Inlägg från: Anonym (Chronical) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Chronical)

    Nån som attraheras av äldre kvinnor?

    Jag är 40 och väldigt dragen till yngre män.

  • Svar på tråden Nån som attraheras av äldre kvinnor?
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Gillar mogna) skrev 2018-04-22 07:54:13 följande:
    Gillar älde . Många fantasier
    Hur gammal är du och har du någon erfarenhet av det eller än så länge bara en fantasi?
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (kaffetivrångstrupen) skrev 2018-04-22 08:15:37 följande:
    Hur mycket yngre?
    Min senaste relation (alltså seriösa) var med en tio år yngre och där tycker jag inte att åldersskillnaden ens märktes, så gärna mer än så.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-22 08:35:47 följande:
    Inom vilket åldersspann kan du tänka dig är det mellan 20-30? 
    Har din attraktion kommit på senare tid?
    20-30 ja. Nej jag har alltid dragits till yngre, även när jag var runt 18-20. Men det är först på senare tid som jag kan tänka mig en större åldersskillnad än bara några år yngre.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (kaffetivrångstrupen) skrev 2018-04-22 09:10:07 följande:
    Haha, kan bara säga att jag är glad jag inte startade tråden Flört
    Upplever du att du som kvinna också dreglar? Som vi män gör när vi glor på unga kvinnor.
    Nej, det har jag aldrig gjort. :)
  • Anonym (Chronical)
    Barack skrev 2018-04-22 09:30:08 följande:

    Man 34 jag är kåt skriv mig pm . ????


    Skulle inte kalla dig yngre direkt om du är
    34.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (kaffetivrångstrupen) skrev 2018-04-23 14:56:05 följande:
    Är du ute efter nåt seriöst med de yngre männen, eller mest sex?
    Vilket som. Men jag skulle inte inleda något seriöst med någon under 25, då jag tror att skillnaden blir för stor.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-23 16:54:13 följande:
    så du skulle kunna träffa yngre män mellan 19-24 för kortare romanser?
    Ja, möjligtvis, om allt känns rätt. Dock inte yngre än så, för det skulle absolut kännas fel för mig.
  • Anonym (Chronical)

    Ni som har skrivit här att ni dras till äldre kvinnor, är ni främst dragna till kvinnor som ser ut att vara äldre och beter sig så eller cougars som lätt kan tas för att vara yngre än de är? Alltså är det själva utseendet och sättet hos en äldre kvinna ni attraheras av eller bara åldern i sig?

  • Anonym (Chronical)
    Teppar skrev 2018-04-23 23:40:04 följande:
    Självklart utseendet och personligheten. Det är pirrigt pga att det känns lite tabu. Sen är äldre kvinnor mycket trevligare, jämfört med tjejer runt 20-25 där hela livet kretsar kring sociala medier och bilder.
    Nu hänger jag inte riktigt med, menar du nu kvinnor som är ovanligt snygga och ungdomliga för sin ålder och med en ungdomlig aura?
  • Anonym (Chronical)
    tjenare12 skrev 2018-04-24 15:09:57 följande:

    Såklart. Jag är 25 men du kanske gillar ännu yngre. I vilket fall som helst så är jag dessutom oskuld och har aldrig kysst en tjej så om du dras till oerfarna män också så är jag ett kap faktiskt.


    Oerfaren är inget negativt, tvärtom.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-24 16:27:28 följande:
    Ursäkta att jag frågar men har du nyss kommit ur ett långt förhållande
    Ja, det stämmer. Påverkar det?
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-24 20:52:14 följande:
    Det tror jag inte men du kanske inte direkt söker efter något seriöst på direkten
    du kanske är mer sugen att träffa yngre män utan att kasta in dig i ett förhållande eller har jag fel 
    Nja, inte nödvändigtvis. Jag är en förhållandeperson i grunden och har bearbetat mitt senaste förhållande.
  • Anonym (Chronical)
    Teppar skrev 2018-04-24 21:23:05 följande:
    Vill du träffa någon härifrån? ;) 
    Om det känna rätt och vi klickar så är det inte alls omöjligt. :)
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-25 07:58:29 följande:
    så en ung man man mellan 20-24 år är då helt uteslutet för dig?
    För en seriös relation skulle jag tänka till en extra gång ja, men därmed inte sagt att det är uteslutet. Allt beror på personlighet och mental mognad. Är han seriös med mig och känslorna är de rätta så är det inte alls otroligt. Jag är trots allt en person som tycker att man ska gå mest på känslorna när det gäller sånt här.

    Jag har två barn själv och givetvis hade det blivit en fråga vi fått diskutera, gäller iofs oavsett ålder på killen om han skulle vilja ha egna barn eller hur han tänker. Jag har själv inte uteslutit fler barn om jag träffar rätt och han vill ha det, men det går ju inte att vänta hur länge som helst isf. Det är såna frågor jag hade velat reda ut innan iaf.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (cougar) skrev 2018-04-25 11:20:54 följande:
    Det där har jag också undrat?

    Får intrycket att de unga killar som verkar helt besatta av äldre kvinnor här inne, vanligen mellan 18-24 (förmodligen samma hela tiden) vill att kvinnan ska ha stora gärna lite hängiga sk "tanttuttar, massa hull, gärna dallrande och stora rumpor.
    Själv är jag inte alls i den kategorin. har dejtat många yngre killar som varit runt 20 år yngre men jag är mer en sån där ungdomlig och smal kvinna som gör allt för att inte se ut så där själv riktigt ännu, som tar hand om mig så gott det går även om huden så klart inte är i närheten av en 20-årings längre..

    De killar jag varit med verkar snarare ha gillat faktumet att jag ser så ung ut, men så  verkar inte fallet vara här på FL.
    Kanske inte så extremt som du beskriver det, men lite åt det hållet iaf. Jag tillhör själv samma kategori som du, eller hur man ska uttrycka det. Blir utan problem uppraggad av unga killar IRL, men då är det killar som förutsätter att jag är i deras egen ålder, plus nåt år eller så. Så när de får höra min ålder så blir de lite avskräckta. Min senaste brydde sig dock inte alls utan körde på ändå och tyckte att det var rätt coolt att ingen någonsin såg mig som äldre än honom trots att det skiljde ganska många år.

    Jag tror att en stor anledning till att jag dras till yngre män är just att jag känner mig som en jäkla barnrumpa i sällskap med jämnåriga. Och ärligt talat så gillar jag inte alls att bli sedd på det sättet. Visst finns det alltid undantag som är mer spralliga och livfulla liksom jag, men man får leta rätt länge för att hitta dem.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2018-04-28 01:40:57 följande:
    Förresten skulle du säga att det är ett fåtal kvinnor mellan 30-45 som tänder på yngre män?

     Har du funderat över att dejta flera samtidigt eller vill du enbart satsa på en.
     Tränar du mycket eller är det ointressant för dig 
    Jag känner ändå en del som gör det, men så umgås jag kanske lite mer med den typen som inte blivit "gamla kärringar" redan vid 25, om du förstår vad jag syftar på för typ. Tror absolut att det är mkt vanligare med kvinnor på 35+ som attraheras av yngre än kvinnor under denna åldern. I 20-årsåldern verkar ju de flesta föredra lite äldre.

    Att dejta flera samtidigt är inget för mig, jag är alldeles för emotionellt styrd för att få det att fungera. Skulle inte heller kännas schysst.

    Jag tränar ca 5 dagar i veckan och rör även på mig mkt i vardagen. Det mesta sköts dock genom kosten, så även om jag har perioder då jag inte tränat lika mycket så har jag varit i god form. Har alltid varit smal, men så är jag väldigt hälsomedveten också. Även efter graviditeterna var det inga problem att gå ner allt, men jag tippar på att en stor del av det är genetik.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Jonas) skrev 2018-06-08 13:59:34 följande:

    Många transar och bögar här, inte alla som ger sig ut for kvinnor är äkta.
    Bara en vänlig varning. Jag har varit ung kåt man själv, otrolig lättlurad när man börjar bli upphetsad.


    Inte jag iaf. Jag har fött barn två ggr. Men sen är väl inte det nån garanti för att jag inte sitter och ljuger iofs. :p
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Syftar) skrev 2019-10-25 00:08:43 följande:

    Hur unga då. Är det 35 åringar du syftar på?


    Herregud nej. Är gift med en 29-åring idag, men kan absolut attraheras av nånsin som är 20.
  • Anonym (Chronical)
    Anonym (Åldrar) skrev 2020-03-03 11:27:54 följande:

    Skule du säga att det generellt sätt är få kvinnor omkring 30-40 som attraheras av unga killar


    Inte i storstäderna. Möjligen på mindre orter, där det är mer tabubelagt.
Svar på tråden Nån som attraheras av äldre kvinnor?