Inlägg från: Lilladooris24 |Visa alla inlägg
  • Lilladooris24

    bim - 10, följas åt fram till ev plus!

    Jag hänger gärna på här! Bim om 6 dagar, första försöket och första barnet. Haft molvärk och känt mig svullen i magen sedan förra veckan, försöker dock inte känna efter så mycket! Men det är svårt!:)

  • Lilladooris24

    Vad kul! Jag fyller 26 nästa vecka så det vore en fin present att få ett plus. Jag har testat en gång men det var förstås negativt så nu ska jag försöka hålla mig till bim. Men jag letar också symtom hela tiden fast jag försöker låta bli!;) hur gammal är du?

  • Lilladooris24

    Den här veckan känns så lång, skulle vilja testa varje dag men vet att det inte är någon mening förrän tidigast i helgen!. Mm, kroppen kan verkligen spela en ett spratt, jag kanske har haft såhär jämt utan att ha tänkt på det förut, eller så är det som sagt helt enkelt inbillning. Jag vet inte hur tidigt man kan ta ett test, måste man vänta till bim?

  • Lilladooris24

    Ja! Det är sjukt svårt att hålla sig! Helst hade jag velat testa varje dag! Jag ska försöka hålla mig till fredag iaf!;) får se hur det går, då är det bim-3 för mig, jag har fortfarande molvärk som kommer och går. Men jag känner ju efter så mycket nu också!:) har ni några symtom nu?

  • Lilladooris24

    Tycker också att det är kul att vi är i samma ålder, har också känt mig äldst. Mm, jag får försöka hålla mig men det känns långt till söndag- måndag!:) när hade du bim, har som sagt testat en gång för ett par dagar sedan. Men det är ju tidigt.

  • Lilladooris24

    Tråkigt att det var negativt men som sagt det kan ju bero på att det är för tidigt än:) jag har bim 29/9 och har fortfarande molvärk, haft sen äl, fick även en liten blödning ett par dagar efter äl, men jag testade mig häromdan och det var helt blankt. Ska försöka hålla mig med att testa tills på söndag nu få se:) hoppas på att det blir ett par plus i tråden snart!

  • Lilladooris24

    Jag har bim imorgon men alla "symtom" har försvunnit så vi får se imon, kanske tar ett test imon ändå om inte tant röd dyker upp. Någon annan som testat nu under helgen?

  • Lilladooris24

    Idag kom tant röd som planerat, känns trist men var rätt förberedd på det ändå, får ta nya tag nästa gång:) jag fortsätter hålla tummarna för er och hoppas på plus!

  • Lilladooris24
    Eifoos skrev 2014-10-03 20:21:41 följande:

    Mens idag:((((


    Tråkigt att höra! Lycka till nästa månad!:( Håller tummarna för alla då! Är snart dags för nästa försök:)
  • Lilladooris24
    charsie skrev 2014-10-11 22:08:11 följande:

    Jag tror och hoppas att äl är nära. Använder CB fertilitetsmonitor som nu visar hög, alltså ökad östrogenhalt. Så nu väntar vi på LH-stegring.

    Hur går det för er?


    Håller tummarna för att ni får ett plus snart:)ag har alltid haft regelbunden mens och koll på min ägglossning eftersom jag brukar känna av den så jag har äl nu i helgen enl mina beräkningar men har tagit äl test både igår och idag men gav inget utslag alls, och jag känner inte av något heller som jag brukar, fattar ingenting, ;) men man kan ju alltid hoppas ändå...
  • Lilladooris24
    charsie skrev 2014-10-12 17:02:01 följande:

    Innan vi satte igång så tyckte jag mig både känna och fick även positivt på äl-test.

    Men förra månaden såg jag aldrig någon LH-stegring men hade ont då jag trodde mig ha äl.

    Nu är jag nojig denna månad också, att jag inte ska få någon stegring.

    En tanke vi har är att jag kanske går upp för tidigt och testar (runt 5) för att det ska visa någon LH..? Har läst att många inte får någon stegring förens på förmiddagen.

    Jag önskar dig lycka till också! :D


    Precis så har det varit för mig med! Alltid känt exakt när den ska komma. Förra månaden var precis samma sak och det var då vi började försöka, tog dock ingen äl sticka då., har testat mig vid lunch tid så det borde inte vara för tidigt. Får ta en dag i taget, Kroppen är bra konstig!;) tack så mycket!
  • Lilladooris24
    charsie skrev 2014-10-15 22:04:36 följande:

    Idag fick jag äntligen positivt äl test! Köpte CB digitala för jag blev så trött på att försöka tyda stickorna.

    Testade först med fertilitetsmonitorn runt kl 8 som bara visade hög, alltså ingen lh-stegring och sen testade jag med digitala runt kl 14. Då fick jag en glad gubbe!

    Så nu har jag bim runt den 29/10!

    Hur går det för dig??


    Vad kul! Hoppas det leder till ett plus!:)Har haft äl känningar, igår och idag, fick ett starkt streck på äl testet igår mindre idag igen. Skulle haft äl i helgen som sagt så det blev kanske förskjutet den här månaden, så det är nog kört, då sambon är bortrest ända tills på söndag. Får ta nya tag nästa månad igen antar jag!
Svar på tråden bim - 10, följas åt fram till ev plus!