• Anonym (Bröstälskare)

    visa brösten kvinnor

    Trist att toppless är ovanligt. Älskar att se bröst i alla de olika former. Är så härligt med olikheter. Porr erbjuder för ofta bara vissa typer. Snälla kvinnor visa upp er här. Alla former är mycket välkomna!

  • Svar på tråden visa brösten kvinnor
  • hemliga agenten
    Monte skrev 2014-07-23 23:06:11 följande:
    Du är en av de löjligaste individerna på detta forum. Det är en ganska stor bedrift. Grattis.

    Ja låt oss alla hoppas att det kommer lite modiga liberala kvinnor hit snart och visar er sina tuttar. Det är ju helt makalöst att ingen har gjort det redan. Jag menar, TS gillar ju faktiskt bröst.

    Jag kan förklara för dig igen, eftersom du behöver lite extra stöd och hjälp här.

    Jag struntar högaktningsfullt i vem som visar tuttarna. Jag stör mig som fan på missanpassade runktöntar som tror att deras löjliga hyllningar till kvinnobröst ska resultera i att de faktiskt får se ett par.

    Jag stör mig som fan på att det sitter en mupp här och uppmanar kvinnor att visa honom deras bröst, för han gillar ju faktiskt bröst.

    Har du frågor på detta som du självklart inte kommer att ens begripa, skiter jag fullständigt i det.
    Återigen svordomar och personangrepp från din sida, "tack".

    Självklart får du ha dina åsikter, jag respekterar att du har dem. Jag har inte skrivit något om någons personliga åsikter, jag skriver inte i elak ton och jag är inte nedsättande. Så du får gärna bemöta mig med trevlig ton och positivt tänk.

    Jag har inget behov av att få se några bilder på bröst på nätet, det är inte vad tråden handlar om eller vad jag argumenterar för. Jag har bara påpekat den roliga dubbelmoralen i att ingen blir förbannade när det skapas trådar för att visa vader, biceps, sexpack eller kukar, vare sig efterfrågan kommer från en kvinna eller man. Det är inget närmare klagomål när bröst eller andra kroppsdelar visas upp i helkroppstråden - men när en man efterfrågar kvinnliga bröst, då går feminism-maffian igång på full effekt.

    Varifrån kommer hatet (och förvåningen?) om att män uppskattas kvinnobröst? Fasen, majoriteten av kvinnor uppskattar kvinnobröst också :)

    Det var som någon undrade innan, "Varför har du inte lagt upp någon kukbild då?"
    Det är ju inte vad tråden handlar om, eller vad jag förespråkar. Jag känner inget behov och anser mig inte heller tvingad att lägga upp en kukbild. Ingen här är heller tvingad att lägga upp bilder på sina bröst, men att möjligheten finns, och friheten(?) verkar göra många väldigt hatiska här...
  • Smecker
    Haskel skrev 2014-07-23 23:52:54 följande:

    Nej. Min fd. fru visade inte brösten. Hon gillade min kuk. Hon ville både se och känna den. Hur sjukt är inte det?

    Ungefär lika sjukt som TS, som gillar bröst, och inte människan.

    Det är ju jättekonstigt att män kan gilla bröst och kvinnor kan gilla kukar


    Och det gjorde hon för att du var en random snubbe som hon inte kände? För det var inte just din kuk hon gillade, utan hon bara gillade kukar i allmänhet? Jag förstår inte riktigt hur ditt exempel är relevant.

    Ser du någon skillnad på

    1: Gilla sin fru/sambo/flickväns bröst och vilja se dem

    2: Brudar, visa pattarna!
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Monte
    hemliga agenten skrev 2014-07-24 00:14:30 följande:

    Återigen svordomar och personangrepp från din sida, "tack".

    Självklart får du ha dina åsikter, jag respekterar att du har dem. Jag har inte skrivit något om någons personliga åsikter, jag skriver inte i elak ton och jag är inte nedsättande. Så du får gärna bemöta mig med trevlig ton och positivt tänk.

    Jag har inget behov av att få se några bilder på bröst på nätet, det är inte vad tråden handlar om eller vad jag argumenterar för. Jag har bara påpekat den roliga dubbelmoralen i att ingen blir förbannade när det skapas trådar för att visa vader, biceps, sexpack eller kukar, vare sig efterfrågan kommer från en kvinna eller man. Det är inget närmare klagomål när bröst eller andra kroppsdelar visas upp i helkroppstråden - men när en man efterfrågar kvinnliga bröst, då går feminism-maffian igång på full effekt.

    Varifrån kommer hatet (och förvåningen?) om att män uppskattas kvinnobröst? Fasen, majoriteten av kvinnor uppskattar kvinnobröst också :)

    Det var som någon undrade innan, "Varför har du inte lagt upp någon kukbild då?"

    Det är ju inte vad tråden handlar om, eller vad jag förespråkar. Jag känner inget behov och anser mig inte heller tvingad att lägga upp en kukbild. Ingen här är heller tvingad att lägga upp bilder på sina bröst, men att möjligheten finns, och friheten(?) verkar göra många väldigt hatiska här...


    Du jag läser inte ens ditt inlägg då det är helt ovidkommande mitt redan i första meningen. Mitt personangrepp var för övrigt på medlemmen "Haskel", inte dig. Men du kanske tog åt dig med?

    Och ja han förtjänade det. Jag ser ingen anledning för honom att rikta sig till mig alls. Vi har inget utbyte av varandra, vilket han lika gärna kunde respektera men visst, det är ganska underhållande med gamla gubbar som uttrycker sig som fjortisar.
  • hemliga agenten
    Smecker skrev 2014-07-23 23:22:21 följande:
    Du får gärna förklara kopplingen mellan att bada topless i badhus för att avsexualisera kvinnliga bröst, och att förvänta sig att random kvinnor skall tillhandahålla sina bröst som runkmaterial till flåsande män på FL. Eftersom du nu tar upp båda exemplen så finns det väl en röd tråd?
    Det var ett förtydligande om den underliga dubbelmoralen som feminismen/många har.

    Visa brösten på nätet, det är "förbjudet", tyder på svag mentalitet och gör man det så är man kränkt.
    Inte få bara topless i ett badhus (men nakenbad finns) - Det är kränkande!

    En rolig sidnotis om det hela var ju att det sedan var tillåtet en viss tid, om det var sex månader eller ett år, men inte en enda tjej badade då topless - så efterfrågan fann aldrig, men ändå skulle det protesterar och klagas...

    Ditt inlägg fyller lite utav en dubbelmoral den med - Kvinnor som läser Fifty Shades of Grey tycker många är positivt och starkt gjort, oavsett om den är i ens egna hem eller helt öppet i kollektivtrafiken - men om en man vill se en bild på ett par bröst, då är han en flåsande man som behöver runkmaterial - en mansgris, jordens avskum.

    I båda fallen är det väl simpla naturliga sexuella behov och inget som skadar någon annan.

    Återigen, jag skriver inte mina inlägg med hat och ilska bakom mig - med väldigt kort formulering så anser jag att BÅDE män och kvinnor ska få visa upp vad de vill, OM de vill (ingen som tvingar någon här) och få efterfråga vad de vill utan att behöva ta emot hat, personangrepp och kränkningar för sina (sexuella) intressen eller önskemål. Speciellt när alla parter är anonyma och allt sker frivilligt - världen blir roligare med frihet än förbud, speciellt när förbud baseras på enbart visas åsikter.

    "Den mest kränkta har inte alltid rätt"
  • Haskel
    Smecker skrev 2014-07-24 00:16:29 följande:
    Och det gjorde hon för att du var en random snubbe som hon inte kände? För det var inte just din kuk hon gillade, utan hon bara gillade kukar i allmänhet? Jag förstår inte riktigt hur ditt exempel är relevant.

    Ser du någon skillnad på

    1: Gilla sin fru/sambo/flickväns bröst och vilja se dem

    2: Brudar, visa pattarna!
    Men hon har ju gift om sig, och skaffat fler barn. Alltså måste hon gilla hans kuk ocksåFörvånad. Det betyder att hon gillar kukAR, då det handlar om fler än en. 
    En gång tittade hon på porrfilm också, och tittade gillande på mannens kuk, i filmen. Det var ju verkligen en "random" kille.

    Helt sjukt att gilla en kroppsdel på det motsatta könetDrömmer
  • Anonym (nänope)
    Smecker skrev 2014-07-24 00:16:29 följande:
    Och det gjorde hon för att du var en random snubbe som hon inte kände? För det var inte just din kuk hon gillade, utan hon bara gillade kukar i allmänhet? Jag förstår inte riktigt hur ditt exempel är relevant.

    Ser du någon skillnad på

    1: Gilla sin fru/sambo/flickväns bröst och vilja se dem

    2: Brudar, visa pattarna!
    Tänk att den frasen fortfarande finns och efter så många år , har den gått över till andra sidan..
    Funkar den, att sänka någons självförtroende... du var bara en random snubbe.. det var inte din pitt... det kunde varigt vilken pitt som helst..
    haha den var något i 7 klass... löööjligt

    klart att brudarna ska visa pattarna...  de är tumme upp på det...
    visa pattarna visa pattarna, orden skalla, visa pattarnaSkål ut med de negativa bitter fitt**na

    Om nu TS ber snällt och vill att användare ska ladda upp bröstbilder.. jamen om någon gör det... så är det inget fel i det... gör ingen det.. tja då är det som det är..

    Vafanken TS håller väl ingen pistol och säger visa pattarna...

    Det ska alltid finnas fest förstörare som ska dra negativt skit och sabba stämningen...
  • Smecker
    hemliga agenten skrev 2014-07-24 00:25:19 följande:

    Det var ett förtydligande om den underliga dubbelmoralen som feminismen/många har.

    Visa brösten på nätet, det är "förbjudet", tyder på svag mentalitet och gör man det så är man kränkt.

    Inte få bara topless i ett badhus (men nakenbad finns) - Det är kränkande!

    En rolig sidnotis om det hela var ju att det sedan var tillåtet en viss tid, om det var sex månader eller ett år, men inte en enda tjej badade då topless - så efterfrågan fann aldrig, men ändå skulle det protesterar och klagas...

    Ditt inlägg fyller lite utav en dubbelmoral den med - Kvinnor som läser Fifty Shades of Grey tycker många är positivt och starkt gjort, oavsett om den är i ens egna hem eller helt öppet i kollektivtrafiken - men om en man vill se en bild på ett par bröst, då är han en flåsande man som behöver runkmaterial - en mansgris, jordens avskum.

    I båda fallen är det väl simpla naturliga sexuella behov och inget som skadar någon annan.

    Återigen, jag skriver inte mina inlägg med hat och ilska bakom mig - med väldigt kort formulering så anser jag att BÅDE män och kvinnor ska få visa upp vad de vill, OM de vill (ingen som tvingar någon här) och få efterfråga vad de vill utan att behöva ta emot hat, personangrepp och kränkningar för sina (sexuella) intressen eller önskemål. Speciellt när alla parter är anonyma och allt sker frivilligt - världen blir roligare med frihet än förbud, speciellt när förbud baseras på enbart visas åsikter.

    "Den mest kränkta har inte alltid rätt"


    Vilken dubbelmoral? Den som menar på att kvinnor bör ha samma rätt som män att gå med bar överkropp på badhuset, eller den som menar att kvinnor är till för att behaga random män som vill ha runkmaterial? Eller menar du att om kvinnor går barbröstade på badhuset så kommer det att gå i badbrallorna för random snubbar?

    Och seriöst? Du ser inte heller någon skillnad på det skrivna ordet, en bok, som inte exploaterar någon riktig människa, och bilder som exploaterar riktiga människor i sexuellt syfte? Män har väl dessutom precis samma rätt att läsa böcker som kvinnor? Eller menar du att män är så enkelspåriga att de inte kan läsa, de behöver piktogram?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Haskel skrev 2014-07-24 00:27:27 följande:

    Men hon har ju gift om sig, och skaffat fler barn. Alltså måste hon gilla hans kuk också. Det betyder att hon gillar kukAR, då det handlar om fler än en. 

    En gång tittade hon på porrfilm också, och tittade gillande på mannens kuk, i filmen. Det var ju verkligen en "random" kille.

    Helt sjukt att gilla en kroppsdel på det motsatta könet


    Hon går alltså omkring och ber okända killar visa kuken för henne? Jamen då så, då förstår jag vad du menar. Du har mitt medlidande.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Haskel
    Smecker skrev 2014-07-24 01:19:54 följande:
    Hon går alltså omkring och ber okända killar visa kuken för henne? Jamen då så, då förstår jag vad du menar. Du har mitt medlidande.
    Tack för medlidandeFlört.

    Trots allt är hon nog inte lika illa som män som gillar bröst. Hon har ju aldrig runkat, vid åsyn av en kuk, vilket män ALLTID gör när de ser ett par bröstDrömmer
Svar på tråden visa brösten kvinnor