• Anonym (Min man)

    Jag hatar min man!

    Åhhhh måste skriva!! Känns som att mitt blod kokar!
    Jag hatar min jävla lata äckliga tråkiga man! Orkar inte mer. Vi har redan ett barn och är gravid nu men funderar jag allvarligt på att dra o lämna honom!!
    Han förpestar mitt liv känns det som! Han är till INGEN nytta alls! Fattar inte ens varför jag står ut med honom!! Ska försöka sammanfatta allt som är "fel" på honom. (Allt är ju egentligen fel på honom)

    1. Han är lat som faaan! Han kan ligga på soffan heeeela dagen utan att röra en fena.

    2. Han är äcklig/ ofräsch. När han kommer från jobbet stinker han värre än fan men det märker han inte. Han går raka vägen till soffan o lägger sig där med sina smutsiga stinkande kläder!
    Försöker påpeka ibland att "oj du luktar INTE gott, gå in o duscha". Vad svarar han då tror ni??? Jo han säger "vahh jag duschade ju iförrgår/för 2-3 dagar sen..."

    3. Han är LAT som fan, nämnde jag det? Han skiter i vårt barn. Han orkar aldrig göra något med barnet, stackaren har sommarlov och sitter instängt med sin tråkiga pappa hela dagarna. Jag försöker få ut barnet när jag är hemma och har tid men det är ändå förjävligt att pappan aldrig är med! Barnet kommer flera ggr per dag o ber pappa leka/spela något som det valt ut från sitt rum men han orkar ju inte, det är för ansträngande för honom att lyfta arslet från soffan!!!

    4. Han somnar på soffan och ligger där hela natten i sina äckliga svettiga kläder. HATAR att gå upp mitt i natten VARJE JÄVLA NATT och väcka honom o be honom lägga sig i sängen! Jag verkligen hatar det han gör så jag hatar mitt liv när jag varje natt går upp o står där i hundra år och försöker väcka honom. Sen blir han sur oxå när man väcker honom o ber honom byta om o gå till sängen. Ja då är det jag som är jobbig enligt honom!!!! Åååååh

    5. Han går aldrig ut, vill aldrig hitta på ngt med oss, och när man någon gång äntligen får honom att följa med oss på något så ändrar han sig när vi redan står påklädda och klara!! Det slutar med att vi alla stannar hemma eller jag o vårt barn går ut själva!

    6. Han bryr sig inte om något.
    Ex: om jag lämnar honom med vårt barn hemma 3-4 timmar så bryr han sig inte om ungen ätit eller ej. När jag kommer hem frågar jag honom "har NN ätit något? " då svarar han "Nää jag frågade om NN vill äta men NN sa nej" \|}%$+=¥$%#|<*+
    MEN DIN JÄVLA IDIOT BARN GLÖMMER BORT O ÄTA, du fattar väl själv att ungen måste äta efter 4-5 timmar?????!!?!!!

    Även när jag lämnar honom hemma med barnet så somnar han på den förbannade soffan o stackars barnet sitter själv och tittar på tecknat på tv när jag kmr hem.

    Han skiter i att stänga för gardiner/ persienner när det börjar bli mörkt ute. Vi har stora fönster där man ser in väldigt mycket och jag hatar att han bara ligger som en apa på soffan och skiter i att alla grannar ser rakt in i vårt hus på kvällarna!

    Ååååååååå de finns mycket mer tro mig men det är svårt och jobbigt att skriva från mobil så ja får fortsätta sen.. Om någon ens orkat läsa detta..

    Ahh några kanske undrar vf jag inte lämnat honom, ja det vet ja inte heller! Fattar inte om det är alla dessa gravidhormoner som får mig att bli så irriterad eller om det bara är så att jag helt enkelt hatar honom nuförtiden..
    Jag behöver honom inte ens! Det är ändå jag som lämnar på dagis, jobbar, kommer hem, hämtar från dagis, handlar, lagar mat, städar och tvättar. Så vad behöver jag honom till egentligen??? Han bara kväver mig ju!!!

  • Svar på tråden Jag hatar min man!
  • Anonym (Snark)
    Kär i fel man skrev 2014-07-23 00:17:26 följande:

    Men om han nu är så äcklig varför inte låta honom sova kvar i soffan?

    Om han inte är en bra make och bra pappa. Varför stanna kvar i förhållandet?
    Stannar du kvar för att du är gravid? Eller är det dina hormoner som gör dig lätt irriterad?


    Jag tvingar upp min kille från soffan för att han snarkar värre än tiotusen motorsågar, även när jag stänger dörrarna. Ligger han bredvid mig kan jag åtminstone sparka på honom när han drar igång, annars får jag spendera hela natten med att gå upp varje sekund för att peta på honom. Svär på att jag inte ens hinner tillbaka till sängen innan han somnat om och börjar snarka igen.

    TS: lämna honom. Vad har du för anledning att stanna?
  • Anonym (hahahaha haha)
    Hockeyfrissa skrev 2014-07-23 08:57:24 följande:

    Jag förstår mig inte på kvinnor.


    Vilket' lame-ass' försök till att provocera och så nappade ingen,

    Hahahaha hahahahahahaha hahahaha hahahahaha hahaha ha
    hahaha hahah hahahaha hahaha
  • Ivan52x53
    Anonym (hahahaha haha) skrev 2014-07-23 15:21:29 följande:
    Vilket' lame-ass' försök till att provocera och så nappade ingen,

    Hahahaha hahahahahahaha hahahaha hahahahaha hahaha ha
    hahaha hahah hahahaha hahaha
    Skrattande
  • TillfälligID

    Du säger att han snarkar som fan. Är han kollad för sömn-apné? Det kan förklara precis allt du hatar med honom.

    Min man var likadan (fast vi har inga barn). Jag bad honom söka hjälp flera gånger. Sen fick han till slut välja mellan att gå till doktorn eller bli lämnad och då valde han att söka hjälp.

    Nu har han cPAP-maskin och vi tycker om varandra igen.

  • TillfälligID

    Tillägg: du har förstås all rätt att lämna honom oavsett, men även om du väljer att gå kan du ju av ren hygglighet tipsa honom om att kolla upp apné.

  • Anonym (Min man)
    TillfälligID skrev 2014-07-23 15:42:20 följande:

    Du säger att han snarkar som fan. Är han kollad för sömn-apné? Det kan förklara precis allt du hatar med honom.

    Min man var likadan (fast vi har inga barn). Jag bad honom söka hjälp flera gånger. Sen fick han till slut välja mellan att gå till doktorn eller bli lämnad och då valde han att söka hjälp.

    Nu har han cPAP-maskin och vi tycker om varandra igen.


    Jag har inte sagt att han snarkar, det var ngn annan som svarat i tråden som skrev det om sin man.
  • Anonym (Min man)

    Ok jag skrev denna tråd för jag mådde så dåligt så det är onödigt av er att skriva elaka kommentarer.

    Ni som frågar varför jag inte lämnar honom och om det är hormonerna som gjort att jag känner såhär.... Ja, det är ju precis det jag själv undrar! Det är ju därför jag skrev tråden oxå.

    Men men insåg att detta var fel ställe o be om råd på så jag tror inte jag kommer svara mer..

    Och nej jag stannar inte pga barnen, jag skriver ju att det är jag som sköter allt så varför skulle jag inte kunna lämna honom? Jag vet att jag är så mkt starkare än honom och jag jobbar sj och har mina egna pengar så det är inte heller ekonomin som tvingar mig o stanna. Vill bara rensa tankarna och tänka efter om det finns positiva sidor eller om jag helt ärligt inte gillar honom längre.

    Och skitig är han inte alltid det är när han kommer hem efter jobbet med äckliga jobbkläder.

    Till andra som gett ärliga råd, tack så mkt.

  • Anonym (Min man)

    Glömde svara på er som undrar vf jag inte lämnar honom i soffan, det är en ny dyr soffa som jag inte vill att han dreglar ner och smutsar ner med jobbkläder när han sover.

    Och han gillar sj inte att sova på soffan säger han men han brukar sova så tungt att han inte märker eller känner av att jag försökt väcka honom ( enligt honom sj)

  • Anonym (Min man)
    Anonym (du) skrev 2014-07-23 00:52:29 följande:

    du behöver honom för pengarnaFlört
    inget nytt under solen med det....

    O han behöver dig för, nån som ska passa upp honom och så behöver han sex med någon... denna någon var du

    Ni  båda behöver varandra för att yngla till medelsvenson 2 ungar...

    inom några år har ni delat på er och bråkar som faen om ungarna,

    Du har ny, det är enkelt.. sära på benen och säg smile!
    Han får runka i sin ensamhet till han finner någon ny att doppa gott i.. då blir det väsen på dig, för hans nya konkurrerar om barnens kärlek.. samtidigt som du vaggar med tredje ungen på jäs...


    Tack för att du delade med dig din livshistoria, men alla lever inte som dig ????
Svar på tråden Jag hatar min man!