• yrväder

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Sytråden spinner vidare - Röd tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 13:12
    Bibbi

www.sysidan.se/company/view.htm

Hon har massor i sybehör, är billig och supersnabb på att skicka!

• Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd
  • tinni78
    klara07 skrev 2009-12-18 15:41:04 följande:
    Det priset hann hon ändra på mitt i min beställning. Så jag bestämde mig för att jag inte behövde nåt mer tyg.
    Jag har beställt tidigare idag, undrar vad som händer för oss som beställt före prisfelet upptäcktes? Jag kunde inte låta bli en beställning när det var rea på så gott som allt även fast jag har flera syprojekt som jag måste sätta igång först.
  • Skumboll
    tinni78 skrev 2009-12-18 15:53:29 följande:
    Jag har beställt tidigare idag, undrar vad som händer för oss som beställt före prisfelet upptäcktes? Jag kunde inte låta bli en beställning när det var rea på så gott som allt även fast jag har flera syprojekt som jag måste sätta igång först.
    Fick alternativen att betala in resterande belopp, stryka just det tyget eller stryka hela ordern.
  • Mimmi 71
    Pumpalicious skrev 2009-12-18 13:02:06 följande:
    pst! Regnbågsrandig interlock hos mjukatyger, 37,50kr metern!!!!
    Ja det var för bra för att vara sant För det första priset så kunde även jag tänka mig att beställa
  • sarahl

jag kommer inte in på hennes kalender längre. Hittar inte den

• Mimmi 71
    sarahl skrev 2009-12-18 16:19:41 följande:
    jag kommer inte in på hennes kalender längre. Hittar inte den
    Jag tror inte den finns längre. Den sista luckan innehåller prissänkt interlock, stjärnor och regnbågsrandigt vad jag förstått. Går du in på interlock så hittar du det där.
  • Mimmi 71
    Skumboll skrev 2009-12-18 15:58:05 följande:
    Olivgröna velouren kostar -303,75 kr! Tjäna pengar på att köpa tyg, det ni!
  • Indratvillingmamma
    tinni78 skrev 2009-12-18 15:53:29 följande:
    Jag fick ett mail att priset inte gäller.
  • tinni78
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-18 16:43:17 följande:
    Jag fick ett mail att priset inte gäller.
    Jag fick det också, det var ju orealistiskt lågt. Men jag ändrade från 2 meter till 1 meter så behövde jag inte betala mellanskillnaden.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd