• Anonym (...)

    Håriga fittor - så mycket bättre!

    Vad sägs om den här:

    hairybush72.tumblr.com/post/75561253311

    eller den här:

    hairybush72.tumblr.com/post/65574668736

    eller ännu bättre:

    hairybush72.tumblr.com/post/64281506919/bigbushwomen-our-other-blogs-sensual-selfie

    Jag älskar det och är så infernaliskt trött på alla rakade brudar överallt. Ja, ja, jag vet, alla gör som dom vill. Önskar bara att det fanns fler som insåg och kunde känna sig bekväma med att vi är många män som önskar att den här jäkla rakattrenden dog ut nån gång....

  • Svar på tråden Håriga fittor - så mycket bättre!
  • Anonym (Grottkvinna?)
    Grynet2010 skrev 2014-02-09 14:48:13 följande:
    Jag slutade raka fittan när jag va 25 och har aldrig njutit så mycket som när jag slutade raka bort håret. Jag blev jätte känslig där nere och då menar jag känslig. Så fort jag eller gubben rör vid håret så kommer jag nästan av bara det och blir tok våt direkt och då har man ju inte ens börjat haha så jag låter min fitta ha håret kvar så att vi båda får njuta :)
    Underbart! Det är klart din fitta njuter mer när hon får vara sig själv. Det är därför jag aldrig skulle t.ex. vaxa min fitta, det gör ju skitont och hon skulle ju kunna få för sig att jag inte gillar henne och gå ut i strejk eller nåt... Och det vore verkligen rena döden eftersom hon och jag har det väldigt bra tillsammans. Hon vill ju vara hårig naturligt och då ska hon få vara det tycker jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottkvinna?) skrev 2014-02-09 15:05:17 följande:
    Underbart! Det är klart din fitta njuter mer när hon får vara sig själv. Det är därför jag aldrig skulle t.ex. vaxa min fitta, det gör ju skitont och hon skulle ju kunna få för sig att jag inte gillar henne och gå ut i strejk eller nåt... Och det vore verkligen rena döden eftersom hon och jag har det väldigt bra tillsammans. Hon vill ju vara hårig naturligt och då ska hon få vara det tycker jag.
    Hjärta
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Anonym (jj)

    Grynet o grottan - det låter verkligen höra sig:)))

    Träffade en donna för några år sedan, och hon hade en skön buske..
    SÅ gott att känna lite försiktigt och direkt märka hur mkt mer det känns
    för kvinnan när håret är kvar........låter ju väldigt logiskt att det blir skönare....
    Så många går ju miste om en massa njutning - väldigt synd!

  • Anonym (...)
    HäckHäxan skrev 2014-02-09 02:09:21 följande:
    Jag gillar variation. Tror även jag skrivit tidigare i tråden, nå iaf jag slutade raka mig för jag ville att min dotter skall förstå att det liksom är normalt med hår, dock mår inte jag helt bra i det. Däremot har jag inget behov av att vara slätrakad jämt heller eller ens raka allt, jag gör vad som spontant känns rätt när jag står där i duschen typ.

    Om någon däremot kommer med ett krav, så kan denna vara helt på det säkra med att jag kommer göra precis tvärtom. Om någon kräver rakat så kommer jag aldrig raka mig, om någon kräver hår så kommer jag raka bort precis alls. Det finns ingen som har rätt att kräva någonting om hur mitt kön skall se ut, på samma sätt skulle jag aldrig kräva det av någon annan, folk skall vara som de vill och trivs och det skall vara okej. Sen kan man önska eller föredra saker och absolut prata om det. Men krav hör inte hemma i ett sunt samliv enligt mig då.

    Passar inte i hår så som kvinnorna på bilderna gör, skulle kunna spara hår tills jag dör och ändå inte få en sån buske någonsin. Hade jag haft sån hårväxt så hade jag lätt sparat ut iaf uppe på vulvan, själva blygdläpparna hade jag nog rakat ändå för min egen bekvämlighets skull. 

    Jag gillar att diskutera överlag Jag finner det intressant med alla värderingar folk kombinerar med saker som hår eller inget hår, ord som kvinnligt, manligt, icke vuxen kvinnans kön osv Precis som att någon av dem har rätten att avgöra det och sätta det som en norm som gäller för alla. Eller detta med hygien, också kul att så många säger att hår är ohygieniskt, eller att det är fräschare utan. Jag förstår absolut om just den personen menar att den känner sig fräschare, eller mer hygienisk, för man definierar saker så olika, men att skriva som om det är något som gäller för alla och framhäva det som logiskt, det är bara galet. Hur man ens kan blanda ihop barn kön och vuxna kvinnors kön begriper jag inte heller oavsett om kvinnan är rakad eller inte så är det en enorm skillnad på ett flickebarns kön och en vuxen kvinnas kön. Har man inte fattat det så tordes man nog återgå till skolbänken eller infinna sig på någon lämplig anstalt med diverse behandlingsprogram av allehanda slag.

    Tycker det är bra med melodifestival grejorna med kvinnor och hår, skitbra till och med. Att offentliga personer visar att det är helt okej, tar ställning och vågar tycka och visa. Så fast jag själv rakar mig så anser jag ju inte att hår är fel eller äckligt eller vad det nu är folk vräker ut sig. Bara det att jag inte passar i hår helt enkelt, det ser inte snyggt ut helt enkelt.

    Det blir med detta som med tvistande om överviktiga, vissa skall alltid få skit. Hur många killar växer inte upp och gillar rundare tjejer men det ses inte som okej, det är fel och fult, hur många av dessa kommer våga kliva ur den ramen som äldre tonåringar eller unga vuxna om ens någonsin. Felet är att försöka inbilla folk att man skall gilla lika samma. Olika är bra. Om det inte fanns män som gillade korta tjocka kvinnor så hade jag varit nucka. 
    OK, tack för ditt utförliga svar! Gillar folk som du, som tänker själva.
  • HäckHäxan
    Anonym (...) skrev 2014-02-09 20:37:31 följande:
    OK, tack för ditt utförliga svar! Gillar folk som du, som tänker själva.
    Tack Jag brukar föredra att tänka själv och ogilla när någon annan försöker tänka för mig Cool
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Anonym (från buske till rakad)
    Anonym (jj) skrev 2014-02-09 16:21:41 följande:

    Grynet o grottan - det låter verkligen höra sig:)))

    Träffade en donna för några år sedan, och hon hade en skön buske..
    SÅ gott att känna lite försiktigt och direkt märka hur mkt mer det känns
    för kvinnan när håret är kvar........låter ju väldigt logiskt att det blir skönare....
    Så många går ju miste om en massa njutning - väldigt synd!


    För mig är det tvärtom, jag känner avsevärt mycket mer när jag är rakad. Började om nyligen efter ett rakningsuppehåll på åtta år. Vårt sexliv har fått ett klart uppsving...
  • Givitupp
    Anonym (...) skrev 2014-02-06 22:10:42 följande:
    Vad sägs om den här:

    hairybush72.tumblr.com/post/75561253311

    eller den här:

    hairybush72.tumblr.com/post/65574668736

    eller ännu bättre:

    hairybush72.tumblr.com/post/64281506919/bigbu...

    Jag älskar det och är så infernaliskt trött på alla rakade brudar överallt. Ja, ja, jag vet, alla gör som dom vill. Önskar bara att det fanns fler som insåg och kunde känna sig bekväma med att vi är många män som önskar att den här jäkla rakattrenden dog ut nån gång....
    Dessa bilder är manipulerade !
    Syns tydligt att behåringen inte är naturlig.

    Själv avskyr jag hår runt könet liksom under armarna, på BÅDE killar och tjejer.
  • copl2
    Givitupp skrev 2014-02-09 21:26:22 följande:
    Dessa bilder är manipulerade !
    Syns tydligt att behåringen inte är naturlig.

    Själv avskyr jag hår runt könet liksom under armarna, på BÅDE killar och tjejer.
    ??? Varför skulle de vara manipulerade? Jag har träffat flera kvinnor som ser ut så, så det är inget märkvärdigt med det.
  • Givitupp
    Anonym (vill prova) skrev 2014-02-08 18:26:34 följande:
    vill prova en hårig fitta. jag har aldrig haft sex med en hårig tjej
    Va glad för detta !!
    Vidrigt 
  • Givitupp
    Anonym (jj) skrev 2014-02-08 23:15:57 följande:
    Åh....vi är många som längtar efter att få mysa med kvinnor
    som ser ut som kvinnor - himmelriket med en go buske:P

    Men jag tror de flesta killar runt 20-30 gillar rakat..
    Annat är det med oss 40+ som växt upp under -70/-80 när det var buske
    som gällde, och sedan snyggt ansat:)

    Ni som ej vill raka er, stå på er o låt det växa för bövelen  Tungan ute
    Ohygieniskt, luktar vidrigt inte snyggt.
    Ingen vettig kan tycka hår är snyggt på könet och under armarna, på killar och tjejer.
Svar på tråden Håriga fittor - så mycket bättre!