• Anonym (SCB)

    Om din partner vill ligga en gång med en annan...

    Om din partner fick möjlighet till att ligga med ett ?frikort? eller någon hon eller han drömt om bara för em gång. Din partner får uppleva något speciellt för en gång och det kommer aldrig bli en andra gång, ni kommer fortsätta tillsammans efter detta. Hade du gett tummen upp eller tumme ner på det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om din partner vill ligga en gång med en annan...
  • zooägaren

    Inget av svarsalternativen passade.

    Men visst får han ligga med någon annan. Men han ser aldrig mer mig efter att han tagit det beslutet.

    Han är en fri människa som faktiskt får göra precis vad han vill. Jag bestämmer inte över någon annan än mig själv.


    Jag är hård , men ärlig!
  • Anders 386

    Beror på vem det är.
    Kravet skulle vara att jag fick vara med och välja partner.

    Men hade frågan kommit upp för femton år sedan hade det blivit blankt nej.

  • Anonym (Frun)
    Anonym (Mannen) skrev 2018-07-03 00:08:46 följande:

    Du har fel. Men jag pallar inte att förklara för dig. Du är en riktigt trist människa som bör missionera i ditt Jönköping.


    Snarare är du en dålig debattör om du inte klarar av att debattera med någon som eventuellt är religiös. Också en bra illustration över din "öppenhet", är någon religiös är de automatiskt tråkiga. Trots att majoriteten av jordens befolkning är religiös....
  • Anonym (Frun)
    Anonym (SCB) skrev 2018-07-03 14:56:33 följande:

    Statistiskt sett så röstar denna typ av kommentar på SD eller KD men den diskussionen får eventuellt fortsätta i en annan tråd.


    Tja, SD brukar ju vinna debatter, är det därför du använder det som "argument" för att försöka avsluta fint?
  • Anonym (Frun)
    Anonym (Funderar) skrev 2018-07-03 15:03:44 följande:

    Om man träffades tidigt som 20-åringar och fortfarande hänger ihop som 40-50 åringar och aldrig varit otrogen. Ja, jag kan faktiskt förstå om någon part vill pröva ligga med någon annan.

    Men det kan ju bli problem sen....tror man riskerar relationen.

    Ser dock ingen ond människa i detta ändå.


    Jag ser det tvärtom. Om man varit tillsammans ett halvt liv, varför sabba det?
  • Anonym (SCB)
    Anonym (Frun) skrev 2018-07-03 16:29:04 följande:

    Tja, SD brukar ju vinna debatter, är det därför du använder det som "argument" för att försöka avsluta fint?


    Nej, SCB försökte lägga in en rolig kommentar om statistik som egentligen inte passade in i tråden och det var därför jag försökte avsluta fint.
  • Anonym (Funderar)
    Anonym (Frun) skrev 2018-07-03 16:30:19 följande:

    Jag ser det tvärtom. Om man varit tillsammans ett halvt liv, varför sabba det?


    Ja, jag kan hålla med dig. Du ger ett rätt och riktigt svar.

    Men en del känner nog också att man bara lever en gång och att man pröva ligga med någon till innan man dör om tillfälle ges.
  • Anonym (Klart)

    Det är klart hon kan få ha ett frikort! Vi diskuterade det nyligen och jag har för mig att vi landade i att det är fritt fram för Måns Zelmerlöv ????

  • Anonym (Frun)
    Anonym (Funderar) skrev 2018-07-03 21:59:52 följande:

    Ja, jag kan hålla med dig. Du ger ett rätt och riktigt svar.

    Men en del känner nog också att man bara lever en gång och att man pröva ligga med någon till innan man dör om tillfälle ges.


    Ja, man lever bara en gång. Så schabbla inte. Gör inte saker bara för att. Tro inte att dekadens leder till lycka för dig och för andra i din omgivning.
  • Anonym (Villkor...)

    Visst skulle jag kunna tänka mig att bjuda min fru på den upplevelsen, vi har ju ingen av oss knullat runt innan vi blev ihop och vi har varit ett par i 20+ år.

    Dock, för att inte riskera något i relationen, skulle det finnas två regler på kortet.

    1. Hon berättar när det hänt. Inte mer än så, bara att det hänt. Hon får behålla sin upplevelse själv och jag behöver inte vara orolig för att hon undanhåller/ljuger.

    2. Det får inte användas till någon jag innerligt avskyr. Tror tyvärr det hade satt vår relation i fara.

  • Pussan

    Det får min Lover, och har gjort många gånger. Men inte ens hälften så många gånger som jag, haha!
    Det finns en regel - kondom.
    Men vi berättar alltid för varandra och njuter av varandras berättelser. Han slickar gärna min fitta medan jag berättar hur jag blev knullad i går kväll. T ex. Och tvärtom. Vi älskar att kåta upp varandra med att berätta hur (och var) vi har knullat med andra.
    Kanske är vi ovanliga, men vi är knappast unika.
    En riktig favorit för oss båda är också när vi går ut på ¨stan¨ (bar, nattklubb...), jag är fnaskigt klädd och blir snabbt uppraggad, Lover ser hur jag försvinner med något ONS, väntar i baren och tar sedan hand om mig efteråt. Rejält!

  • Anonym (Bästawoman)

    Ja det får han. O jag med. Men han måste säga till först .. o jag med.

  • Anonym (H)

    Kommer den frågan upp så skulle jag komma med förslaget att göra slut och aldrig mer bli tillsammans igen, då kan han få ligga med vem han vill. :)

  • Anonym (Rimlig)

    Det beror på vem frikortet i fråga är, och om det finns risk att de springer på varandra igen. är det den snygga chefen på jobbet så nej. är det typ Keanu Reeves så absolut, kör på. 

Svar på tråden Om din partner vill ligga en gång med en annan...