• Anonym (...)

    Gravid - han gav mig en vecka

    Valde att behålla barnet trots att min kille var emot det.. och i helgen blev han helt galen när han fick veta att jag inte fullföljt och gjort en abort så han gav mig en vecka att hinna flytta ut på..


    Jag har ingen aning vart jag ska ta vägen.. Mina föräldrar kan jag absolut inte kontakta..
    Tänkte gå till en tjejjour eller nått då han brukar va våldsam ibland men vet inte om man bara kan gå dit eller?

    Vad ska jag göra??

  • Svar på tråden Gravid - han gav mig en vecka
  • HannaS86
    Anonym (!) skrev 2014-07-31 17:05:34 följande:
    VA hur kan du veta att "anonym m" menade just dig? Om inte du är anonym m!
    För att jag är synsk ;) hehe nej men anonym m hade en tråd om att hon ville att hennes sambo skulle flytta direkt och folk började ropa hejvilt om uppsägningstid, besittningsskydd mm utan att ha en aning om vad de pratar om. Jag är färdig jurist om ett år och kollade upp det. Dubbelkollade även med en kompis på programmet som brukar få högsta betyg på alla kurser för att vara säker och det är så som jag skrivit. Eftersom anonym m beskrev att hon fått det förklarat för sig av en som pluggar till jurist o som även kollat det med en kompis som också läser till jurist (plus att anonym m hade rätt om vad som gäller) så förstod jag att hon menade mig eftersom jag förklarade vad som gällde till henne i hennes tråd.
  • HannaS86

    Oj jag missade att du gjort inlägget i förrgår ts. Hur har det gått, är du kvar i lägenheten fortfarande?

  • Stinahej123456
    Anonym (Ego) skrev 2014-07-31 21:19:38 följande:

    Jo, barnen har rätt till sina våldsamma pappor. Det spelar ofta ingen roll om pappan är farlig för mamman, bara han inte till exempel skrivit en stor skylt som han bär runt på, där det står "jag slår mina barn och erkänner det härmed", då KANSKE han skulle kunna ses som farlig för barnen också.