• yrväder

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Sytråden spinner vidare - Röd tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 13:12
    Bibbi

www.sysidan.se/company/view.htm

Hon har massor i sybehör, är billig och supersnabb på att skicka!

• Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd
  • tinni78
    sarahl skrev 2009-12-18 16:19:41 följande:
    jag kommer inte in på hennes kalender längre. Hittar inte den
    Alla tyger verkar vara prissänkta så det är bara att välja den kategori man vill ha.
  • uniMog

Hörrni bloggare. Jag måste fråga. Hur sjutton vet man om någon ens läser ens blogg? Jag har iof varit sporadisk med uppdateringar sista året men det är ju väldigt väldigt sällan någon som kommenterar något. Ens när jag uppdaterade dagligen.

I can Cum Lauder
  • Nhelia
    Pejgan skrev 2009-12-18 19:18:35 följande:
    Hörrni bloggare. Jag måste fråga. Hur sjutton vet man om någon ens läser ens blogg? Jag har iof varit sporadisk med uppdateringar sista året men det är ju väldigt väldigt sällan någon som kommenterar något. Ens när jag uppdaterade dagligen.
    Med en besöksräknare ser man i alla fall ungefär hur många som är inne på ens blogg. Jag upplever att om man är runt på många andra bloggar och kommenterar så hittar de till ens egen blogg och man får då kommentarer själv. Är jag dålig på att kommentera under en längre period så minskar kommentarerna på min blogg ofta också. Sen får man ofta lite mer kommentarer om man syr något roligt och unikt också (lättare sagt än gjort )
  • Lallan

Har velat länge över trollen men nu slog jag till på velouren.

• maria204

Har någon köpt eller sytt något i de nya nattågen eller elefanttygerna? Jag tycker att lime låter så fint, men de ser dassiga ut på bilden.

Jag provar att efterlysa "muddbyxor" för gravida en gång till. Var finns det mönster?

• Mimmi 71
    maria204 skrev 2009-12-18 21:07:32 följande:
    Har någon köpt eller sytt något i de nya nattågen eller elefanttygerna? Jag tycker att lime låter så fint, men de ser dassiga ut på bilden.Jag provar att efterlysa "muddbyxor" för gravida en gång till. Var finns det mönster?
    Funderar på vilket av tygerna som är lime-färgat?

Jag har för övrigt sytt i båda tygerna. Nattåget är underbart mjukt och skönt, lite tjockare singeljersey med lycra (me like) och ugglorna är i kraftig interlock men lite stelare i sitt tryck. Helt underbart även det tyget tycker jag.
  • maria204

Mimmi 71 skrev 2009-12-19 06:53:58 följande:

Funderar på vilket av tygerna som är lime-färgat?Jag har för övrigt sytt i båda tygerna. Nattåget är underbart mjukt och skönt, lite tjockare singeljersey med lycra (me like) och ugglorna är i kraftig interlock men lite stelare i sitt tryck. Helt underbart även det tyget tycker jag.
    Jag har också sytt i båda, men jag undrar om de nya färgerna. Kolla på jofotex hemsida så får du se!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd