• Anonym (Förvirrad)

    Tänder ni på era män? Förvirrad

    Jag och min sambo har varit ihop i 7 år. Jag känner inget sug efter att ha sex med honom längre men har det ändå bara för att man ska typ. Har heller ingen lust att hångla med honom längre men gör det ändå såklart.

    Hur har ni andra kvinnor det? Tänder ni på era män och längtar efter att ha sex med er man?

  • Svar på tråden Tänder ni på era män? Förvirrad
  • MrFlex
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-04 13:03:38 följande:
    ja det är väl rätt vanligt med tjejer som äcklas va sina män men småkukar men dom stannar för att dom får försörjning sedan när barnen vuxit upp så är det tack och hej. seden letar dom efter storkukade killar som dom kan njuta av.... livet är tragisk för en småkukad kille som jag, ses bara som en försörjare åt tjejerna men dom äcklas och skrattar bakom ens rygg och kanske tillochmed knullar storkukade killar bakom ryggen när man är på jobbet och sliter som en gris. fy fan va tragisk funderar på om ska ta livet av sig nog bara den vettigaste lösningen tyvär....
    Skulle inte du ta livet av dig för några dagar sedan?
    Är du medveten om att attraktionen kan försvinna även om partnern har en stor kuk? Slentrian är nog en betydligt farligare sak än en lite kuk.
  • Anonym (Hen)
    Anonym (galenpanna) skrev 2016-05-04 12:42:30 följande:
    Jag var tillsammans med en man i 20 år och nej 1-2 år efter att vi blev ett par så slutade jag tända på honom, ville inte ha närhet, sex eller ens kyssa honom men jag valde att fortsätta försöka, vardagen lunkade på och vi hade sex kanske 1 gång i veckan just bara för att. Trodde det var så att jag inte kunde tända sexuellt längre men jag har aldrig varit så sexuellt aktiv som jag är nu (dock inte med den mannen jag var med i 20 år) Har en ny man sedan ca 1 år och jag tänder oerhört på honom, det räcker med en blick från honom så vill jag ha sex!!
    varför 20 år, när du visste efter 1-2!?...okej, men efter 5 borde du ändå insett...eller!? Då har den nye 1 år kvar med andra ord :)..(skojade lite där)...
  • Anonym (minikuken)
    Anonym (Hen) skrev 2016-05-04 13:12:37 följande:
    varför 20 år, när du visste efter 1-2!?...okej, men efter 5 borde du ändå insett...eller!? Då har den nye 1 år kvar med andra ord :)..(skojade lite där)...
    för att hon behövde försörjning till sina barn hon stannade kanske tillochmed knullad med en storkukad kille bakom ryggen så allt var ju ok för henne
  • Anonym (Yes!)

    Varit tillsammans i 6 år, tänder jättemycket på honom ocj hade gärna haft sex med honom flera gånger om dagen :)

  • Anonym (galenpanna)
    Anonym (Hen) skrev 2016-05-04 13:12:37 följande:
    varför 20 år, när du visste efter 1-2!?...okej, men efter 5 borde du ändå insett...eller!? Då har den nye 1 år kvar med andra ord :)..(skojade lite där)...
    Det gjorde jag och var på väg att lämna men inte pga usel sex utan annat men han fick mig alltid att stanna kvar, blev nedtryckt och fick alltid höra att jag skulle aldrig klara mig utan honom, att jag inte var någonting utan honom därför tog det mig så lång tid. 
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-04 13:24:40 följande:
    för att hon behövde försörjning till sina barn hon stannade kanske tillochmed knullad med en storkukad kille bakom ryggen så allt var ju ok för henne
    Lika mycket hans barn som mina barn så nej han försörjde inte mina barn utan vi hjälptes åt att försörja våra barn. Har under dem 20 åren alltid varit honom trogen, otrohet är inte min grej. 
  • sextiotalist
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-04 13:24:40 följande:

    för att hon behövde försörjning till sina barn hon stannade kanske tillochmed knullad med en storkukad kille bakom ryggen så allt var ju ok för henne


    Kan du då förklara varför jag fortfarande tänder på min sambo, han är inte stor, jag har högre inkomst, vår son är så gott som vuxen. Jag är inte rädd att vara själv.

    Jag är inte intresserad av andra män och jag är väldigt säker på att jag inte är den enda.

    Lägger till att han dessutom är en bra älskare
  • Anonym (Mrs X)

    Vi har varit tillsammans i 12 år (började som ett ONS) och tänder fortfarande jättemycket på varann, även om vi pga jobb och barn oftast bara får till det 1 gång i veckan.

  • Zombie von Rymmen
    Anonym (Tråkmåns) skrev 2016-05-03 11:06:31 följande:

    Jag tänder inte längre på min partner. Det är småsaker som gör att elden brunnit ut.

    Att bli tagen för givet är inte kul.

    Att aldrig komma med något nytt eller spontant gör allt så förutsägbart. Jag vet hur det börjar och jag vet hur det slutar.

    Det finns inget spännande då. Varför slutar vissa att anstränga sig för sin partner efter en tid? Han har blivit en tråkmåns. Vi är annars ganska närgågna. Mycket pussar, kramar och hålla handen. Skulle gärna ha velat samtala med honom angående det här mer ingående men han har blivit så ledsen och tagit illa upp när jag nämnt det tidigare. Vi har det så härligt tillsammans på många sätt men jag som egentligen har ett stort behov av sex tycker att det är ledsamt att jag inte längre känner lust till honom.


    Så det räcker inte med schysst sex, utan det måste hela tiden vara lite annorlunda och nytt jämfört med tidigare? Kicken måste bli högre för varje gång?
  • Anonym (samma)
    Anonym (tua) skrev 2016-05-04 10:33:58 följande:

    Hångla och pussas gör vi typ aldrig, men visst har vi sex ca 2 gånger i veckan. Men nej, jag tänder inte på honom så, jag tänder nog mer på själva situationen och tanken på att ha sex. Älskar honom dock och kan inte föreställa mig ett liv utan honom. 7 år tillsammans.


    Det är likadant för mig. Ca 15 år tillsammans.
  • Anonym (Stella)

    Nej inte det minsta. Vi har sex ca två ggr per år. Första 4-5 åren var allt tiptop men sen försvann det mer och mer. Sista fem åren har vi kanske haft sex 8-10 ggr.

Svar på tråden Tänder ni på era män? Förvirrad