skulle vakna. Men har man inte det behovet så är det väl trevligt med stugor på landet.

    Lekar i naturen är inte riktigt min grej, det är bekvämare hemma, i fantasin är det bra men i fantasin börjar det inte regna, kommer efterhägnsna spyflugor osv.

Svar på tråden BDSM Vad tycker tjejer om det?