Margot Wallströms diplomatiska fiasko
Men du skriver en sak som förvånar mig, eller kanske inte hehe. Du skriver att företagsledare skjuter sig själva i foten om dem gör sig ovän med en sittandes regering. Har du druckit pripps blå klass två? menar du på största allvar det du skriver? vilka skjuter sig själva i foten?, rätt flummigt skrivet av dig.
Sedan läser du inte vad folk skriver eller säger? Saudi frågan kunde ha hanterats bättre, tror dem flesta instämmer att det är stora brister i landet det råder det ingen tvekan om, men med lite mer diplomati så kanske det hade gått bättre.
Varken Alliansen, SD, med S är felfria det tror jag dem flesta håller med om men du anser att S och regeringen har 100% rätt i alla frågor, nästan lite komiskt i det du skriver.
Du nämner balans gång det var ett bra ord du tog upp, balans borde regeringen ta upp i dagordningen. För det dem nu har skapat är obalans och det finns även dem inom S själva som instämmer i det. Vad säger du om ex att Göran Persson anser att MP fick minst tre stycken minister poster för mycket?.
Nej skriv mer i klar text och inte så flummigt då får du mer slag kraft i orden.
Stefan L med Margot W och MP har brister det har jag med och även du
Men måste instämma att du är snabb med inlägg och kommentarer och att hitta på olika historier men kanske lite mer fakta med källa skulle vara något du skulle ha i åtanke
Det är ju den som utgör fronten för alla exporterande företag, det är dom som kan agera dörröppnare, mister företagen det stödet så får dom problem med kanaler in på ett lands marknad.
I just det här fallat så kan du räkna med, att i vissa länder finns det de som kommer att agera för att inte ha med företag som stöder en av världens värsta diktaturer. Allt är inte så enkelriktat som du verkar tro..
Det går alltid att kristera å hävda att en sak hade kunnat skötas bättre i efterhand, å visst gäller det även det här.
Men jag är helt säker på att det inte blivit nån stor grej, om M å de företag de lurade in i den här soppan inte hade blåst upp det.